Riippuvaisille ei ikinä saisi sanoa mitään tollaista, koska ne ottaa niin nokkiinsa ja on sitä mieltä miten heidän käytölle pitäisi hymyillä vaan, ja miten sille pitäisi antaa täysi hyväksyntä.
Sit sanotaan, et “älä puutu mun asioihin”. Eikä mikään ihme miks kaikki tavallinen ja terve poistuu elämästä.
Ei siinä mitä itselle tapahtuu, mut kun sen päälle usein lähtee ne läheiset ihmiset pois. Ne ei kai vaan jaksa…
Täältä onkin ihan turha odotella mitään olalle taputuksia. Voi sanoa “älä moralisoi, älä saarnaa, älä puutu”, mut ei se mua hiljennä, eikä se mua kiinnosta.
Pilaatte vielä kaiken, mutta olis kuitenkin vielä hyvin aikaa lopettaa ja hyvin aikaa toipua. Jostain revitte voimaa ja sitten voitte käyttää jossain vaiheessa kohtuudella ja mahdollisimman haitattomasti. Se ei onnistu ellei usko ja ellei kerää voimaa.
Ootte lujia ihmisiä ja varmasti onnistuu kun vaan siihen lähtee. Ottakaa nokkiinne jos haluatte, mutta tälläistä tekstiä tällä kertaa.
voi ihme ja kumma sun kanssas, totahan mä ajoinkin takaa? kunhan nyt vaan tarkoitin, että ei sitä kessuaddiktiotakaan kannata vähätellä kun siihen kuolee ihan helvetisti enemmän jengiä vuodessa kuin mihinkään muuhun huumeeseen. alkoi vituttaa toi sun populisoiva provoaminen, siksi avauduin. onhan se nyt kaikille ihan päivänselvää, että herskakoukku on vähän eri asia kuin kahvikoukku, so what? mikä tän sun topicin pointti on? samasta asiasta jauhetaan n:ttä kertaa, kuvitteletko sä että siitä syntyy mitään fiksua keskustelua että sä aloitat topicin kertomalla jengille, et kannattaa hei lopettaa se kuosailu, tulee parempi olo. no shit sherlock?!?
yleensä pidän mölyt mahassani mut nyt ei voinut olla avautumatta. sorge.