Kolmas vaihtoehto: pitää mölyt mahassaan jos ei oo mitään oikeeta sanottavaa. ENKÄ väitä että mun omat jutut olis aina täyttä asiaa, mutta valitanpa nyt sulle kun tulin täällä niin levottomaksi kun ei ole mitään hyviä keskustelunaiheita.
Hei potilaat täst tuu nyt yhtää mitää.
Jos ja kun mä joskus lopetan niin lopetus prioriteetti lista on näin:
- Varmasti lopetan!!!:
- Nikotiini (Tupakan poltto)
- Rauhoittavien väärin syönti
- Läpyskän poltto
- Opiaatit
- Lopetan ehkä joskus kun menen psykoosiin tjsp:
- Kaikki psykedeelit
Yleensäkin oon kyl sitä mieltä että ei kaikkee voi lopettaa… aina pitä olla joku synteettinen keino rentoutua koska on elintärkeää myös saada stressi tasot laskemaan kun vaihde on vapaalla ja jos kaljaa ei juo… eri asia jos juo eikä siitä tule ongelmaa niin kalja on varmaan semmonen helppo tapa siirtyä pois laittomista aineista mistä pelksätään on haittaa… Etanolin haitat on niin pieniä! tjsp vihaviha… kylmul nytteki o kaljaa tuola mut aattelin bentso tolea pitää alhaalla että kombotan rivan kanssa muutaman kaljan niin ei tarvi ottaa 4-6mg rivaa että saa jotain oloja. 1mg rivaa + 1-3 kaljaa on ok mulle rentoutumiseen.
Joskus on asiaa ja joskus ei, joskus valitetaan aiheettomasti ja joskus aiheellisesti. Niin se ihminen vaan puhuu.
Ja vielä viides: Ei välitetä hevon vittuakaan mistään ja ollaan hiljaa vaan.
Otsikosta saa myös kuvan, että siinä kutsutaan addikteja lopettamaan addiktionsa HELVETISSÄ!
Sehän on ihan selvästi Helvetti-nimisen hoitolaitoksen mainoslause. “Riippuvaiset, lopettakaa nyt Helvetissä puoleen hintaan.”
kaikki läpät on jo sanottu moneen kertaan, ei jaksa enää jauhaa samoista aiheista. onhan tääkin foorumi ollut pydessä jo vuosikausia. kyllä silloin ennen vanhaan oli asiat paremmin, juu!
Se oli eka, että “lopettakaa nyt helvetti!” ja vaihdoin sen just ton takia ettei kukaan pääse liian helpolla vinoilemaan.
En välitä mistään, enkä ota kunniaa mistään. Mä vaan valitan…
…
zek vähän heilahti yli kympin mutta
ei varmaan haittaa…
piristä erossa…
tupakki palaa…
piri toimi oikeen hyvin itselääkityksenä…
ei sanottavia vaikutuksia terveyteen…
mitä nyt neulatyynyn näköset hihat…
röökistä taas yskäääää… hengenahdistusta… muuta paskaa…
Tupakoinnin snadeista haitoista…
piriä kun vertaan tupakkiin… aloin pohtimaan…
mitä jos… talo sulaa katuun
olisiko öwereistä ja muista
väärästä käytöstä kuolleet mahdollista saada
pyyhittyä tilastostoista ja vain aineen myrkyllisyyteen
kuolleet voitaisiin laskea…
en usko että piri on yhtä varmasti tappava
kuin tupakki…
vai?
en oikeen ymmärrä mitä idlaa on tuoda neljä vuotta vanha topicci uudestaan esille…
sama noita on kait tuoda… mut en kuitenkaan ymmärrä jutun juonta… alkaa kommentoimaan tosi vanhoja tekstejä jonka kirjoittaja ei varmaan ole enää edes keskuudessamme…
Öö, onko sillä väliä keskustelun kannalta, onko ketjun aloittaja kirjoittelemas tääl vai ei, jos aiheeseen on jotain sanottavaa… ? Mä en usko lopettavani bentsojen käyttöä, koska niin moneen kertaan olen yrittänyt ja epäonnistunut ja vaikka olen ottanut älyttömiä yliannoksia (nykyisin äärimmäisen harvoin), jotka ovat aihettaneet ikäviä ja kurjia juttuja. Mutta koska lääkkeeksi minulle määrätty ja käytön myötä tulin riippuvaiseksi - jos en käytä hirveitä annoksia, saan sen avun lääkkeestä, johon se on tarkoitettu…
Onko riippuvuus itsessään paha asia, jos lääke on oikeasti tarpeen? Vähentämisestä toki vielä haaveilen, mutta en tiedä, en usko, että elämänlaatuni hurjasti paranisi tai ehkä ollenkaan, jos lopettaisin kokonaan… . Ne psyykkisen sairauden oireet, joihin määrätty, pahenevat voimakkaasti. Lisäksi elämäntilanne on sellainen, että en prkl kestä ilman lääkkeitä… Jotkut ihmiset tarvitsevat lääkettä, vaikka riippuvuus tuleekin.