kuukausi tuli oltua selvinpäin , mutta toissapäivänä tuli sit korkattua. Jep eka ajattelin et olen selvinpäin tänään ja pidän kohmelon, mut tuli sit korkattua kuitenkin. No on tässä sentään jotain positiivistakin on oppinut itsestään monia asioita kun on keskustellut tarpeeksi peilin kanssa, niin tietää jotain. Tänään ei kehtaa missää änkyrä kännissä olla. En halua että avopuoliso joutuu kärsimään tai katsomaan minun sekoiluja . Eilen tuli avauduttua sille eri asioista mikä johtaa mihinkin tyyliin.
Monesti olen katsellut peiliin ja ihmetellyt miksi? se on aika perus settiä se, ei minkään valtakunnan syyt tai tapahtumat aja ihmistä juomaan toki itseäni olen aina kuvaistanut sillä lailla että ihan niinkuin kiuas olisi sisälläni ja tuntuu että siihen laitetaan löylyä , PYSTYN IHAN USKOMATTOMIIN asioihin tahtomattani, en kykene miettimään fiksusti ja 15min päästä saatan katua tuntuu tyhmältä.
täytyy nyt myöntää että mennyt vuosi on karmea. Nyt olen antabuksella ja 3vk kuntoutus jaksolla , täytyy yrittää ja HALUA on laittaa korkki plus muut päihteet NOLLALINJAAN. Nyt on mitta täysi en kestä enempää. Fyysinen olo krapula yms lähtenyt 8 päivässä. Mutta nyt jos koskaan kanssa kulkijat tarvitsen teitä todella paljon. Haluan raitistua täysin , tuki on nyt enemmän kuin koskaan tärkeää. Kuljen myös aa ryhmässä.
Olen huono neuvomaan kun mulla menee nykyään aika mukavasti kohtuudella, mutta yrityksesi on niin kovaa että täältä ainakin lähtee yhdet tuhdit tsempit!
t. Juhani
Toivottavasti saat kaiken tarvitsemasi tuen ja avun! Luin juuri ketjusi ja rankkoja vaiheita olet selkeästi kokenut. Jaksamista tähän iltaan.
Ensinnäkin olen yllättynyt että sain heti kaksi ihmistä kiinni tässä n.20v kamppailun kanssa ALKOHOLI on se paha. Muut päihteet osaan sanoa ei. Mutta entäs alkoholi huh huh. Nyt klo:10 käyn aa ryhmässä oli hyötyä tai ei mutta kuuntelen. Maanantaina lääkärin vastaanotto ja sen jälkeen 2pv kotilomille aamusta tuplasatsi antabusta. Jännittää mutta jospa se sujuisi mutkitta , tämä alku selviämisessä tuntuu olevan tuskaisinta aikaa. Mutta jospa se tästä alkaisi helpottaa. Kiitoksia tsempeistä madtrue näyttää että selkärankaa löytyy, kiitos ja kumarrus.
Joo aa:ssa tuli käytyä vaikkei pakollista olekkaan. Oli taas hyvä kuunnella, sen kyllä huomaa 14 ihmistä kun oli paikalla että jokaisen kertomuksesta löytää “samankaltaisuuksia” itsestään. Toisaalta pelottavaa toisaalta se myös tukee päätöstäni ja sitä miksi ryhdyin tähän. Aamu jännittää, 2 päivää on kuitenkin yks kaks suht paha paikka olla kotona ainakin näin alkutaipaleella. Mutta hoitonihan perustuu siihen että koti päiviä lisätään asteittain. Jep 9pv siitä kun saavuin romuna osastolle ja tultiin tulokseen että kuntoutus on nyt jos koskaan käynnistettävä. En tiedä pää kuin pyörremyrsky konsanaan , onneksi olen viisaampi huomenna ja saan tietää jatkosta.
Jaahas kotilomilla. Kävin makkaranpaistossa kaverin kanssa.
Antabus meni aamusta 2x200mg.
Porukka hämillään kun en dokaile.
Kysyvät otanko pilvee tai vauhtia. Kieltäydyin ja nyt katellaan 4 herolta The Butler leffaa.
Palaan huomenna kuinka alkaa kitkututtaa.
Lukaisin ketjusi. Nythän kuulostaa hyvältä; ensimmäinen kahdesta kotipäivästä mennyt selvänä. Hieno suoritus! Huomisen kun vedät vielä samalla linjalla eli juomatta, sehän oli sitten siinä.
Tämä on nyyti vasta alkua. kokemusta kuitenkin löytyy 3kk-1v7kk raittiudesta joten . Tiedän kyllä mitä tuleman pitää (mm päihdeunet 3/6/9kk) kohdalla. vuoden jälkeen alkaa pääkoppa vasta olla pikkuhiljaa kunnossa yms. Kuntoutuksella ja antabuksella tarkoitus saada vahva pohja koska enää se ei ole niin helppoa kuin nuorempana.