Reepun rapinat

Kiitos paljon kysymästä @Lintuanna <3 Täällä rauhallista eloa yritän elää, paljon retkiä luontoon kun on niin kauniin vihreää. Palapelin rakentamista ja elokuvia, kokkailua. Vähän alkaa tuntua, että olen loman tarpeessa kun työ on alkanut hieman väsyttää ja kyllästyttää, mutta vielä on lähes kaksi kuukautta kesäloman alkuun.

Pikkusiskoni otti äitienpäivänä yhteyttä ja kertoi, että heille syntyy ihmisvauva marraskuussa.

Kuulin ensimmäistä kertaa Taikan kehräävän tässä muutamia päiviä sitten, kun poloinen odotti kuolapisara suusta valuen pakastekuivattuja kananpaloja, etutassut ujosti mattoa samalla leipoen. Hieno Taika, sain varovasti silittääkin!! Ja olen ilahtunut orava- ja lintuystävästäni, jotka vierailevat parvekkeellani hakemassa siemeniä ja pähkinöitä. En ole ihan niin yksinäinen kun saan eläimet seurakseni.

Semmoista tänne, välillä on kevyempiä ja välillä raskaampia päiviä ja öitä, mutta nukkumisen autuudesta olen saanut kiinni, painajaisetkin ovat hellittäneet ja sekin on iso juttu se.

:white_heart:

9 tykkäystä

Ihanaa, että Taika alkaa luottaa hyvyyteesi.

Kyllä luonto on tänä kesänä erityisen vihreä ja raikas. Oon niin iloinen, kun minäkin saan viettää sen ilman juopottelua.

Mukavaa lämmintä kesää meille kaikille :sun:

5 tykkäystä

Kiva kuulla! sulla on edelleen monia hyviä juttuja siis. :slightly_smiling_face: Ihana tuo Taikan edistyskin. :smiling_cat_with_heart_eyes:

Työ voi kyllä välillä käydä puuduttavaksi. Näin kokemuksen syvällä rintaäänelläkin todettuna.. Toivottavasti aika ennen lomaa kuluu sopivan nopeasti​:heart_exclamation::deciduous_tree::sunflower:

2 tykkäystä

Taika <3 Pieni täplä nenässä ei ole kauneuspilkku vaan jotain mönjää :blush:

Sain napattua pari hyvää kuvaa, ennen kuin naukuvainen ahdistui ja lähti pois. En viitsi Taikaa häiritä kameralla enempää kun se aiheuttaa stressiä.

Tulin toivottamaan kaikille oikein kaunista ja mukavaa alkukesää. Aion pitää taas internet-tauon, huomaan että läppärin eli netin käyttöni on heikentänyt keskittymiskykyäni esim. elokuvien katseluun ja haluan ennen kesälomaa rauhoittaa aivoni. Palailen varmaan heinäkuussa takaisin tai ehkä jo aiemmin, en nyt tällä kertaa ole sementtiin valanut mitään aikamäärää. Katsotaan.

Reilu viikko sitten sain sen viilentävän ilmalämpöpumpun, joten on kiva tietää ettei tarvitse enää kotona sisällä kärsiä helteistä. Siihenkin rahat kerääntyivät ihan itsestään. Vaikka olen ollut lähinnä kotijuopottelija enkä enää vuosiin juurikaan käynyt baareissa/terasseilla, kyllä sitä rahaa silti säästyy aika paljon, alkoholi on aika kallista.

Kävin heti aamusta pyörällä noin 13km päässä olevalla järvellä, ajattelin saavani olla siellä täysin itsekseni rauhassa kun kaikki ovat päättäjäisjuhlissa ja niin sainkin. Ai että kuinka kaunista siellä oli ja nakuna sai uida, aina hetken olen vapaa, niin vapaa… <3

Huomenna alkaa taas työkierto ja alan nyt ruoanlaittoon, aion kokeilla uutta reseptiä:

Näihin tunnelmiin, muistakaa nauttia kesän mauista! Itse ainakin odotan mansikoita (jotain suomalaisia karkkimansikoita jo näinkin kaupassa) ja perunoita kuola valuen!

:green_heart:

12 tykkäystä

Söpöliini Taika :pink_heart:

Kaikkea hyvää kesäänne :heart_exclamation::sunflower::sun::smiling_face_with_sunglasses:

1 tykkäys

Kiitos @Reepu Taikan kuvasta. On niin kainis kisuli ja tuo kuva. Kyyneleitä en pystynyt pidättelemään.

Mukavaa kesäherkuttelua sinulle myös. Tänään viisivuotias lapsenlapsi luki itse satukirjaa, jossa oli valtameribooliresepti. Teimme itse semmosen.

4 tykkäystä

Voi mikä pieni rakas sinulla siellä. Taika on tosiaan aivan taikamaisen kaunis ja upea. Ja onnekas, kun on saanut maailman kärsivällisimmän ja luotettavimman ihmisen omakseen. :smiling_cat_with_heart_eyes:

Otan myös reseptin talteen. Vegaanina olo on osoittautunut yllättävän helpoksi (siis kotioloissa, muualla on tilanne vieläkin toisinaan hieman haastavampi). Luulin kaipaavani aivan hirveästi esim. juustoja, mutta ei. Korvaavat tuotteet ovat niin huimasti kehittyneet, että kaikki onnistuu vähintäänkin riittävän hyvin.

Kaikkea hyvää Taikalle ja Sinulle, ihana Reepulainen. :green_heart:

3 tykkäystä

Äh, olen myöhässä, mutta toivon silti sulle ja Taikalle mahdollisimman hyvää vointia ja kauniita kesäpäiviä! :green_heart::hibiscus::deciduous_tree: