En mä kyllä itseäni miksikään ammattilaiseksi sanoisi - kuhan kerran kokeilin ku oli selkeet ohjeet.
[ei erotteluohjeita]
Resipectissä on kodeiinia 1 mg/ml (myydään 150 ml pulloissa). Kyllä siitä jotain oloja saa useimmat, jos pullon vetäisee. Siinä on sorbitolia kuten Resilarissakin, muttei erottelu taida onnistua. Joten maha on sekaisin, kun Haminan kaupunki (ainakin allekirjoittaneella).
Ei tuo kodeeini taida pahemmin tuntua kovan bentsomäärän läpi missään. Opiaattien vetäjät sanoo, että se helpottaa refloja. Voipi olla, mutta itse en mitään oloja ole saanut kodeiiniyskänlääkkeestä. Paitsi vain fyysistä pahoinvointia ![]()
Kokemuksia resilarista raakana;
Ensimmäinen kerta ja raakana isopullo, elikkäs 600mg dxm, painoin sillon ~60kg. ihan hyvät reissut siitä lähti paitti et joutu ravaamaan koko ajan vessassa. Ite en dexmistä niin tykänny, mut jos sitä vetämäl vetää ni erottelua suosittelen
.
Ekasta kerrasta oppineena ei koskaan enää ilman erotteluu. Oli sairaalareissu lähellä kun vatsaan koski niin helvetisti. Eilen meni 1050mg mutta ihme kyllä vaikutus jäi paljo huonommaks kuin muilla kerroilla ja pienemmillä annoksilla (600mg).
Nyt just eka kerta menossa, ja 150ml resilaria raakana, ei mitää ongelmii, 2 kertaa käyny ripuloimassa eikä mahaankaa satu. [poistettu hehkuttelua - toimitus]
Aww muistan miten se tärähti mulla ekan kerran, paljon erilaisempi olotila ku mistään muusta. I love it too!
Menin äsken makoilee otho sängylle kuuntelee musiikkia… Hitto et oli upeeta, ekaks tuli semmosii värikuvioita ja sit kattolaudat vaa alko aaltoilee ja menee sillee jännästi infected mushroomin tahtiin ![]()
Tahtoo lisää! ![]()
nyt takas makoilee :----------)
Mun kattolapmussa on tulikärpäsiä. Värikkäät lohikäärmeet lenteli mun ympärillä, pari kalaaki kävi moikkaamassa. Ihmeen hyvin kirjotus sujuu… Vois käydä tupakalla jos ulkona olis jotain jännää ![]()
Nyt taitaa olla robokännit kyläs.
Kuinka paljo tota ressua voi ottaa raakana ilman että maha menis kauheen sekasin?
Tarkotus kun ei olis nähä mitää halluja tai muutenkaan olla ihan tööt vaan jos se hiukan rentouttais.
Se on aika yksilöllistä, itse otin testiannoksen 200 ml:n pullon etiketin ylälaitaan asti ja jo siitä tuli ihan kiva olo (myöhemmin ku vedin loput pullosta, toisena iltana siis nii oli jo ehkä vähä liikaa, painan about 60kg) eikä tullu mitää ongelmii mahankaa, sitte toi loppupullo aiheutti vissii 3 vessareissuu, mut ei mitenkää haitannu ne, eikä maha tullu yhtää kipeeks.
Vetelin tässä 2p tripit sir. Ephedrinillä, ja mokoma loppui kesken. Eipä siinä muuta kuin lähimpään apteekkiin resilaria hakemaan. Kumma kun eivät ihmetelleet ollenkaan epämääräistä käyttäytymistä tms, myivät ihan kyselemättä. Oli ollut “yskä pari viikkoa”
Tulin sitten kotiin, pyörittelin putelia kädessäni, otin ihan pikku hörpyn ja ajattelin että mitähän vtun järkee tässä on enää tähän aikaan ruveta sitä pskaa lisää vetämään kun huomenna ois aamulla vielä töihinkin meno.
Ai niin, ja huomenna on varattu aika päihdetyöryhmälle. Saapa nähdä miten yrittäävät ylipuhua, vai herääkö kapinahenki entistä voimakkaampana. Kuulen Ressun kutsun…
Eipä olisi pitänyt lukea tätäkään topicia kun heti rupes taas lähiapteekki kutsumaan.
Ei tee mieli ei. Vetäkää te nuoremmat ja vahvemmat. Vuoristorataa. Kunnon fraktaalit kehiin.
BTW: Tuli tästä ketjusta mieleen, että missäs Speissi? ![]()
Mitä vittua mä voin muutaka tehä ku on vaan yks minigrippi.
Viiitsivitsivitsi…
En löytänyt muutakaan topiccia johon tämä olis sopinut, mut miten äkkiä tolet nousee dexmissä ja kauanko kestää että nollautuu, jos nyt kaks kertaa viikon sisällä vetänyt about 2,5-3,5mg/kg eikä meinaa enää potkia, miten kauan pitäis odottaa että riittäis vähempikin? Tänään on siis kolmas kerta jo vkon aikana. Ei pitäis näin usein, mut tuntuu vaan siltä että tekee mieli.
Kylläpä ressu toimii. ![]()
grrrrh plörts rumble spruiiiiiiiit murinaa oksennus ripuli
Ei kannata.
No, vetäsin reilun desin ressua naamaan, pikkuisen koskee mahaan ja pierettää, mut ei oo muuta. Ei lennä pska eikä ykä.