Riippuvaiset, lopettakaa nyt helvetissä!

Rut-too, rutto, rut-too :smiley: Hei arvaa uskallanko mennä mihinkään nakkikselle? Mä sanon niille jätkille kyllä suorat sanat, mutta mieluiten kuitenkin täällä internetissä :smiley:

Rut-too, rutto, rut-too. Kerro vähän itsestäs niin mä kerron sulle mi’ä teet väärin ja miten sun pitää muuttua.

Mun mielestä kaikilla on selkärankaa, kyse on enemmänkin siitä milloin jaksais ja milloin huvittais.

kerro ziontrain miks sillä on väliä miten tän elämän elää? kuoseissa joka päivä tai absolutistina? miztä lähetään liikkeelle, et eläis onnellise elämän ilman aineita? hah oot aika jumala jos tiedät

Onnellinen elämä perustuu veikkaaisin oo monien eri riippuvuuksien tasapainoon. Niistä nauttimiseen ym. kivaan.

Tsori ku änkesin tähä välii, jatkakaa tappelua ystävät.

EDIT niin että jos väliin vetää kamaa niin mitä vikaa jos siitä ei oo haittaa.

änkee vaan oot ok jätkä

Sun jutut on sun päässä, mun jutut on mun päässä. Etsi, löydä ja näe, sitten ymmärrät.

Rutto perkele :smiley:

Kiitti.

zion perkele :smiley:

Onpaha nyt perkele pirteempi mieli ku vähä keittoo ottanu

hheh itsehyväinen hörhö

Kiitti.

No jokaisella saa olla oma mielipide, niin minulla kuin sinullakin. Mun mielestä se vaan ei ole noin kuin sanot sen olevan. Selkärankaa tarvitaan silloin kun päättää lopettaa jonkun, jos silti ottaa vaan pikkasen niin silloin se on sortumista. Pikkasesta tulee sitten tapa ja sen jälkeen ollaankin taas siinä mistä lähdettiin, eli alkuruudussa.

jotenki ihmeen kireeks menny tunnelma tääl…

Tsemppiä kuitenkin yrittäjille ja lopettajille, vielä te näytätte maailmalle että täältä tullaan. Mutta siihen asti iisisti vaan.

Hyvä ettet juo mut mite vitussa toi sima kuuluu mihinkää alkoholi zyzteemeihi, sehän o saatana sokerilitkua eikä mitää olutta…
Mtä vidduu "Kyse on vaan siitä että onko selkärankaa"tyyppi tulee tänne irvailee että sulla ja sulla ja sulla ei oo selkärankaa ku oot koukussa, haista pitkä vittu kusipää…toivottavasti joku potkasee sua kovaa siihe selkärankaan mulukku

täälähän on ihan helvetin urpoa sakkia nykysin, teinit rantautunut vai mikä tässä nyt on? helvetin aggressiivista “keskustelua” monessa topicissa nykyään ja kauheeta vääntöö. hohhoijaa …

Planeetat ovat nyt siinä asennossa että näiltä yhteentörmäilyiltä ei voi välttyä. :wink:

Täällä tulee niin levottomaksi kun ei ole mitään hyviä keskustelunaiheita. Kaks vaihtoehtoo, joko valittaa jotain tai sitten kirjoittelee noihin “mikä vaikuttaa nyt”, “mitä musaa kuuntelet” tai “vittumaista/positiivista tänään”.

Riippuu miten sitä piriä vetää…Esim jos jotkut käyttää lääketieteellisessä mielessä amfetamiinia 10 vuotta tai ylikin ja jotkut polttaa tupakkia sen 10v niin veikkaan, että ne tupakoijat on fyysisesti aikalailla enemmän rappeutuneet… Sekä lujassa psyykkisessä koukussa…

Kaikki on suhteellista, mutta ymmärsin kyllä hyvin mitä ajoit takaa ziontrain… :unamused: Eli jos sitä piriä, esim. metamfetamiinia käyttää päivittäin IV:nä tai “polttamalla” isoja annoksia, niin varmaan 10kk on ehkä jopa enemmän verrannollinen siihen tupakan 10 vuoteen…

kännissä vaa vittuunnun nii helposti tyhmistä jutuista, tzori…muuta mehtää asumaan ja myy se tietokone tai mee jollekki perhefoorumille tai vaikka ulkoilet jos nää jutut ei kiinnosta