Riippuvaiset, lopettakaa nyt helvetissä!

Niin mitä onnistuisko? Vois olla hyvä elämä edessä ja tiedossa.

Mulla ainakin onnistuu tämänkertainen tupakoinnin lopettaminen.

2 kertaa ollut aikaisemmin yli vuoden polttamatta, nyt ajattelin venyttää sitä kymmenkertaisesti.

lopetin jo savunpolton ja ny ei muita päihtei meekään ku alkoholii ja tupakkaa

ja 4 vuoden putki oli takana

Nyt ei sitten puhuta mistään tupakin polton tai kaakaon juomisen lopettamisesta. Ihmisillä on vähän pahempiakin riippuvuuksia olemassa.

Voi nyt vittu mikä otsikko. Ja voi nyt vittu miten ilmaistu asia.

En uskalla lopettaa syömistä ku kuolen sit nälkään, eikse oo aika paha riippuvuus?

kiinnostaa tietää että mikä riippuvuus
on pahempi kuin tupakki ?
vaarallisuudestahan tässä nyt puhuttiin
eikä siitä mikä on laillista…

.
.
.

olisin ruvennut juomaan tai syömään
savut…
ja lopettanut viinan ja tupakinpolton…

näin kun terveyttä miettii…

just joo. mun riippuvuus on kovempi ku sun riippuvuus, niinq :unamused:

Niin ihan sama juoko kahvia vai vetääkö heroiinia. Sovitaan sitten niin, että ne on molemmat yhtä haitallisia elämälle.

Kaikki riippuvuudet on yhtä kovia joo, hyvin voidaan rinnastaa toi kaakao ja amfetamiiini samanlaisiksi.

Vedä vaikka piriä kymmenen vuotta ja vedä sitten vaan tupakkaa kymmenen vuotta, ja katso kumpi tekee sulle pahempaa.

.

Riippuvaisille ei ikinä saisi sanoa mitään tollaista, koska ne ottaa niin nokkiinsa ja on sitä mieltä miten heidän käytölle pitäisi hymyillä vaan, ja miten sille pitäisi antaa täysi hyväksyntä.

Sit sanotaan, et “älä puutu mun asioihin”. Eikä mikään ihme miks kaikki tavallinen ja terve poistuu elämästä.

Ei siinä mitä itselle tapahtuu, mut kun sen päälle usein lähtee ne läheiset ihmiset pois. Ne ei kai vaan jaksa…

Täältä onkin ihan turha odotella mitään olalle taputuksia. Voi sanoa “älä moralisoi, älä saarnaa, älä puutu”, mut ei se mua hiljennä, eikä se mua kiinnosta.

Pilaatte vielä kaiken, mutta olis kuitenkin vielä hyvin aikaa lopettaa ja hyvin aikaa toipua. Jostain revitte voimaa ja sitten voitte käyttää jossain vaiheessa kohtuudella ja mahdollisimman haitattomasti. Se ei onnistu ellei usko ja ellei kerää voimaa.

Ootte lujia ihmisiä ja varmasti onnistuu kun vaan siihen lähtee. Ottakaa nokkiinne jos haluatte, mutta tälläistä tekstiä tällä kertaa.

Kiinnostaa se sua, koska päätät olla siitä kiinnostumatta. Luodinkestävää kieltäytymistä ei oo vielä keksittykään.

Joo…

nezumi ja Rutto ois hyvä pari. :unamused:

.

voi ihme ja kumma sun kanssas, totahan mä ajoinkin takaa? kunhan nyt vaan tarkoitin, että ei sitä kessuaddiktiotakaan kannata vähätellä kun siihen kuolee ihan helvetisti enemmän jengiä vuodessa kuin mihinkään muuhun huumeeseen. alkoi vituttaa toi sun populisoiva provoaminen, siksi avauduin. onhan se nyt kaikille ihan päivänselvää, että herskakoukku on vähän eri asia kuin kahvikoukku, so what? mikä tän sun topicin pointti on? samasta asiasta jauhetaan n:ttä kertaa, kuvitteletko sä että siitä syntyy mitään fiksua keskustelua että sä aloitat topicin kertomalla jengille, et kannattaa hei lopettaa se kuosailu, tulee parempi olo. no shit sherlock?!?

yleensä pidän mölyt mahassani mut nyt ei voinut olla avautumatta. sorge.