Anteeksi. Ei oikeasti ollut tarkoitus vittuilla. (Ehkä itseä osittain alitajuisesti vituttikin…)
(siis ajatella että tuollaisen lääkityksen päälle saat yms)
Mutta, ymmärrän kyllä että tarvitset lääkkeitä myös kipuihin yms. Siis voin vain kuvitella että itse olisin samassa jamassa…
Siis sellaisessa jamassa että oikeasti tarvitsisin opiaatteja/opioideja kipuihin… Olenhan minä niitä käyttänyt n 6 v joo, mutta ei mitään sellaisia “kipuja kipuja” ole ollut, mihin okeasti olisi perusteita. (lähinnä mielialan takia tms…)
Ai, anteeksi, Maago . Multa pääsi hetkeksi unohtumaan, että sä olet ainoa ihminen maailmassa, joka on oikeasti koukussa huumeisiin ja jolla on todellisia ongelmia elämässään. Me kaikki muut voimme onneksi lopettaa huumeiden/lääkkeiden/alkoholin käytön heti kun haluamme ja vain yksinkertaisesti päätämme niin . Jollet tiennyt, niin voin kertoa sinulle, että maailmassa ja jopa täällä lintukoto-Suomessamme, on paljon ihmisiä, joilla menee vielä huonommin kuin sinulla. On toki myös paljon ihmisiä, joilla menee paremmin, kuin sinulla. Minullakin on taatusti moni asia elämässäni paremmin, kuin sulla, mutta se ei tarkoita, ettenkö voisi olla pahasti lääkeriippuvainen, joka ei todellakaan voi tuosta vain lopettaa esim. benzojensa vetämistä, vaikka haluakin löytyisi, vaan se vaatisi todella paljon työtä ja aikaa.
Moni ihminen on täällä Plinkissä ihan kunnolla koukussa, kuka mihinkin. Hienoahan se olisi, jos näin ei olisi, mutta asia ei taatusti korjaannu sillä, että sinä käsket muita lopettamaan vetämisen, samaan aikaan, kun ainoastaan sulla on “oikeus” jatkaa sitä . Eri asia ovat nämä nuoret ihmiset, jotka vielä “kuhertelevat” aineiden kanssa. Heitä voikin käskeä vain lopettamaan ja pelastamaan itsensä vielä hyvän sään aikana, mutta valitettavasti täällä suurin osa porukasta taitaa olla muita, kuin ns. viihdekäyttäjiä .
Komppaan Winstonia, muiden ongelmia on mahdoton nähdä kuten mulle just kävi lääkärissä. Voinko ajaa autolla näillä lääkkeillä, hitto ostan mersun kummipojan nimiin ja ajan kun ajokielto loppuu. Ei ylinopeutta niin pysäytyksen mahdollisuus täälläpäin lähes nolla, moottoripyörään mustat kilvet ja menoksi. Reflat tiedän mut pakko vaan tunkea lääkkeet kurkkuun, oi ku sais kärsiä reflat ja se olis siinä. Viikon olin nurkassa viltti päällä Lyrika ja Tramal refloissa, oli mahtavaa nousta siittä paljon pahempiin lääkkeisiin joita ei voi lopettaa.
Viihdekäyttäjille ei armoa tule, typerintä mitä nuorehko ihminen voi tehdä. Neuvo on et kärsi ja anna ajan hoitaa, ei sitä voi lääkkeillä hoitaa vaan lääkkeettömyydellä.
Kuten sanottu, bentsot ainakin auttavat jonkin verran. Luin tutkimuksen, jossa opioidirefloihin bentsot auttoivat lääkkeistä parhaiten (tosin tutkimuksen mukaan eivät nekään kovin hyvin). Itse käytän kyllä Lyricoita poistamaan opioidirefloja, ja ihan hyvin toimii, kunhan muistaa välillä napata jonkun bentson. Koska et ole syönyt niitä Lyricoita, sulla tuskin on niihin tolea, joten jo yksi 225mg saattaa auttaa.
Sitten on tietysti ihan henkiset keinot. Itse ajattelen, ettei mulla ole refloja ja se jopa oikeasti auttaa joskus. Meditointi auttaa ja se, että omaat sen tiedon, että jossain kohtaa ne loppuu ja siihen ei ole enää pitkä aika.
Refloissa nukkuminen on helvetin tärkeää. Joten suosittelen jotain tipauttavaa, kuten juuri vaikka ne Sirdaludit tai neuroleptit. Itselläni lähtee reflat hetkeksi pois, kun Levozin alkaa illalla vaikuttamaan, mutta se nyt ei sovi päiväkäyttöön. Epäilenpä silti, että sulla on olotilat helvetillisemmät kuin mulla on koskaan ollut, joten en tiedä auttoiko tämä viesti yhtään.