Respoista

Mitäköhän toi loppuosa meinaa?

OPAMOX 15MG
D:O XXX
ITER TER 10PVN VÄLEIN

Saat 10 päivän välein hakea 30kpl opamoxia.

…siis se respa uusii itse itsensä KOLMESTI. Eli neljä kertaaa saat tolla noi 30kpl opamoxia 10pv:n välein.

Joo… tuli nyt tässä samalla mielee et minkähä kokone paketti tää o ?

Kaps.Lyrica 150mg
D.No:LVI S.
1kaps.kerran päivässä

Voi suoraan mennä apteekkin hakee? Se lääkäri selitti jotain et pitää kädydä lääkis ja sit saa hakee lisää. Olin rauhottavis siellä ni en muista kunnolla.

Se lätkäs mulle 120kpl respan sit :smiley:

Toinen juttu et jos käyny samalla yksityisellä psykiatrilla ja jos menee tavalliselle lääkärille samaan mestaan. ni näkyykö sieltä ne kaikki tiedot ja respat mitä on määrätty?

Voit mennä suoraan apteekkin sen respin kanssa neljästi ja yksityisten tiedot ei näy ellei siihen ole antanut kirjallista lupaa.

Voi vittu mä oon ollu niin sekasin et varannu lekureille aikoja ihan randomina nyt tulee joka luukusta muistutuskii et tunnin päästä siellä ja siellä!! Vittu!

Mitä tää käytännössä tarkoittaa? Oon ihan pihal vieläki

Siis haet ekalla kerralla sillä ne 30opamoxia, sit siihen tulee merkintä saamatta 90kpl, kymmenenpäiävän päästä haet uudestaan ja merkinta tippuu 60kpl jne jne kunnes siinä reseptissä ei ole mitään jäljellä. Ne ruksaa niitä kohtia siitä.

Aika paha.

Kun D.S. (Da Signa) On Subskriptio eli apteekille ohje, mitä valitulle lääkkeelle tehdään.
Noiden välissä olevat taas muistaakseni viittaaa määrään. Ihan varma nyt en ole, pitää tarkistaa jostain.

sain tietää jo… 56kaps

Kallis lääke ja ihme kokoisissa pakkauksissa.

No toi koko mua tossa hämäs, tiesin kyllä että LVI = 56, mutta en tahtonut uskoa että se on pakkakauskoko tai siinä on joku virhe. Oisi taas pitänyt kattoo PF:stä tuo koko.

Miksihän on laitettu noin ihme määrä kuin 56kpl :open_mouth: Jos esim. on annos 2 päiväs niin ei piisaa kk ja jos on yks päiväs niin ei piisaa kahta kuukautta.

ps. rahastuksen maku tuossa pakkauskoossa.

sehän on tietty neljä viikkoa 4x7=28 kaks nappii päivässä 28x2=56.
yksinkertaista?

Niin muuten on :unamused: krapula päättely.

Kävin uusii respan, mut määrästä ei tietoa…

XANOR - N:O C FOL 1 mitähän toi niinku meinaa?

kerran vissii saa paketin :question: minkähän kokonen toi on?

100 kpl.

Sellasta kyselisin että miten helposti kontteja saa respalle? Mulla on kylki paskana. Kyseinen lekuri on ainakin panacodeja ennen antanu mut mites kipee pitää olla et kontit irtoo? No kuhan sais edes kunnon tramal respan :imp:

syöpään tms niitä yleensä saa… et hommaa kasvain.