Sen verran noista, että rivatrilista olen joskus saanut jotain hupiakin, etenkin kombotettuna alpratsolaamin kanssa. Kuitenkin alkoholin kanssa nautittuna tuloksena on ollut mm. silmälasien kadottaminen, täydellinen muistinmenetys, porttikielto baariin tuntemattomasta syystä, yms. - kaikenlaista mikä ei ole ollut tapana ja mitä ei itselle ole tapahtunut myöskään alkoholia muiden bentsojen kanssa kombottaessa.
Jos haluaisin toimia noin niin hankkisin ylitse tarpeeni. Näin on monet ystäväni tehneetkin.
Höpsis - koukku puraisee todennäköisimmin lääkekäytöstä, jos se on jatkuvaa - siihen ei paljoa kohtuullinen viihdekäyttö päälle sano. Epäsäännöllinen lääkitys ja kohtuullinen viihdekäyttö eivät johda riippuvuuteen - liiallinen viihdekäyttö (viihdekäytöstä ongelmakäyttöön) johtaa addiktioon, samoin tarpeeksi kauan jatkuva säännöllinen lääkkeeksi popsinta.
Se on sitten eri asia, että henkilö kertoi itse jo olevansa päihderiippuvainen, jolloin on todennäköistä (ei silti kai väistämätöntä), että henkilön bentsojen käyttö on alustalähtien päihderiippuvuuden ohjaamaa.
Alakerranherra: Ei kai siinä varsinaisesti ole mitään monia kysymyksiä, paitsi että joskus tuota sokea-sanaa ehkä käytetään jossain muussa merkityksessä… Mutta mun kohdalla se vain tarkoittaa sitä, etten näe ja mulla on apuvälineitä tämän koneen käyttämiseen.
No eihän niissä Rankidin jutuissa (siis ohjeiden kyselemisessä) ehkä paljoa järkeä ollut ainakaan, jos se ei niitä aio noudattaa… ellei se sitten vaan nimenomaisesti halunnut huomiota sillä.
Kuinka moni heistä ei ole bentsokoukussa? Eräs ystäväni toimi näin ja ei edes ollut tietoinen siitä, että sai epileptisiä kohtauksia, kunnes sitten kerran satuin paikalle. Ja mainittakoon tässä vielä, että olen tavannut monia ihmisiä jotka eivät edes tajua olevansa bentsokoukussa, mukaan lukien tämän ystäväni.
Kerrotko minulle, miten estetään koukun syntyminen jos todellakin käyttö on sellaista kun kuvailet. Kannattaa ottaa huomioon, se että monella bentsolla on aika pitkätkin puoliintumisajat (ei tarkoita sitä että lääkettä ei olisi elimistössä enää tän jälkeen), eli jos otat jotain bentsoa A. vaikkapa määrän B. lääkkeenä ja sitten viihteenä määrän C ja otetaan tähän nyt huomion, että määrän C. on oltava enemmän kuin B. määrä, koska tuskinpa henkilö muuten kokee määrää kovinkaan viihteelliseksi, koska hänen toleranssinsa lääkkeellisestä käytöstä on kuitenkin noussut, ja jos kokee viihteelliseksi, olisi syytä miettiä tarvitseeko oikeasti bentsoja lääkkeeksi.
Tässä lainaus edellisestä kirjoituksestani bentsojen vastaavuuksista ja puoliintumisajoista.
Olisin kiinnostunut siitä, jos voisit esittää toteen väittämäsi, tuosta koukusta joka ei pääse syntymään viihteellisessä ja lääkkeellisessä käytössä yhtäaikaan. Eli miten minä vaikkapa voisin viihtellä ja lääkitä yhtäaikaan itseäni bentsoilla, ilman kuitenkaan koukun syntymistä edes pitkällä aikavälillä.
Terveisin Laamapaita, joka jää odottamaan vastausta.
Alakerranherra: Lähinnä mä olen käyttänyt väärin lekurin määräämiä nappeja, kuten esim. siihen, että olen voinut nukkua vuorokauden putkeen tai muuta. Mulle ei ole määrätty bentsoja kuin kerran ja silloinkin se respa katosi tai siis hukkasin sen vahingossa ja siitäkin on jo monta vuotta. Nukkumiseen olen saanut Imovaneja, Tenoxeja tai Stilkkareita, jotka jälkimmäiset on perseestä, koska vaikka ottasin ohjeen mukaan ja yrittäisin nukkua, ni saatan kuulla ääniä niitten takia. Ja kerran kävi niin, et ku heräsin aamulla, ni mulla ei ollu mitään käsitystä siitä, et missä helvetissä mahdan olla- ja olin siis täällä kotona! Sit en myöskään ymmärtäny, mitä kello oli, luulin tulleeni hulluksi ja soitin hirveessä paniikissa numerotiedusteluun, et “kertokaa mulle, mitä kello on.”
Sitten mulla kasvaa tolet ihan järjettömän nopeesti. Siis esim. Imovaneilla nukun maks. kolmena yönä ja sit jo annosta pitäis nostaa. Oonki miettinyt, et kestäisinkö sit viinaa kanssa hyvin? Mutta mun mielestä alkoholi maistuu pahalta ja mitä olen kännisiä nähnyt, niin ne saattaa olla arvaamattomia ja siksi en olekaan ikinä juonut baarissa kännejä, koska pelkään, että ihmiset silloin voisivat tehdä mulle mitä vain. Siis saatan kyllä olla varomaton, mutta tahdon silti tietää, mitä tapahtuu. Ja lisäksi en oikeastikaan saa viinaa alas.
Pilvi tai psykedeelit mua kai lähinnä kiinnostaisi, mutta en ole saanut niitä mistään. Piriä en ehkä ottaisi juuri niiden laskujen takia, siis kun mulla on masis jo valmiiksi, niin voisin sitten todella vaikka tehdä itsarin, jos Serotoniinivarastot menis loppuun ja olo olis niin paska. Toisaalta voisin ottaa sitä nimenomaan siksi, että saisin sen itsarin vihdoin “kunnialla” tehtyä… olen joo tosi ristiriitainen ja seko persoona.
No nyt sä varmaan ihmettelet, että mitä helvettiä mä teen täällä, mutta mulla on yksi toinen riippuvuus, mulle helpommin toteutettava, joka toimittaa samaa virkaa.
Jos koet Stilnoctit epämiellyttäviksi, niin, pilvi ja etenkin deelit ovat sitten jopa potenssiin 10 nuo Stilkkarit. Eli jos koet , että nuo napit ovat jo liikaa, suosittelisin silloin harkitsemaan deelejä.
No tuossa kävi nyt niin että otin noin 30-50 kpl rivoja mukaan ja lähdin kaverin kanssa liikenteeseen, viikonlopun aikana saatiin tuhottua ne kaikki (lisäksi alkoholia + pilveä) ja todellakin käsittämätöntä sekoilua oli. Molemmilta meni puhelimet, takseilla huristeltiin satojen eurojen arvosta, rahaa palo mitä turhimpiin asioihin, paikkoja hajosi niin itsestä kuin ympäristöstäkin jne jne jne. Kuitenkin aiempiin eri ryyneillä ja bissellä kombottamiini reissuihin nähden tämä oli aivan mahtava, muistan suurimman osan tapahtumista ja hauskaa oli koko ajan, ja muuta peruuttamatonta vahinkoa ei tapahtunut kuin rahan liiallinen meno.
Todellakaan mitn järkeä tos touhussa ei ole mutta jumalauta että oli hauskaa
[size=75]ps. Jos joku näki tampereella laihan jätkän liikennevalon (“jamaica-värit”) värisessä villapaidassa heilumassa niin se olin minä [/size]
Laamapaita: Pilvestä tai psykedeeleistä ei kai kuitenkaan mene muisti? Kun ei ole kivaa, jos on nappipäissään soitellut ympäri kaupunkia ja selittänyt kaikkea paskaa. Sit mä kai myös ajattelin, et jos ne opettais jotain, kun ihmiset puhuu sellasia välillä. Siis et jos sais jotain suuntaa elämälle tai muuta. Koska ei (kai) ole mitään järkeä olla sekaisin, jos siitä ei ole mitään hyötyä tai jos ei sitten muuten pidä siitä?
Dxm kai on psykedeeli ja sen vaikutuksen alaisena kokemistani asioista en muista juurikaan, sen muistan että vitullista pelkoa, paniikkia, tuskaa ja kauhua se oli ekalla kertaa (12mg/kg). Ehdottomasti kokemisen arvoinen kokemus se silti oli.
Aika harva on - muutamalla on lisäksi ollut joskus refloja, mutta niistä on päästy yli. Bentsokoukku nyt kuitenkaan ei edes muuten kuulostaisi niin harvinaiselta kuin se näyttäisi olevan kun kyse on hoitokäytöstä, jonka tarkoitus on olla kohtalaisen jatkuvaa. Ei nyt tule mieleen yhtäkään ystävää, jolla viihteellinen bentsojenkäyttö olisi sitä luokkaa, että sitäkautta addiktiota kehitettäisi, kyllä se syntyy useimmiten siitä lääkinnällisestä käytöstä.
Itse en ole koskaan bentsoja varsinaisesti tarvinnut, vaan viihteeksi oli tapana hakea (nykyään en käytä), enkä siten koskaan kehittänyt itselleni refloja moisista.
Koukkuuntuminen estetään vain pitämällä lääkinnällinenkin käyttö tarpeeksi harvana. Sitä kautta se koukku nopeammin syntyy kuin viihdekäytön kautta. Se voi tosin olla vaikeaa, jos todellista tarvetta esiintyy enemmän kuin voisi ottaa addiktion syntymättä.
Syöt tarpeeksi harvakseltaan niin tuskin se siihen addiktioon johtaa, että joskus harvoin (kerran viikossa tai harvemminkin kenties) otat vähän viihteeksikin. En kuitenkaan tule tämän sanottua hoitamaan kenenkään itseaiheutettua bentsokoukkua ;p Avainasemassa on se, että lääkkeellinen käyttö ei ole liian tiheää ja viihdekäyttö kohtuukäyttöä.
No se uskallus tulee just siitä ku vetää ryynejä ja kaljaa Siin kummasti tulee olo et voi vetää ketä vaa pataa ja varastaa mitä vaan jne ja usein tekeeki niin. Ryynikännäys on helvetin hauskaa mut typerintä mitä voi tehdä, jälkiseurauksena on melkeen aina putkareissu ja sakot/käräjille.
Se dxm oli kuitenki hetkittäin hauskaa ja toisekseen aivan uskomattomia asioita tapahtu, oli ne kokemisen/näkemisen/tuntemisen arvosia vaikka en nauttinutkaan sillä hetkellä. Vähä ku hyvä sadistinen kauhuleffa.
Hetkinen. Olet siis sitä mieltä, että ihminen ei saa syödä lääkkeitä lääkinnällisesti, vaikka tarvitsisi, mutta sitten viihteenä saa syödä taas vaikka kuinka paljon? Eikös se pitäisi olla niin, että viihteellistä käyttöä vähennetään tai lopetetaan kokonaan jos tarvetta lääkinnälliseen käyttöönn on. Tämän mallin mukaan mm. mahdollisesti jatkuvista paniikkikohtauksista pitäisi kärsiä ja antaa taudin, jopa mahdollisesti pahentua, kunhan vain viihdekäyttöä ei vähennetä.
Edit: En näemmä osaa noita quoteja käyttää…
EDIT2: Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan lääketieteellistä faktaa tai jotain muuta faktaa väittämällesi että koukku syntyy hitaammin jos käyttö on viihteellistä. Miten vihdekäyttö muuttaa bentsojen toiminta mekanismia jotenkin oleellisesti, että ne olisivat vähemmän addiktoivia. kertoisitko minulle.
kyllä minä vaan olen käyttänyt ja käytän bentsoja sekä viihde- että lääkinnällisessä käytössä, siis paniikkihäiriöön.
annostus on vain hieman eriluokkaa, tietenkin viihteilemässä otan enemmän. enkä ole mitään ongelmaa nähnyt tehdä näin.
Sina kun kerta olet onnistunut tassa laake ja viihdekayttoyhdistelmassa. Olisin taten hyvin kiinnostunut kuulemaan: Miten se on kaytannossa onnistunut? Elikka tahtoisitko kertoa millaisilla maarilla, mita bentsoa ja millaisilla aika valeilla olet onnistunut pysymaan pois bentsokoukusta. Olisin myos kiinnostunut kuulemaan, miten kauan (aika) olet nauttinut bentsoja viihteellisesti seka laakinnallisesti.
Kyse on varmaankin siitä, että kohtuullisessa viihdekäytössä bentsoja ei käytetä päivittäin. Ehkä kerran viikossa, ehkä harvemmin - näin isot aikavälit nappien välillä vähentävät luonnollisesti paljon riippuvuuden syntyä. Jokapäiväinen viihdekäyttö isommilla kuin lääkinnällisillä annoksilla synnyttää toki nopeammin pahemman koukun kuin päivittäinen lääkinnällinen käyttö.
Ja toki, jos tarve on suuri ja todellinen bentsojen käyttöön niin lääkinnällisen käytön voi aloittaa. Pitää oikeastaan vaan punnita onko hyöty suurempaa kuin riippuvuus ja riippuvuuden mahdollisesti tuomat varsin ikävät olot.
rivatril AKA klonatsepaami on mun suosikkibentso… ainot huono puoli on hillitön kleptomania joka tuottaa ajoittain sakot näpistelystä hyvä annos on 1-4mg jota ei kannata ylittää - ei siitä saa sen parempia oloja vaikka enemmän rouskisi, muisti vaan menee ja järki. alokohiin ei kannata yhdistää, piriin tai hitaisiin sopii hyvin. ahdistusta ym poistaa loistavasti. tämäkään bentso ei sovi kaikille vaan oma löytyy kokeilemalla.
Dxm on dissosiatiivi. Dissosiatiivit kyllä aiheuttavat psykedeelisiä oloja jne.
Itsellä ainakin muisti “sumenee” deelien jälkeen. Muistikuvat tapahtumista ovat kokonaisvaltaisia ja tosiaankin sumuisia. Muisti ei kokonaan mene ei edes lähelle, mutta ne kaikki ajatukset ja ideat kyllä pyyhkiytyvät kohtuullisen hyvin muistista. Yksityiskohtia ei kovinkaan paljoa tahdo muistaa.
Mutta deelejen aiheuttama sumuisuus ei siis millään tavalla ole verratavissa bentso + viina komboon, jonka jälkeen ei muista yhtään mitään sen illan tapahtumista.
Yo bitch Toimiiko toi oikeesti muka noin kitkuilla annoksilla ? Meikä rouski niit jo kymmeniä, pitänee ottaa rauhallisemmi huomen ko meen takas asuntolaa purkin luo.