Refloja, refloja, oisko neuvoja?

Tässä sitä ollaan usemman vuoden opiaattien rännäilyn jälkeen on napit ja ampullit loppu., tosin omaa tyhmyyttä kun lomalla tuli vedettyy sitä tahtii että olin puol nuokuissa aamusta iltaan ja välillä illasta aamuunkiin. Oishan se sillon pitänny edes vähän ajatella että mitä on edessä; Eli vakkari kamaa, kylmä, hiki valuu, tärisyttää. Vastalääkkeinä oon käyttäny säästämiäni benzoja, kumei menny joku 20 x 30mg/vrk, Rivoi joku 20mg ja jotain Temestaa siihen päälle levyllinen sillon kun on siltä tuntunnu, toleranssia löytyy. Jonkun kumin rännääminen helpottaa oloo hetkeks, mut tosi pieneks hetkeks. Tässäpä nämä fiilikset tällä erää ja toivon ette kenenkään muun tarvi tuntea tällä hetkellä yhtä paskalta kun ittellä tuntuu, oikeen pelottaa tuo nukkumaan meneminen, ehkä lisää kumei ja sirdat perään.

Mut oisko kellään antaa mitään lisä apuja tähän hätään, 225mg Lyricoita kaapit täys, oisko niistä apua? Vai mikä helvetti tähän auttaa? Toki voisin olla viisas ja ajatella että miksei lopettaa kokonaan kun tässä joutuu pari viikkoa näitä oloa kestämään koska olen uusi Kanta-Hämeessä niin en katuapteekistakaan voi apua hakea kun en sellaista tiedä. Mutta tiedän että se päivä kun tulee että voin apteekista lisää nappeja ja ampulleja hakea niin rännissä ne on ennen kun olen edes kauppa kassia ehtinyt purkamaan, koska olen NARKOMAANI! Tulipas tuokin sanottua ekaa kertaa ääneen ja oikeen ajatuksen kanssa.

Parempia jatkoja kaikille.

Eipä oikeen mitään auttavia sanoja ole, mut sinuna pelkäisin ehkäpä enemmän niitä bentsorefloja, tolla määrällä jengi heittäny lusikkaa nurkkaan. Pärjäile!

Olen ite käyttänyt opiaatteja 12 vuotta, tosin en enään, enkä mitään muutakaan kuten bentsoja… Luulen, että tohon sun olotilaan auttaisi tosi paljon Britlofex tai Catapresan. Niitä käytetään aika paljon vieroitushoidossa, mutta niitä voi olla hankala saada ilman laitoshoitoa, koska esim sun verenpainetta seurataan tarkkaan. Mulla noi Britlot auttoi uskomattoman hyvin, ei välttämättä kaikilla.

Jep, britlot auttaa ja Lyricoistakin voi apua olla. Lyricoiden kanssa vaan pitää olla varovainen kun on muutama mennyt mullan alle niiden avulla. Itse otin refloissa Lyricaa sellaiset 300mg ja auttoi paljon.

Mulla kun vaan menny tota lyricaa 450mg/vrk viimeset pari vuotta ja sitten tullu täällä tai jollain toisella sivulla luettua että jengin vetänny jotain 1300mg kerralla. En nyt sit oikeen tiiä paljon tota Lyricaa loppujen lopuks uskaltaa ottaa?

^ Eipä pelleillä niiden Lyricoiden kanssa, varsinkaan, jos sulla, opioidirocks, on siellä alla noin suuret määrät benzoja. Kuten Maago sanoi, moni on vaihtanut hiippakuntaa ihan tahtomattaan Lyricoiden avustuksella :frowning: . Mahdotonta sitä on sanoa kuka kestää millaisiakin määriä/komboja, joten parempi noudattaa varovaisuutta ja ottaa etenkin noita Lyricoita vain ihan lääkärin määräämällä annoksella, jos tuossa tapauksessa silläkään, vaikka olo olisi kuinka tuskainen ja niistä apua tuntuisi olevan. Jotkut eivät tunnu pääsevän hengestään, vaikka söisivät syanidikapseleita kuin muroja ja joillekin on käynyt köpelösti ihan pikkujutuistakin, vaikka ovat luulleet korkean toleranssin olevan turvanaan.

Myös noiden benzojen kanssa kannattaisi rajoittaa, vaikka tolea löytyisikin ja ne mainiosti helpottaisivat oloa. Muuten sulla ovat pian myös benzot lopussa ja saat tuohon kaupanpäällisiksi armottomat benzoreflat, jotka ovat jotakin vielä kammottavampaa, kuin mitkään opparireflat IMO.

Catapresanin tai Britlofexin sijaan miedompia beetasalpaajia, kuten Propral, on helpompi saada ihan kotioloihin. Niitä lääkärit, ainakin oman kokemukseni mukaan, kirjoittelevat sen suurempia kyselemättä ja ne ovat turvallisempia, tosin yleensä myös hyödyttömämpiä refloihin. Monet kyllä kehuvat Propralia hyväksi lääkkeeksi eritoten benzorefloissa, mutta mä olen todennut ko. napin melko turhaksi, paitsi joissakin ns. erityistapauksissa.

Mitäpä muuta. Särkylääkkeitä särkyihin, mutta jos joudut ottamaan suuria määriä, niin jokin vatsansuojalääke siihen mukaan. Parasetamoli on toinen vaihtoehto, mutta sen kanssa tulee muistaa sen maksatoksisuus ja on muutenkin teholtaan heikompaa, kuin esim. Burana IMO. Ripulilääkettä ripuliin ja pahoinvointilääkettä pahoinvointiin. Noita perusjuttuja opparirefloissa, joita saa ilman reseptiä. Eivät tietenkään auta henkisiin oloihin, unettomuuteen jne., mutta ehkä on hieman mukavampi olla, jollei kaiken aikaa joudu oksentamaan, istumaan pöntöllä, eikä ehkä särje niin paljoa.

Juo paljon, mutta ei tietenkään alkoholia ja yritä pitää myös kofeiini minimissään, jos suinkin pystyt. Syö sellaista, mikä maistuu hyvälle ja mitä vatsa kestää hyvin.

Koeta kestää siellä, vaikka olosi taatusti onkin hirveä. Ne oksikodonireflat eivät yleensä onneksi ole kovin pitkälliset, siis fyysiset ainakaan, henkiset nyt ovatkin sitten eri juttu, ihmisestä riippuen.

No niin tulipahan nukuttua vajaa 4 tuntia sitten ja sekin kumin ja sirdan rännäämisen avulla. Tossa Lyricoissa oon nyt pitänny rajana sellasta 1000mg/vrk ja jättänyt benzot huomattavasti vähemmälle. Benzot multa ei lopu kun on kaapit täys kun en oo niitä syöny tossa yhessä vaiheessa vuoteen mut silti hain apteekista joka reseptin ihan vaan varmuuden vuoks ja jos loppuu niin apteekista saan lisää. En jaksa lähtee lääkäriin hakee mitään turhia nappeja ja paljastaa samalla väärinkäyttäväni saamiani lääkkeitä, vai millä verukkeella ne pitäis hakee? Särkylääkkeitä kaappi kanssa täys, joku kotisairaan hoitaja totes joskus kun kävi täällä että mun lääkekaappi, joka on itseasiassa kokonainen aikuisen mittainen keittiön kaappi, on kun sairaalan osaston, kaikkea löytyy, Arcoxia 120mg, Burana 800 4prk, Panadol 1000mg 6 prk mutten sitää käytä kun kuumeen laskuun kun ei siitä muutakaan hyötyä ole, Lyricoita 225mg 11 laatikkoo plus sitte 150mg jokunen laatikko ja 75 jokunen laatikko, ramboi 50mg joku 250kpl ja 100mg depottei joku 100kpl, ton lisäks kaikkee muuta mahollista mitä nyt voi kuvitella ja vatsansuoja lääke jonka mainitsit menee jo muutenkin päivittäin, sekä pahoinvointi lääkkeet. En oo viittinny noita ramboi alkaa kiskoo vaikka niistä ehkä jonkun avun saiskin, mutta ovat niin mietoja loppujen lopuks kuitenkin.

Alkoa en muutenkaan käytä ollenkaan, terveydentilani takia. Kahvia menee tasan 2 kuppii aamusin ja usein niistäkin jää se toinen juomatta. Eilen sai jo syötyä ruokaa eikä tullu ees ylös. Tuolla vessassa nyt on joutunnu juoksee vähän useimmin mut imodioumit jeesannu siihenkin jonkun verran.

Henkisesti olo on ahdistunut ja helvetin tyhjä, muuten en osaa oikeen kuvailla.

Ottakaa ihmiset tästä opiksenne että älkää alkako koittaa boostaa sen jälkeen kun 200mg ränniin on jo vedetty, tää ei ole kovin kivaa lopettaa 200-400mg/vrk ränniin ja kun siiitä lopetat kun seinään niin se on yhtä helvettiä (ette kuitenkaan ota). Vaikka musta tuntuukin että voiton puolella olen fyysisesti, niin henkisesti sinne on niin pitkä matka ettei mitään rajaa. Tiedän jo nyt että kun kaveri saa ennen mua oman satsinsa ja ystävällisesti tuo sen oikeen kotiovelle ni oon jo siihen mennessä hakennu apeekista tarpeeks värkkejä siihen että voi olla ainakin viikon nuokuissa täällä. Musta jotenkin tuntuu että tää henkinen juttu on tässä isompi kun se noi fyysiset reflat, en tiedä tulenko koskaan tuosta henkisestä puolesta toipumaan, aina tälläisenä hetkenä on mielessä vähentäminen ja muu, mutta kun sen sais jotenkin tonne takaraivoon sillonkin kun sitä kamaa on kotona laatikkottain.

Itsellä ihan savut ja bisse auttanut (jotenkin…)

Bentsot varmasti auttaa ainakin, ja erityisesti lyricat… Toleranssi tosin nousee varmaan potenssiin 100 (lyricat). Vaikka tämä lienee ihan selvä homma…

Jos ihan kunnon kukkaa saat, niin:)

En pysty alkoo käyttää ja KUNNON kukkaa on joku 5g tuol laatikos mut mua on aina ahistanu se fiilis olla paukuissa ni ei viittis vetää…

Helvetti soikoon, tää on jo toinen päivä kun olen syönyt aamupalan kunnolla ennen kun otan aamulääkkeni, vieläpä jopa suunnilleen lääkärin ohjeen mukaan. Onkohan musta nyt sitten tulossa kokonaan raitis? :smiley: Sehän nähään kun jokusen päivän päästä saa paketillisen nelikymmpisii contteja ja paketin kymppisii normeja… Tietäähän sen jo miten siinä käy ja sitten taas itketään täällä kohta :smiley:

Tuo kannabis kyllä jaksaa jakaa ihmisiä. Jotkut sanovat sitä parhaaksi reflalääkkeeksi, mitä löytyy, mutta mulla se on yleensä vain huonontanut oloa, olipa sitten reflat tahi ei, tai ainakin laimentanut muuten hyvää oloa.

Bisse taas… Hmm… Ei toimi mulla ainakaan. Tietysti se voisi toimia, jos sitä pystyisi ottamaan vain hieman tissuttelemalla, mutta multa ei tissuttelu ole koskaan onnistunut. Mulla se on kaikki tai ei mitään, ts. hirveä känni päälle, jos korkki vähänkin narahtaa :blush: . Olen mä joskus ryypännyt niin benzo- kuin opparikitkuihinkin, mutta se lämmitti vain hetken, kuten pissi housuissa pakkasella. Sen jälkeen olikin kahta karmeampi olo.

Niinhän siinä kävi että erittäin pitkän soittokierroksen jälkeen löysin luotettavan ja halvan katuapteekin jolla oli mitä tahansa saatavilla ja hinnatkin olivat halvat, joten eikun hesaan shoppailemaan ja noin 3 min päästä tästä hetkestä en ole vastuussa kirjotuksistani :smiley: Vittu että osaa ihminen olla tyhmä, mutta minkäs sille voi että on narkki?

Mitä muuten sitten menit hakemaan jos nuo sinun omat hc lääkkeet eivät riitä? Vielä lisää Contteja? Huh-huh… tolerenssi tosin nousee, ja niin…

Sorry aiempien kirjoittamanieni viestien perusteeella, että sauhu toimisi kaikilla.
olen näköjään itsekäs, ja tyhmä kun ajattelen näin.
Mutta se nyt toimii erilailla kaikilla vissiin, niin itsellä se on ihan hyvin auttanut, toiminut… siis refloihin, ja muutenkin. :slight_smile:

Itsellä siis auttanut nuo kumpikin… erityisesti kunnon kukka.
Eihän se tosin sovi kaikille, pitäisi itsekin tajuta kun “hehkuttaa”…

Hyvin muuten muotoiltu tuo että lä’mmitti ehkä hetken…
Ja tuo mun kaljan tissuttelukin on näköjään tuollaista 6-10 tyyliin bisseä (olen siis, en älyttömän pieni, mutta n 55 kg nainen)

Kaipa tässä mennään ojasta allikkoon anyway.
Siis jos nyt lähtee lääkitemään refloja jollakin muulla aineella yms. Jos sitten tissuttelee melkein joka päivä, tai ainakin polttelee… niin kaipa siinä menee ojasta allikkoon. Ja olen vasta vajaata 2kk ollut ilman opiaatteja (enkä ole varma onko tämä ihan pysyvä “tulos”, koska minnekään katkolle en halua mennä, mutta ehkä haluaisin ehkä jtn “onnellisempa elämää” kuitenkin.

Kävin hakee 80mg conntteja tietysti, tohon oman hc lääkelistan päälle saan vielä kaverin contit ja normit,silti loppuu kesken, joten kai tässä aika jamassa ollaan?

Kärsi kärsi. Sillä ne menee ohi. Sinuna en sotkisi mitään muita mömmöjä tohon mukaan kun nekin pitää lopettaa. Kuukauden jälkeen alkaa jo aurinko paistamaan.

Älä hätäile, ystävä hyvä :slight_smile: . Kyllähän sä sanoit jo siinä alkuperäisessä postauksessasi, että kukka on auttanut sulla. Kyllä täällä toki niitä kaikenlaisia vinkkejä saa kertoa(Varo tosin suuren ja mahtavan moderaattorin vihaa, joka saattaa tulla esille hyvinkin yllättävissä tilanteissa :laughing:.), kunhan asian tuo esille niin, että mulla tämä toimii tai että tämä on mun kokemukseni tai kirjoittaa sinne perään IMO. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä :laughing:. Mua vain nyppivät ne tyypit, jotka tulevat täytenä faktana kertomaan, että lääkkeestä X ei voi mitenkään tulla minkäänlaisia refloja, kun heille itselleen ei ole tullut, tai että lääke X ei toimi lainkaan/on helvetin hyvä lääke, kun heidän oma kokemuksensa on sellainen. Sitten tämän pitäisi koskea kaikkia maailman ihmisiä :unamused: :angry: . Et sä kuitenkaan tuollaiseen syyllistynyt, vaan kerroit juuri sun kokemuksen. Ei tarvitse turhia anteeksi pyydellä :slight_smile: .

^ Joo, yhdyn Winstonin ärtymykseen koskien sitä, että jotkut tyypit kertoo täällä kokemuksiaan aineista KAIKKIA KYSEISTÄ AINETTA KÄYTTÄVIÄ KOSKEVINA FAKTOINA. Aineet vaikuttavat yksilöllisesesti!! Jos vaikkapa joku neurolepti aiheuttaa jollekulle kuivaa suuta, turtunutta oloa jne, ei tarkoita, etteikö se jollekulle voisi olla todella hyödyllinen ja sopiva lääke. Muistakaa siis laittaa sinne kokemuksienne perään, että “näin tämä lääke toimii minulla/tämä on minun käyttökokemukseni tästä lääkkeestä/tms” (vaikka nuo ovatkin itsestäänselvyyksiä, ne on kuitenkin hyvä laittaa sinne, koska jotkut tätä sivustoa lukevat eivät tule moisia itsestäänselvyyksiä kuitenkaan ajatelleeksi, vaan ottavat ihmisten käyttökokemukset aineen universaaleina vaikutuksina). Esimerkiksi minulle ketiapiini (Seroquel/Ketipinor) on oikein hyvä lääke, vaikken sitä nyt käytäkään, mutta joskus kun sitä unilääkkeenä ja mieltä tasaavana lääkkeenä käytin, niin se sopi minulle oikein hyvin. Ei kuivannut suuta, ei ollut aamulla tokkurainen olo jne.

Minulle Ketipinor taas ei tehnyt yhtään mitään, suurempinakaan annoksina otettuna.

No sitten sun lienee turha syödä sitä ahdistukseen, paniikkiin tai yhtään mihinkään, vaikka suuri, mahtava ja viisas lääkäri olisi määrännyt :laughing: .