Voi suoraan mennä apteekkin hakee? Se lääkäri selitti jotain et pitää kädydä lääkis ja sit saa hakee lisää. Olin rauhottavis siellä ni en muista kunnolla.
Se lätkäs mulle 120kpl respan sit
Toinen juttu et jos käyny samalla yksityisellä psykiatrilla ja jos menee tavalliselle lääkärille samaan mestaan. ni näkyykö sieltä ne kaikki tiedot ja respat mitä on määrätty?
Voi vittu mä oon ollu niin sekasin et varannu lekureille aikoja ihan randomina nyt tulee joka luukusta muistutuskii et tunnin päästä siellä ja siellä!! Vittu!
Siis haet ekalla kerralla sillä ne 30opamoxia, sit siihen tulee merkintä saamatta 90kpl, kymmenenpäiävän päästä haet uudestaan ja merkinta tippuu 60kpl jne jne kunnes siinä reseptissä ei ole mitään jäljellä. Ne ruksaa niitä kohtia siitä.
Kun D.S. (Da Signa) On Subskriptio eli apteekille ohje, mitä valitulle lääkkeelle tehdään.
Noiden välissä olevat taas muistaakseni viittaaa määrään. Ihan varma nyt en ole, pitää tarkistaa jostain.
No toi koko mua tossa hämäs, tiesin kyllä että LVI = 56, mutta en tahtonut uskoa että se on pakkakauskoko tai siinä on joku virhe. Oisi taas pitänyt kattoo PF:stä tuo koko.
Sellasta kyselisin että miten helposti kontteja saa respalle? Mulla on kylki paskana. Kyseinen lekuri on ainakin panacodeja ennen antanu mut mites kipee pitää olla et kontit irtoo? No kuhan sais edes kunnon tramal respan