Paljon onnea minultakin.
Vapaat alkoivat tänä aamuna ja olipa noin tunti sitten hauska herätys, sänkyni on parvekkeen ikkunan vieressä ja parvekkeelta kuului pientä rapinaa/kolinaa. Taika viuhahti jostain ylitseni nenä kiinni ikkunaan, nousin itsekin istumaan sängyllä ja omakin nenä kiinni ikkunaan. Oravahan se siellä oli, päässyt jostain kolosta parvekkeelle vaikka siellä on kissaverkko. Pörröhäntä möyhi innokkaan näköisesti karvaista mattoa ja sitten se löysi kissanmökissä olevan kettupehmolelun, otti sen hännän syleilyynsä ja sitten mentiin sen kanssa ympäri ympäri kieriskellen. Taika katsoi ihmeissään ja niin katsoin minäkin. Olen tosin tässä miettinyt lähiaikoina miksi pehmolelukettu on vaihtanut itsestään paikkaa, kun Taika ei ole parvekkeella käynyt, ja nyt löytyi suloinen syyllinen.
Tuntui mukavalta herätä eläinten elämän ääniin, ja kaiken lisäksi olin pitkästä aikaa nähnyt ihan miellyttävän unen.
Pääsiäinen meni siis töissä ja hyvä niin, en pidä tästä juhlasta yhtään. Tämä päivä menee laiskotellen, ajattelin hakea karamellikuppiini (joka on vaihtunut talvisesta keväiseen kuppiin) täytettä ja katsoa illemmalla Trolls: Maailmankiertue -animaatioelokuvan.
Eipä muuta kummempia, alkoholiajatuksia on tullut ja mennyt, en jaksa niistä stressata sen enempää ainakaan tällä hetkellä. Vuosipäivä lähestyy ihan nurkan takaa.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille <3
Hahaha . eläimet - niiden touhuiluista saa kyllä niin paljon iloa
. Lämmin halaus sinne ihan kaikkeen.
Tänään olen nyt sitten matkannut yhden täyden kierroksen auringon ympäri selvinpäin, tällä avaruusaluksella jota maapalloksi kutsutaan. Iso kiitos, lämmin halaus, kädenpuristus, olalle taputus, mitä näitä nyt on, kaikille kanssamatkustajille. En olisi tässä ilman teiltä saamaani tukea, kannustusta ja sitten vielä, lohtua. Kiitos <3
Lähden tästä polkupyöräilemään kohti työpaikkaani, reipas 5km raikkaassa kevätilmassa, hyvät eväät mukana.
Tämän lumoavan esityksen ja erityisen kauniin laulun myötä haluan toivottaa kaikille oikein mukavaa viikonloppua.
![]()
Lämpimästi onnea Reepu ![]()
Jatketaan matkaa!
Lämpimät Onnitteluhalaukset Sinulle retkestä auringon ympäri selvinpäin
se oli hienosti sanottu. Kanssasi on hyvä taivaltaa, kiitos matkaseurasta, jatketaan reissua yhdessä edelleen ![]()
![]()
![]()
Paljon onnea! ![]()
Ja mukavaa viikonloppua myös sinulle! ![]()
Aurinkoiset onnittelut hienosta saavutuksesta! Jatketaan taivalta yhdessä.
Onnea mukavalle matkakumppanille ![]()
![]()
Kaunis kipale![]()
Kiitos kaikille onnitteluista ja @Tämiss ihana, kuuntelit ![]()
Laitoin oravalle parvekkeelle vähän siemeniä ja pähkinöitä, ja on ollut ilahduttavaa huomata niiden hiljalleen kadonneen. Ainoaan viherkasviini (jonka olen ihme kyllä saanut pysymään hengissä jo vuosia) pesäraunioiseen on alkanut kasvaa uusi lehti. Taikan kanssa yhteiselo on alkanut sujumaan omalla painollaan, olkoonkin että elämä vaurioituneen kissan kanssa on välillä aika erikoista ja haastavaa. Tällä hetkellä istuskelemme ihanasti molemmat sängylläni, Taika ikkunasta ulos katsellen minun näpytellessä tätä kirjoitusta.
Kuuntelen tässä 80-luvun tukkahevibändien balladeja ja mietin kuinka erilainen ja paljon parempi tämä kevät on ollut verrattuna viime vuoteen ja 2024 kevääseen. Vaikka kamppailenkin masentuneisuuden ja traumojeni kanssa jollain tasolla varmaan koko loppuelämäni, se hirveän vaikea, lähes henkeni vienyt ahdistuneisuus, josta olen täällä kertonut, on poissa.
Niin ja perjantaina kävi ilmalämpöpumppu-asentaja katsomassa miten vehkeet sijoitetaan. Saan sen ennen kesää, joten ei enää tarvitse kärvistellä helteillä ylikuumassa asunnossa. Se on ihan tosi hirmu kiva juttu.
Tänään on lempivuoroni, iltavuoro töissä. Nämä rauhalliset, kiireettömät aamupäivät ovat mahtavia. Ehtii vielä urheillakin ja/tai käydä avannossa ja syödä hyvin ennen töihin lähtöä.
Aurinkoista viikon alkua kaikille <3
Teistä täällä tulee läheisiä ihmisiä, kirjoitukset jäävät sydämen päälle…kuten @Reepu kirjoituksesi. Minun tuli hyvä mieli, onnellinen olo puolestasi. Kirjoituksestasi jäi tunne, että mukavasti menee, mutta menköön ![]()
![]()
Meidän elämään on astunut kaksi hauvelin pentua ![]()
kun jälkikasvu on hankkinut huusholleihinsa, he käyvät usein koirien kanssa kylässä. Niiden hoitaminen, touhujen seuraaminen jne on iloista, mukavaa puuhaa, jossa pää kyllä nollautuu arkimurheista. On ne niin lutusia.
Aurinkoista ja keväistä viikon jatkoa ![]()
![]()
PS. Olen lisännyt kisa-soittolistaan vinkkaamiasi Nightwish-biisejä, voimaannuttamaan kivisessä, juurakkoisessa ylämäessä ![]()
Oi ihana @Metsanpoika ![]()
Paljon onnea Reepu ensimmäisestä raittiista vuodesta! Katsoin kuten sinäkin MM-taitoluisteluita ja Ilja Malinin teki vaikutuksen, mutta Kaori Sakamoton vapaaohjelma, hänen viimeinen esityksensä kilpajäillä oli vieläkin hienompi.
Paljon, paljon onnea 1v raittiuden johdosta ![]()
![]()
Kiva kuulla, että elämäsi sujuu mukavasti ja Taikakin on kotiutunut ja päässut toipumisen alkuun.
Minä uskon että erilaisten pysyvienkin fyysisten ja psyykkisten ongelmien kanssa ja niistä huolimatta voi elää ihan hyvää elämää. Sitä tässä itsekin yritän ja olen ison osan ajasta ihan onnellinen.