Onko mitään arvoo (10 mg)?
Oon syöny 4 tabua ja tuntuis olevan aika p…koja.
25mg risolid vastaa 15mg diapam, laskee siitä…pureskeltunu yksi järkyttävimmän makuisista lääkkeistä…
Klooridiazepoxi on diatsepaamin eräs metaboliitti. Ja juuri tätä ainetta Risolidit sisältää. Ei niist oo mihinkään. On mun mielipide.
ei niillä tee mitn. heitä ne roskiin.
Totta hommata jotain parempaa. toina syödä paska lääkkeitä ku maksa MENEE… EI KYL TOINA SYÖDÄ MITÄÄN LÄÄKKEITÄ´!!! ellei oo kauheet viekkarit! ![]()
Itse olen joskus relannut risoilla. Mulle riittää ihan hyvin, että saa leppoisa ja rauhallisennuokkuolon.
Toiset tykkää mummosta, toiset vaarista !
Sanja ![]()
Keksin käyttöö noille. Toimii buustereina rivoille ja tennareille.
Asiasta kolmanteen, lääkäri määräs noita mulle bentsorefloihin ![]()
[/quote]
nulle annettiin pidätyksessä noita. plasebo-paskaa ne on. en syönyt päivä-annoksia vaan kerran söin illalla 6x 25mg. ei mitään toimintaa, pyörisin ainakin 2h pedissä. roskikseen.
Sain yhden 25mg Risolidin ahdistukseen/unettomuuteen. Toimiiko paremmin nokkaan? En siis etsi mitään viihdearvoa, vaan haluisin tipauttaa itteni.
[pilknus] itseasiassa päinvastoin, diatsepaami on klooridiattsepoksidin metaboliitti
Ei onnistu. Risolidinpaskoja saa syödä purkillisen eikä edes heilahda, joten unta et tolla tule saamaan.
Osta koppa kaljaa niin pitäs nukuttaa.
Ihan suun kautta normisti ton rison otin. Ei kyllä väsytä pahemmin, enemmänkin vaan pikkaisen hassu olo ja that’s it. Ei tolla annoksella ainakaan tipauta ![]()
Huomenna jos kokeilis Promazinia ![]()
Risolid on ihan paska lääke, siitä jalostuneempi ehkä rivatril, siitä sitten pääsemme muikeimpiin eli vanhan kunnon diapamiin ja xanoriin kunhan depotia ei vedä, se on ei pelitä mihinkään suuntaan. ![]()
Rivatril on pienilläkin annoksilla tuplasti parempi, kuin riso. Pöh
No lähinnä tuli mieleen mielleyhtymä samannimisistä lääkkeistä
Opamox menee mun kastissa ehkä risolidin jälkeen.
En o noihi leluihi koskenu mut kuulemma saa syödä kymmeniä että pysyy ees jotenkuten pää kasas, ja kaveri kakolasta päästessään sano et siel annetaan noita jos o joku bentsolääkitys päällä sinne mennes. Olis varmaa suht vittumaista esim mun 5mg/pvä rivatril annos siel vaihtaa suoraa johki muutamaa risolidii
(onneks en syö bentsoja respan mukaan, karmee ajatuski joku bentsokoukku)
vankilassa noita annetaan pamin sijasta… väittävät että 25mg vastaa 10mg pamia… ja nuohan metabolisoituu diatsepaamiksi, eli periaatteessa risolid on diapamin esiaste… maksa voi alkaa vinkumaan jos tuollaisia kauan syö.
linnas annettiin tulo-osastoilla ja matkaselleissä juopoille risolidia ku krapulas sammunu ku kytät herättäny istumaan sakoja…
Suu noista ainaski kuivaa. Hyi.
Jos nyt tähän vastaisi… Klooridiatsepoksidi on hidas- ja pitkävaikutteinen bentso. Eli siksi sitä annetaan bentsovieroitukseen. Ei tuu ylä- eikä alamäkiä tosta aineesta, vaan sillä pyritään tasaisen “rauhalliseen” oloon. Siksi sitä on turha käyttää viihteeseen.
Unettavuudesta sen verran että ko. aine parantaa unen laatua, mutta ei toimi unilääkkeenä. Eli et saa unta helpommin, mutta saatat nukkua sikeämmin sitten kun vihdoin saat.
Mulla sitä on Limbitrolissa, amitriptylliini 12,5mg (trisyklinen masislääke) + klooridiatsepoksidi 5mg. Kaks otan päivässä, ihan siis lääkärin määräyksellä pääongelmiin. ![]()