Rimpuilija

Muistutukseksi itselleni luin ketjuni läpi :confused: Ja karmeaa luettavaahan se oli edelleen. En kaipaa pätkääkään noita epätoivon tunteita ja ahdistusta. Pelittömänä on menty ja jostain syystä se, ei ole tuottanut ongelmaa. Liekö nyt olisi päässä palikat kohdallaan. En kokeile veikkausta, arpoja tai mitään peliä. En usko, että homma pysyisi hanskassa. Lupauksia en ole tehnyt aikoihin ja jokainen päivä on vain soljunut pelittömänä. Riskiä sortumisen en kuitenkaan halua ottaa.
Perhe voi hyvin ja talous on taas askeleen parempaan suuntaan. Kaikenlaisia suunnitelmia taasen pyörii mielessä mutta ilman rahapulan painetta. Luulen suhtautumiseni mammonan määränkin realisoituneen. Elämässä on muutakin :smiley:
Jos siellä taustalla vielä lueskelee Tsempparitar ja Toiveikas, olisi mukava kuulla kuinka menee :slight_smile:
Kaikille hyvää syksyn alkua ja valtavasti voimia peliongelman kanssa jumppaamiseen.

Mukava kuulla että menee hyvin. Tuo vanhojen kirjoitusten lukeminen on kyllä ahdistavaa ja muistoja repivää touhua. Toisaalta näkee kuinka sumussa sitä on elänytkään. Veikkaan että elän vieläkin ainakin itse vaikka pelitöntä aikaa taas on 3kk. Tuo 0-toleranssi on kyllä paras, en itse ole nyt edes lottoon koskenut. Ei mitään mikä herättää uhkapeleihin kiinnostusta.

Hyvää syksyn alkua sinullekkin :slight_smile:

Jaahas jaahas… mistäpä sitä alottaisi :wink:
Varmasti siitä tärkeimmästä että, nyt vasta on oikea pelittömyys alkanut :smiley: . Laskuri päivitetty oikeaan aikaan.
Paljon tuli taas sössittyä ja vaikeuksia hankittua. Olen todella vanha ennen kuin ne ovat selvitty.
Jostain syystä se, ei paina alas. Itse tilattua mutta onneksi elämässä on muutakin. En ole täälläkään käynyt pitkään aikaan… Paljon uusia nimiä näkyy :frowning:
Ei tullut äkkirikastumista tälläkään kertaa joten, nyt olen ymmärtänyt laskea siitä irti. Edes stressi ei ole enää syy pelata joten, jotakin voitin kuitenkin :laughing:
Toivon kaikille samaa itsensä löytämistä ja ongelman selätystä. Pelaaminen on penaalista.