Rivatril

Annostukset on yksilöllisiä, kai sä nyt itekki tiiät miten ne vaikuttaa jos 20 oot turpaa heittäny.

Turha sun annostuksia on kysellä, ku jengi syö paria nappia ja sä veät heti sen parikymmentä. Hae keissi kaljaa ja laita nyt ainaki toiset parikymmentä kyytipojaks, nii kyl siitä sitä kaipaamaasi letkeyttä tulee!

Huoh, en kaipaile milligramman tarkkuudella vaan suuntaa-antavasti, eli pitäskö ottaa todella vähä, normiannos vai iso annos jne ?

Ja joku kysy päihderiippuvuudesta, 16v aloin heittään hihaa (subu yleensä, käytännös kyl kaikki menee) ja sitä ennen pari vuotta jos jotaki, ikää nyt vähä vajaa 20.

EI viinan kans ei missään tapauksessa! Ainakin meikäläisellä polla sekoaa :imp: ja tulee aina vähä sähläiltyy, mutta saahan sitä kokeilla! :smiling_imp:

Lord have mercy…mun pää räjähtää…argh…
hyvä annostus on n.150 rivaa+ kori bissee
(tai niinpaljon kuin sulta löytyy) :bulb:

Mielestäni tää kertomus on jotenkin hassu muiden juttujesi kanssa. Tästä saa kuitenkin kuvan, että oot vetänyt 16vee asti kaikkea mahdollista iv:nä kuitenkin subua pääosin, puhumattakaan ajasta ennen iv-käyttöä, jolloin meni piristä pilveen? Oletko sinä nyt noin 20 vuotta eli 19, kuten tekstistäsi saa käsityksen. Miten tämä juttu oikein menee?

Ja sitten kuitenkin kysyt esim rivatrilien iv-käytöstä tai käytöstä yleensäkin päihteenä.
Ja näyt olevan ihan pihalla bentsoista yleensäkin ja siitä mitä voi lätkiä hihaan, vaikka takanasi on monen vuoden reilu iv-käyttö erinäisiä aineita.

Tai sitten asia on niin, että olet alkanut viimeaikoina käyttämään Subutexia, kuten aikaisemmassa topicissasi ilmaisit ja olet nyt vasta kuitenkin viimeisen parin viikon aikana käyttänyt säännöllisesti. Ja nyt olet huomannut että olet koukkuuntumassa, koska olet kehittänyt jo pienet reflat itsellesi. Tätä ennen olet käyttänyt iv:nä satunnaisesti, ilman kuitenkaan suurempia ongelmia esimerkiksi juhliessasi jotain tilannetta tai pitäessäsi hauskaa kavereittesi kanssa.

Niin, ensin hankit itsellesi subukoukun, sitten pamikoukun. Seuraavaksi kenties pirikoukku? Viimeistään silloin viihdepuoli ei enää kiinnosta kun on hankittu riippuvuus jokaiseen mahdolliseen aineeseen. Onhan noita pirisubupaministejä koko maa täynnä. Elät vaihdetta jossa eräänlainen rappioromantiikan ylistys on jollakin tavalla hienoa. " Minulla on päihdeongelma, en pysty käyttämään päihteitä/lääkkeitä muuta kuin viihteenä, koska olen nisti ja tahdon nistimmäksi kun siinä on oma mystinen viehätyksensä."

Et taida oikein tajuta mihin olet pääsi pistänyt. :unamused:

psst…subu koukku EI tule 2viikon säännöllisen käytön jälkeen.
Toi vaan on niin…hmm…miten sen nyt ilmaisisi…Niitä ketkä ihannoivat pohjaa…Mistä puhuimme myös supertopicissa.

Voi tuollainen kahden viikon säännöllinen käyttö (eli ollaan kokoajan subua vetämässä) voi olla se “viimeinen niitti arkkuun.” Etenkin jos on sitä ennen käyttänyt viihteenä säännöllisesti. Esimerkkinä tilanne jossa henkilön viikonloput ovat vierähtäneet runsaan bubrenorfiinin käytön parissa. Mutta tosiaankin sitä pitää olla runsaasti mennyt jo pitkän aikaan.

No erittäin pitkään. Oikeasti.

En näkis mitään pahaa siinä, että ottaa esim. 40mg tematsepaamia, sen six-packin bissee ja ehkä ne kukka savut. Rento, mukava ilta. Ei ördäämistä eikä sen kummempaa sähläämistäkään.

En muista puhuneeni subukoukusta, vaan yleisestä päihdeongelmasta/koukusta jossa subu on pääosassa tällä hetkellä.

Ja joku ihmetteli tuol aiemmin juttujani, olen käyttänyt pääosin piriä, essoja, dxm (harvoin), subua, savua ja ryynejä niin etten o pahemmin muuta ottanu selvää ku nimen. Alotellessani “uraa” ei netti ollut apuna.

Täytyyykö tosiaan mennä ihan pohjalle asti että tulee muuta ku ylimielistä “vitun penska mees ny muualle leikkii wannabenisti”-juttua ? Ja minä kun pidin teitä fiksuina :unamused:

Voin ainakin omalta kohdaltani sanoa, että nykyiseen kyyniseen ja kriittiseen suhtautumiseeni vaikuttaa NIMENOMAAN se, että kävin pohjalla. Omalla kohdallani käyttö repesi hanskasta, ja kaikenlaista pahaa ehti sattua ennenkuin tajusin että tuhoan itseäni. Vasta käyminen kuolemanporteilla pisti miettimään…

Siksi en tahdo kannustaa ketään tekemään samaa, koska se riski on olemassa, että sieltä kuolemanportilta ei olekkaan paluulippua takaisin.

En tahdo jaella neuvoja mitä ottaa ja kuinka paljon ja minkä kanssa, koska tiedän mihin se johtaa.

Anteeksi suhtautumiseni, mutta nyt tiedät miksi.

Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle.

Otan kuitenkin, eli paree ois neuvoo fiksuin tapa ottaa, ettei tuu tollasta taas et syön jotai 20 rivaa ja oon viel kolmantenaki päivänä sekasi. Tosin yöllä otin 4 lisää.

Etkö sitten itse osaa sitä päätellä jos edellinen kerta on menny tuolla tavalla? :unamused:

“Otan kuitenkin, eli paree ois neuvoo fiksuin tapa ottaa, ettei tuu tollasta taas et syön jotai 20 rivaa ja oon viel kolmantenaki päivänä sekasi. Tosin yöllä otin 4 lisää.”

Toihan kuulostaa ihan joltain uhoamiselta :open_mouth:
Usko pois, ketään täällä ei oikeasti kiinnosta. Jos jotain vinkkiä saat, se annetaan puhtaasti hirveästä pätemisen tarpeesta :smiling_imp:

Se on ihan yks uitun hailee, otatko niitä rivoja 20 vai 120. Kunhan et mene kirveen kanssa metroon tai heiluttele rautaputkea asemalla.

:smiley:

En kyl usko, et se 120:n jälkee menee mihinkään, hahaa!

No se on se kukka, ilman sitä, meikä on ainakin dägädägädää… Savujen kera olo on vain letkeän unelias, mutta ilman savuja, lopputulos voi olla mikä tahansa. Holi&bentso-komboa kantsii ottaa varoen, vaikkakin nukahtamisjyvät on vielä hurjempia sekoittamaan kuupan viinaxien kanssa. Mut siis ilman savua, blossin kera => …zzzZZZZZZ

Alakerranherra ja Smartie (en voi lainata tekstiä, kun olen sokea) niin piti kysyä, et onko täällä yleisesti niin armotonta porukkaa, et ihmiset, joiden juttuja ootte lukenu pitkäänkin, ni saa tein puolesta vetää mitä tahansa kamaa mitenpaljon tahansa ilman, et se liikuttaa teitä? Onko tosiaan niin, että kaikki ohjeet saa vain sattumalta? Mulla on jotenki sellanen olo, et monia meistä ongelmakäyttäjistä auttais se, jos joku olis kiinnostunu.

Jos kerta et ole subukoukussa, mikä se tämä topicki sitten on jossa kerrot koukustasi ja pyydät apua lainauksella :

Voisitko sitten selventää, että mitä tarkoitat tuolla? Jos se ei kerta olekaan koukku. Mitä tarkoittaa " Olen huomannut olevani aivan liian pahasti koukussa texiin…jne…"?

:open_mouth:

Kuule, sinulla on oikeasti vielä onneksi matkaa siihen nisteyteen, nykyisen selvityksesi perusteella ja muutenkin voisit hieman rajoittaa käyttöäsi, koska muutoin eräänäpäivänä koittaa maksun aika, kun se maksun aika koittaa ei enää juhlita, silloin maksetaan joka päivä niistä juhlista, joita oli vain pari juhlaa , eli pieni jakso sun elämästäsi. Mutta se maksaminen jatkuu jopa vuosikymmeniä ja se hinta minkä joutuu maksamaan on helvetin kova, se hinta on kovempi kun ikinä osaat kuvitellakaan.

Tuolla kyydillä pääsee pohjalle nopesti, mutta tiedätkö sinä miten hitaasti sieltä pääsee ylös, jos pääsee? Osa jää siinä matkalla, arkkuun ja mullan alle, toiset menettävät järkensä ja löyttävät itsensä suljettujen ovien takaa ja toiset taas huomaavat olevansa ankaran isännän hallussa, mutta ne harvat , jotka pääsevät ylös, mutta niiden elämä ei tule ikinä olemaan ihan normaalia, eikä se aika ennen kamaa palaa koskaan takaisin.

Kannattaa miettiä mihin junaan hyppää ja mille asemalle jää vai matkustaako päätepysäkille. Mieti Hyvin tarkkaan. :slight_smile:

“…en voi lainata tekstiä, kun olen sokea”

…Tämä herättää aika monta kysymystä :open_mouth:

“En kyl usko, et se 120:n jälkee menee mihinkään, hahaa!”

No ei varmaan niin :unamused:

“et monia meistä ongelmakäyttäjistä auttais se, jos joku olis kiinnostunu.”

Kunhan vain vähän purin itseäni, kyllä mua aina joskus ihan oikeasti huolettaa jne. Rancid ei ilmeisesti vielä ole ongelmakäyttäjä, vaan CV:tä kasaava nistinalku. Toivottavasti ryhdistäytyy ja siitä tulee lyhyt, porukka ei huvikseen (poikkeuksetta) varoittele noista bentsoista.

Vähän vaikee ymmärtää, mitä kysyt, mutta ollaanhan mekin ongelmakäyttäjiä. En mä käytön takia vittuillu, vaan tyhmyyden. Jos on jo kokeillu 20 nappia kerralla ja sit on lääkärin määräämä määrä, nii kyllä sitä tyhmempiki osaa ite päätellä mikä määrä sit tuntuis hyvältä. Sit kaveri sanoo, et en haluu mitään milligramman tarkkoja ohjeita vaan suuntaa antavia, nii se menee jo vähän yli hilseen. Eihän tossa vaiheessa voi antaa enää muuta ku milligramman tarkkoja ohjeita jos ei tossa vaiheessa ala selviämään mikä ois se sopiva annostus.