Resilar raakana

Kyl ne aikamones on… pikku putiikeista saa ostettuu mut tääl päin ei saa ku kahdesta paikasta. mut sekin riippuu tottakai ulkonäöstä jos jostain :smiling_imp:

Kavereil (toine olikoha 26, toine 16 vuotias) on diili, vanhempi hakee nuoremmalle viinaa ni nuorempi vanhemmalle resilaria :slight_smile:

Joo no teininä tuli oit ressu sekoiluja vedettyy… Otin aina kauheen kasan ripulilääkettä alle ku en jaksanu erotella. pikkuressu pullo huiviin… Olot on niin kummalliset… vatsapahoinlääkkeistä huolimatta ripuloimassa piti käydä, mutta sekavuustilasta johtuen sitä tuskaa ei muista… Ripulointi ei tunnu miltään, koska on niin sekaisin. Mulla tullu harhoja tyyliin eteinen syöny käden… juoksin pitkin metsää… hengenahdistusta (sehän vaikuttaa hengityskeskukseen) oli siis tosiaan jossain vaihees vitun vaikee hengittää…
Ressu kyl kannattais erotel jos jaksaa mut ei välttämätöntä… Tosiaan sekavas olotilas se ripulointi ei tunnu miltään… enintään naurattaa… Peppureikä vo kyl olla seuraavana päivänä kipee…

yliopiston apteekis tampereel on ressut ainaki siististi rivissä hyllyssä… kaikkien saatavil mut yhtä pulloo enempää ei saa ostaa.

no ei vaikuta hengityskeskukseen. Ehkä sua on ahdistanut joskus.

5 min sitte join taas 200ml :slight_smile: tässä oloja ootellessa :unamused:

Oisit ny pohjat ees jättäny. Täälä on väärä apteekki päivystämässä. Ei jaksais itseä saatika muita. Robomaa on niin paras paikka.

entäs stilnoct ja dxm kompona, liian hullu?

stilkkareita en menis tähän sotkemaan :confused: … eivät perkele myyny ku tämän yhen pullon apteekissa :smiley:

Eipä myy, ellet oo normaalin näköinen, tarpeeks vanha ja sano et tulee perheelle…

Mitä käyttöön tulee, epäilen että saat niitä KUNNON oloja ennenkun oot vetänyt niin paljon että vatsa tottuu sen verran että ehtii imeytyä. Sitten alkaakin sellaiset hallut että…

Eipä myy, ellet oo normaalin näköinen, tarpeeks vanha ja sano et tulee perheelle…

Mitä käyttöön tulee, epäilen että saat niitä KUNNON oloja ennenkun oot vetänyt niin paljon että vatsa tottuu sen verran että ehtii imeytyä. Sitten alkaakin sellaiset hallut että…

taas tempasin 200ml raakaa ressua :smiley: sorbitoliin on alkanu joku tole nousemaan… ens kerralla erottelen… yhesti tarvi käydä paskalla… hankala kirjottaa

Ite kävin n.175ml nautittuani yön aikana ehkä 5-6krt juoksulla, tai no ihme roboilua se oli ja lattia tärisi niinku kännykät tekee soidessaan.
Ja tosiaan ihan täyttä vettä lorisi pönttöön, hyi.
Seuraavan päivänki aikana piti muutama kerta käydä, että semmonen maha mulla.
Vähä hankalaa suorittaa tuo erottelu, ku porukoiden nurkissa vielä pyörin mutta mielelläni sen tekisin. Meni hyvä trippi vähän pilalle kyllä ku kokoajan sai jännittää et millon pettää kontrolli ja paskon tähä tuoliin, joka ei tosin nyt vie minua avaruuteen.

Ja harmi ku se mun DXM-report katos johonki bittiavaruuteen ku kirjotin sitä niin kauan että plinkki heitti pihalle ennen ku sain painettua “Lähetä”. Jotai siinä oli että “Lähiömme nousee lähemmäksi taivasta ja täältä voi katsella muita kaupunginosia alaspäin” :laughing:

Hemmetti yhen resipectin join raakana ja makasin vaa koomana sängys??Normaalii?? Vai johtuko rauhottavista mitä olin ottanu noin 12 h sitten paljon? Ku haluun kunnon tripit siitä? oon 65 kilone.

Vai pitääkö sen nimenomaa olla RESILARIA? Ei edes kolmiolääke eikä hyllyntakana piilos

Olin jo tota aiempaa viestiis kommentoimassa, mut jätin ku luulin, et ihan vahingossa olit recipectista puhumassa.

Tosiaan resilaria kuuluu olla, recipectissa ei DXM:ia ole pisaraakaan. Tosin olikohan kodeiinia jonkin verran, mutta anyway aivan eri aine kyseessä.

Eli ens kerral resilaria:D Miten tuo toine sit vaikuttaa yleensä :blush: tuli kyl jo kokeiltuu

Kyl o dexmit aika kunkku juttu… se vaan ettei oo erottelumahdollisuuksia pahemmi meikäläisel… vituttaa se vessaskäynti ja pahimmillaa vitunmoine laattaaminen… :confused:
jahka pääsis iha pelkäl DXM tripille, eikä mitää glyserol-sorbitol paskaa… olis suht hienoa… :sunglasses:

Ei se erottelu kuulkaa oikeasti ole niin vaikeaa. Lopputulos vaan on huomattavasti miellyttävämpää ku ei tuu masu eikä peppu kipeeks eikä tarvii juosta vessassa.

erottelussa voi tulla ammattilaiseksi

sit ei enää deksmit maistu mistään ressuista.