Miltä sivuilta löytyy se hakutoiminto jolla voi hakea tuon koodin perusteella valmisteen nimen?
Kiitän, dr x - selvitin tuon melko pian itsekin, mutta en sitten viitsinyt sitä täällä ilmoittaa. Hope so, ettei kukaan ole nähnyt turhaa vaivaa ![]()
Rauli Herttua: Rauli Herttua:Niin, ja mikä ihme tällainen on? Valkoinen pyöreä nappi. Aika paksu, molemmilta puolilta kupera. Toisella puolella teksti [b]NaF/b
![]()
![]()
Miltä sivuilta löytyy se hakutoiminto jolla voi hakea tuon koodin perusteella valmisteen nimen?
spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu … 2248.shtml
spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu … 7580.shtml
spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu … 2477.shtml
Joku noista ![]()
Tuolta vapaa lausehaku ja siihen se napin numero/kirjain yhdistelmä niin alkaa faktaa tuppaamaan
Kiitos linkistä. Oli vain joku Fludent-tabletti…
Kiitos linkistä. Oli vain joku Fludent-tabletti…
Paljolla myyt sen??? ![]()
Rauli Herttua:Kiitos linkistä. Oli vain joku Fludent-tabletti…
Paljolla myyt sen???
Ootahan… Vitosella!
Osta! Joohan?
Burjoliisa:
Rauli Herttua:Kiitos linkistä. Oli vain joku Fludent-tabletti…
Paljolla myyt sen???
Ootahan… Vitosella!
Osta! Joohan?
Kiinni veti! Hampaat huutaa fluoria…
Maksan luonnossa sit tiedätkylläkoska. :mrgreen:
Kyllä kiitos! ![]()
nappeja olisi kolmea eri sorttia 1.pyöreä valkoinen toisella puolella kirjaimet ORN, keskellä splitti ja alhaalla numerot 321.
2. pyöreä kellertävä, ylhäällä kauno L, splitti, numerot 50 alhaalla
3.vähän xanorin 0,25 muotoinen valkoinen puikula kirjain c toisella puolella splittiä N toisella
tietääkö kukaan mitä nämä ovat
Mulla ois tällänen pieni pyöreä valkonen jossa ei lue mitään ja toisella puolella on halkasuviiva.
nappeja olisi kolmea eri sorttia 1.pyöreä valkoinen toisella puolella kirjaimet ORN, keskellä splitti ja alhaalla numerot 321.
2. pyöreä kellertävä, ylhäällä kauno L, splitti, numerot 50 alhaalla
3.vähän xanorin 0,25 muotoinen valkoinen puikula kirjain c toisella puolella splittiä N toisellatietääkö kukaan mitä nämä ovat
Tuo eka on Thyroxin.
Tokan mä ihan taatusti tiedän, mut ei voi muistaa mikä se on! ![]()
Mulla ois tällänen pieni pyöreä valkonen jossa ei lue mitään ja toisella puolella on halkasuviiva.
Nää on aina yhtä helppoja! :mrgreen:
tennari? opamox?jne?
ei siin oo mitään muuta?
Viime yönä löysin kadulta täyden laatan herkullisen näkösiä pillereitä, mutta sitten äsken tarkemmin asiaa tutkittuani ne olikin e-pillereitä. Prkle ![]()
Viime yönä löysin kadulta täyden laatan herkullisen näkösiä pillereitä, mutta sitten äsken tarkemmin asiaa tutkittuani ne olikin e-pillereitä. Prkle
Herkkuahan ne ![]()
punanen:nappeja olisi kolmea eri sorttia
2. pyöreä kellertävä, ylhäällä kauno L, splitti, numerot 50 alhaallaTokan mä ihan taatusti tiedän, mut ei voi muistaa mikä se on!
Mä oon ihan oikeesti koko päivän miettiny mikä hitto tuo oli, enkä saa millään päähäni sitä! ![]()
Ihan varmaan vielä tässä viikon sisällä olen noita nappeja pyöritellyt. ![]()
en jaks penkoo kaappei mut olisko seroquel?
en muista kyl mitä merkkei siin on, en viittis avata pakettii turhaa.
mut se on pieni, pyöree, kellertävä ja joku merkki siin on jos oikee muistan.
mut voin ol ihan hakuteilläki. koit kattoo kuvaa googlest. jos ei oo toi nii sit en tie.
jaa ei taid olla. tos on sen kuva kmhk.kmu.edu.tw/medhome/Intr … 025mg2.jpg
haha ![]()
hain kuva haulla tramalii huvin vuoks ja siel tuli Real Sir Robin kuva ![]()
haha
hain kuva haulla tramalii huvin vuoks ja siel tuli Real Sir Robin kuva
:mrgreen: