Juu sitä meni sitten vähän pidempään kuin se yksi päivä menikin 21päivää tuiterissa, krapula kesti 4päivää ja henkinen krapula vieläkin, reilu 2500€ (ILMAN BAARISSA KÄYNTIÄ) nyt ollut taas raittiina 4.4 alko nollalinja taas.
Ja taas se kumma kysymys … Taas ruennu jo vappua suunnittelemaan etukäteen, ei taida tulla taas näistä meikän hommista mitään eikä ketään .
Mutta päivä kerrallaan, ja meni aikaa että tänne taas uskaltautui kirjoittamaan.
Hyvä, että tulit takaisin kirjoittamaan. Askel on otettu, kun yrität edes välillä juomattomuutta. Jos meni 5 kk välissä raittiina, niin pahimmat fyysiset ongelmat on korjaantuneet, paitsi sellaiset elinikäiset kuten epilepsia. On tuollainen pitkä tauko välissä parempi kuin jatkuva juominen, vaikka meni tuossa 3 vk takapakkia otettaessasi. Riippuvuus on riippuvuus ja siitä on hankala päästä eroon, mutta 5 kk välissä oli jo osoitus selkärangan olemassa olosta ja se onnistuu uudelleen, jos vaan haluat.
Tervetuloa takaisin madtrue, hyvä että olet vielä elävien kirjoissa . Sinänsä tuo ei yllätys ollut, ennemminkin se että tulit takaisin, hieno homma. Näitpähän sinäkin että se jatkuu siitä mihin jäi, yleensä vielä pahempana, aivan sama kauanko sitä on ollut selvinpäin.
Sanon samat kun ennenkin: MENE kuntoutukseen, MENE aa-ryhmiin, antabus, klinikka mitä vaan. Puhu asioistasi, niistä vaikeimmista myös. Äläkä sano että on yritetty, YRITÄ UUDESTAAN
Jos haluat selvitä niin yksin se ei onnistu, vaikka miten olit 5kk KUIVILLA.
Jos edelleen haluat juoda niin sitten taas ei voi mitään.
Niin se on kumma juttu se HALU kun se iskee . Juu kiitoksia positiivisista viesteistä olin varma että jotain muuta tulee vastaan. Juu tästä se taas lähtee päivä kerrallaan.
Mieti, että haluatko sä taas kärsiä 18pv sen takia, että käytät rahaasi hermomyrkkyyn? Kannattaa mennä keskustelee A-klinikalle.
Mullakin oli tossa repsahdus, tosin vaan 2pv ja edelleen krapula jatkuu… eli öö, 4pv krapulaa jo meneillään. Ei mun mielestä sen arvoista, iha perseestä oikeesti. Olen vielä nainen ja jotenkin häpeän vielä enemmän itseäni senkin vuoksi. Höh. Kai me selvitään?
Ota ihmeessä yhteyttä mielenterveys toimistoon. Sun huolet kuulostaa todella tyypillisiltä mania-masennus oireilta. Saat niihin helposti apua lääkkeillä, äkkiä hae apua äläkä vaan odota oireiden pahentumista!!!
Jolea nyt huomasin ton sun tekstin ja taidat olla oikeessa, on mielenterveys ongelmia ja jonkun sortin maniaa ihan sata varmasti, mut viimeks ku olin taas tossa hoidossa niin EIVÄT ottaneet muita vaivoja kuin alkoholin KORVIINSA mikä vituttaa…tähän väliin biisi youtube.com/watch?v=Pfti0duFJf0 … jeps on se vaan kumma omalla kohdalla et oikeestaa jos fundeeraa ihan niinku nyt tällä hetkellä… Ni mä olen soutanut ja huovannut viimeset 10 vuotta jonkun sortin maniassa luultavasti (mul on ollu aikoinaa kovakin lääkitys) mut ei auttanu…Emt mä tartteisin taas varmaa TOSI vahvat rauhottavat. Mä teen mitä teen aina ku iskee toi MENOJALKA ja yleesä juon ihan sikana ku toi vaihe tulee elämässä ja sehän on tullut taas tässä 11viikon raittiuden aikana, siis ihan hullua tää miten voi olla muka NIIN PAKKO…
Mielenterveyslääkitys on kehittynyt nyt ihan viime vuosina tosi tosi paljon! Paljon vähemmän sivuoireita ja kirjo on laaja. Takuulla sullekin löydetään sopiva lääkitys, mutta se saattaa kestää -pitää kokeilla, mikä toimii ja mikä ei ja millä vahvuudella. Ja kun on mielenterveyslääkkeistä kyse, niin niiden vaikutushan ei ala hetkessä, vaan saattavat jopa pahenta oireita alkuun. Mut rohkeasti vaan ammattiapua hakemaan ja kerro silloin muustakin, kuin alkoholista. Painota sitä mielialan heittelyä ja hillittömyyttä. Tsempiä nyt kovasti!!!
Thanks… Tuossapa onkin heti vuoden alulle tekemistä…
Tietäs vaa mistä alottaa…
Ei jaksas kuitenkaan yksityiselle. Ku siel määrätäänn bentsot ja niistä eroon oon KERRAN jo päässy.
Mut eiköhän jotain löydy mulla joskus vuosia sitten kokeiltiin, monenlaista ns akuuttiosastolla mutta en kestäny 4viikkoo pitempään koekaniinina. Nyt ois tarkotus yrittää mut sanoa omakin mielipide hoitajille NIIDEN ehottamista lääkkeistä.
Toi on totta, no mut se mikä ei tapa ni vahvistaa…
Mut pitää tässä tutkia mitä kaikkee “paskaa” on joskus syny (cipralex,mirtazapin ym) ei muista ees kaikkee…
Noista pitää erossa pysyä tulee zombiksi pitkällä välillä, mä en harmi muista sitä HIRVEETÄ myrkkyä mitä ne joskus mulle määräs mut 2kk annos makso 378€ ne oli aika tujuja… 10mg mut en muista mitä z kirjaimella alko kuiteskin… Niitä syödessä oli kyl melkonen zombi…
diapam 10mg ja opamox 30mg tuli sitten pyytämättä.
Mutta en ota kun vasta tosi paikan tullen, kun alkaa tosissaa levottomuus ja ahdistus tilat , ylihuomenna tuleekin se legendaarinen 3kk selvänä . Hyvä minä
Onnittelut, tosi mahtava saavutus! Minulla vasta toka viikko menossa, mutta kuiteski siis koko tämän vuoden tähän mennessä tipattomana pysynyt Meinasin jäädä unilääkkeisiin koukkuun, mutta pääsin onneksi irti niistäkin. Olen nukkunut tosi paljon koko tämän tipattoman jakson. Tavoitteena olisi päästä vähitellen tästä liikkeelle ja liikkumaan. Motivaatiota ei vielä ole kauheesti ollut. Jos sais edes nytkäytettyä itsensä ladulle, niin olis hyvä alku jo sekin.
Toi on tuttua toi nukkuminen, itellä tuli kans alkuun aika paljokin nukuttua nyt on sitten vähentynyt 6 tuntia yleesäkkin ja riittää. Jeps urheilhan on pelkästään hyväksi ihan jo pieni muotoinenkin liikunta. Ite käyn aina välillä kävelemässä kerralla sellasen reilu 5km. Kesäisin itsellä on vielä tuo rullaluistelu jota harrastan, tuli hommattua sitä varten uudet rullaluistimetkin viime kesänä.
Pidän uimisesta mutta en ole saanut aikaiseksi lähettyä . Mut vielä tässä kerkee.
Kyllä kerkiää ja tsemppiä sinulle, oot päässyt jo pitkälle tuon vähentämisen kanssa. Älä vaan masennu tyrmäävistä kommenteista. Sisulla vaan eteenpäin päivä kerrallaan…
En todellakaan masennu kommenteista, vaikka välillä tulee “kritiikkiä” ja jotkut luulee tietävänsä paremmin minut kuin minä ITSE . Mutta luoja loi mulle pitkät hermot .
Tottakai tästä se vaan paranee tää raittiusjakso… Tsemppiä sinnekkin päähän.