Tässä sitä ollaan usemman vuoden opiaattien rännäilyn jälkeen on napit ja ampullit loppu., tosin omaa tyhmyyttä kun lomalla tuli vedettyy sitä tahtii että olin puol nuokuissa aamusta iltaan ja välillä illasta aamuunkiin. Oishan se sillon pitänny edes vähän ajatella että mitä on edessä; Eli vakkari kamaa, kylmä, hiki valuu, tärisyttää. Vastalääkkeinä oon käyttäny säästämiäni benzoja, kumei menny joku 20 x 30mg/vrk, Rivoi joku 20mg ja jotain Temestaa siihen päälle levyllinen sillon kun on siltä tuntunnu, toleranssia löytyy. Jonkun kumin rännääminen helpottaa oloo hetkeks, mut tosi pieneks hetkeks. Tässäpä nämä fiilikset tällä erää ja toivon ette kenenkään muun tarvi tuntea tällä hetkellä yhtä paskalta kun ittellä tuntuu, oikeen pelottaa tuo nukkumaan meneminen, ehkä lisää kumei ja sirdat perään.
Mut oisko kellään antaa mitään lisä apuja tähän hätään, 225mg Lyricoita kaapit täys, oisko niistä apua? Vai mikä helvetti tähän auttaa? Toki voisin olla viisas ja ajatella että miksei lopettaa kokonaan kun tässä joutuu pari viikkoa näitä oloa kestämään koska olen uusi Kanta-Hämeessä niin en katuapteekistakaan voi apua hakea kun en sellaista tiedä. Mutta tiedän että se päivä kun tulee että voin apteekista lisää nappeja ja ampulleja hakea niin rännissä ne on ennen kun olen edes kauppa kassia ehtinyt purkamaan, koska olen NARKOMAANI! Tulipas tuokin sanottua ekaa kertaa ääneen ja oikeen ajatuksen kanssa.
Parempia jatkoja kaikille.