Risolid

Tuli tossa 30mg nautittua 30 min sitte. Kyllä selvästi lieventää liiasta kahvin juonnista tullutta hermostuneisuutta. Mitään tietoa euforiasta ei ole. Omalla tavallaan ihan käypä lääke, jollei ole toleja.

“Toimiiko paremmin nokkaan?”

Noi on niin sairaan pahan makusia jo pureskeltunakin et voi vaan kuvitella miltä tuntuis kun se lieju valuis nieluun :angry:

Joskus pirilaskuissa söin noita kasan paremman puutteessa, en huomannut mitään muuta kuin et kädet vaan meni vihreiksi, semmosiksi tummemmanvihreän sävyisiksi, hyi!

Itsellä mietojen bentsojen teho suhteet menee about näin:

30 mg Diapam
50 mg Oxamin
80 mg Tenox
150 mg Risolid

Ja risolit vain väsyttää, ei tuota mukavaa sedaatiota vaan todellakin ramaisee. Unilääkkeenä varmasti ihan hyvä.

Itsellä tuo klooridiatsepoksidi kokeilu oli ihan ok. Librax tj sen lääkkeen nimi oli. Ei kyllä muuten paskattanutkaan loppupäivänä :smiley:. Yhteensä 50mg otin ja kyllä vaikutuksen huomasi. Vaikutus oli mieto sedaatio. Sinänsä se tuntui vaan hyvältä sillä oli aika täpinä päällä siinä kohtaa. Hiukan vajaat puolisen tuntia kesti vaikutuksen alkuun.

Ei tullut mulle ainakaan väsy niinkuin jotkut manailevat. Viihdekäyttöönn varmasti aika turha nappula. Jännä sivuvaikutus oli se kun join junassa pari tuoppia niin alkoholi ei noussut lainkaan. Normaalisti tuo määrä alkoholia aiheuttaa selvästi rennon olon ja pienen nousun. Luultavasti tuo lääke hidastaa imeytymistä. Siis kaiken mahansisällön suhteen tarkoitan…

Perkeleen depis kun iskee heti kun seroquel loppuu, s-tana.

No nyt meikäläinen vaihtoi Limbitrolin pelkkään Risolidiin koska kaipaan vaan sitä rauhoittavaa vaikutusta eikä toi masislääke lääkärin mukaan vaikuta sillä tavoin, eli on turha ainesosa mun kannalta, turhaa kuormittaa elimistöä. Outoa. No senpä näkee sitten, päiväannos on 10mg Risolidia… vaikka lappuun laittoikin lukemaan 2x 10mg /pv.

Noh, katotaan ny paljonko tota otan… En mitään toleranssia halua kehitellä ettei mee vahvempiin aineisiin. Mitkään viekkarit ei oo kivoja noilla “harmittomillakaan” aineilla. :imp:

lääkäri määräsi minulle 3x25mg riso päivässä otan nit 5x25mg rauhoittaa ihan vitusti. jos vituttaa ja kaipa hyvä olo ottakka ihmes. otan mielummin risoja ku pameja ja temesta.

risolid toimi ainakin muutmanan rivan ja 10tuopin päälle tainnuttavasti.

ja hyi vittu tämä maku suussa.toista päivää paskaa suussa. ei lähe millään poisssa.

a-klinikalta määrättiin annostus 6x25mg/vrk

eihän noi tietenkään toimi niiku jotkut xanorit mihi ite on tottunu mut kyl noist semmonen…hmm…rauhallinen olo tulee…

ja sit viel ku kävi hakee respan toisest paikkaa noihin ni voi syödä enemmän ku ton kuus.

ei noist viihteilyyn oo,mut kyl nyt reiluil annoksil pystyy ihmisten ilmoil menee

Diapamin ja risolidin metaboliitti on N-desmetyylidiatsepaami, eli ihan samalla tavalla se maksa rupee vimkumaan, syöt kumpaa tahansa. Ja vielä lisätäkseni diapami metabolisoituu vielä lisäksi opamax ja temestan rakennus aineeks, että kyl risolid on turvallisempi, tosin maksa rupee yleensä 30v ikäsenä vasta vinkumaan, että saa nuorena popsia rauhas lääkkeitä.

spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu … 6269.shtml

Risolid- nopea apu ummetukseen…

Risolit on hyvä lääke. sellaiselle joka ei ole koskaan syönyt lääkeitä eikä käyttänyt huumeita.

Risolidja diapam, puoliutuu elimistöstä n 100 tunnin aikana

Meinaanpa taas siirtyä Risolidiin. 4x25 mg/d alkuannos, kunhan saan (lepsuhkooon) lekuriini yhteyden, vie vähän aikaa. Vähennän siitä kyllä. Ihan t o t t a.

Joopa joo. Mä olen syönyt näitä niin paljon, että vaik ottaisin viiskyt, ei mitään efektiä. Jos hyväksyisin vesilintujen heittelyn pillereillä, tekisin niin. Parempi olla ilman. :smiley:

No niin varmasti olis :smiling_imp: En tiedä, monta kymmentä olen ottanut. Ja kun nämä eivät aiheuta muuta kuin lievää väsymystä. Mulle. Pe*kele! :smiling_imp:

Joo terkkuja Kuivaushuoneeseen vaan… Josko sit kun mä pääsen sinne päihdepolille tulis jotain motivaatiota… Tai jumalauta tanssitunneille. :imp:

en haluu käyttää tätä päihdettä viihdekäyttö mieles. oon vähä kaikkee käyttäny elämäni aikana mutta haluan tietää, TOIMIIKO TÄÄ AHISTUSLÄÄKKEENÄ? kiitollinen olen vastauksista

Mitäs jos heität niitä vihreitä ihmenappeja huuleen (mieluiten reseptissä osoitetun määrän) ja sitten ihan itse arvioit tilannetta. Ihmiset reagoivat aika yksilöllisesti eri psykoaktiiveihin.