itseasias haki melkee mil lääkkeel vaa nii enemmi tai myöhemmi tuli sama vastaa ![]()
Juu ne 25mg tais olla persikan värisii, mut niissäkin tais lukee seroquel ja sit se vahvuus
okei. siit on aikaa ku oon semmose nukkumist varte ottanu. enkä viittiny alkaa turhaa avaa tuolta ku googlest löytää kuitenki kuvan.
sit ei oo kyl mitää hajuu mikä o ![]()
ite ettinyt kans et mik vit tuo on kun hämää
en jaks penkoo kaappei mut olisko seroquel?
en muista kyl mitä merkkei siin on, en viittis avata pakettii turhaa.
mut se on pieni, pyöree, kellertävä ja joku merkki siin on jos oikee muistan.mut voin ol ihan hakuteilläki. koit kattoo kuvaa googlest. jos ei oo toi nii sit en tie.
jaa ei taid olla. tos on sen kuva kmhk.kmu.edu.tw/medhome/Intr … 025mg2.jpg
ei o seroquel
Huih ny meni vanhallakin sormi suuhun
Tällanen nappi: 20mg tennarii vähä pienempi muute aika samannäkönen, valkea, jakouurre ja uurteiden toisel puolella kirjain o ja toisen uurteen puolel z…Oisko joku kontti tai joku sinnepäin…ku ei tuu mieleen däm. jelppii vaan ni oon kiitollinen ![]()
Tällanen nappi: 20mg tennarii vähä pienempi muute aika samannäkönen, valkea, jakouurre ja uurteiden toisel puolella kirjain o ja toisen uurteen puolel z…Oisko joku kontti tai joku sinnepäin…ku ei tuu mieleen däm. jelppii vaan ni oon kiitollinen
ei oo contti.
Tällanen nappi: 20mg tennarii vähä pienempi muute aika samannäkönen, valkea, jakouurre ja uurteiden toisel puolella kirjain o ja toisen uurteen puolel z…Oisko joku kontti tai joku sinnepäin…ku ei tuu mieleen däm. jelppii vaan ni oon kiitollinen
Sirdalud 2mg.
Täs olis tämmönen iso sinininen soikea tabletti katkoviiva molemmin puolin, toisel puolel lukee NPS-550?
Edit:
Bumbaklaa:
Sirdalud 2mg.
Meitsi teki “frendille” kusiset ja vaihdoin kaikki sen tennarit sirdaludeihin, jätkä ei huomannu mitään ![]()
Se on nilkki so please dont blame me ![]()
Patricia:Bumbaklaa:
Sirdalud 2mg.
Meitsi teki “frendille” kusiset ja vaihdoin kaikki sen tennarit sirdaludeihin, jätkä ei huomannu mitään
Se on nilkki so please dont blame me
No josei tennaria erota sirkasta ni oma on kyl häpeänsä ![]()
Ei niis oo juurikaan kokeroa ja toisel puolel lukee vaan ne tekstit sirkoissa, noh se on vitun seko joten sellasta ![]()
Mut olin oikeesti tarpeessa ja se jätkä on kusettanu mua vitun pahasti aikasemmin…
Kai nyt stuff skulaa nää setit ![]()
Täs olis tämmönen iso sinininen soikea tabletti katkoviiva molemmin puolin, toisel puolel lukee NPS-550?
Edit:
Ei mitään tietoo?
Joo meni jo se oli jotain miranax tulehduslääkettä prkl…
Valkea pyöreä pilleri, jossa kirjaimet z o c? Vaikutus ilmeisesti relax/ väsyttävä?
Edit:
Miranax
voisko joku kertoo mikä tää on? valkonen suunilleen 4mg sirdan kokonen mut on vaan yks katkoviiva, yläpuolel lukee xc ja alapuolel 7 toisel puolel lukee organon
Musta, pieni, ei merkintöjä/uurretta?
Musta, pieni, ei merkintöjä/uurretta?
Hiilitabletti??
voisko joku kertoo mikä tää on? valkonen suunilleen 4mg sirdan kokonen mut on vaan yks katkoviiva, yläpuolel lukee xc ja alapuolel 7 toisel puolel lukee organon
Oradexon 1,5 mg. Käärmeen puremiin tarkoitettu.
Ps hokasin, että tähän oliki jo vastattu toises topicis:)