"RAKKAUS-topic"

Minä voin antaa kaikille halukkaille ja ei-halukkaillekin virtuaalirakkautta ja myös vastaanottaa sitä, jos jollain on ylimääräistä. :bulb:

Tänne vaan virtuaalilovea tulemaan :smiley: I am In need of love, indeed…

Samaa vikaa mullakin joka päivä :frowning:

No, etkös omalta naiseltasi saa tarpeeksi vai? (Siis muistan joskus lukeneeni, että sulla semmonen olis…) :mrgreen:
Mutta tottakai voin osan omastani sinne lähettää! Olenhan tällänen (rakkaus-)jakorasia! :wink:

Kyllähän mulla naine on, mutta se nyt sattuu olemaan about 3000km päässä vaihto-opiskelussa tän talven, eli aikas loven puuttessa oon :cry:
Pist vaan Lovea tänne tulemaan :wink:

Voih, ikävää. :frowning:
Mutta laitan sitä loveeeee jahka tästä kerkeän, kun on tossa muutama tilaus jonossa. :wink:

Ookka, Innolla odotan :smiley:

Mä oon niin rakkaudessa nyt että sattuu vaan ja tuntuu että pää räjähtää. Voi muna!! Mä en kestä! :angry: :frowning: :open_mouth:

Mäki voisin vastaanottaa. Ja antaaki! Ees sitä virtuaalista :slight_smile: Mut oon niin uus tääl kirjottelemassa, että varmaan lykkäät mut jonon hännille, nyyh.

Tuli ihan sattumalta mieleen samalla, että tietääkö joku mihin Apo ja Devilla on kadonnu? Lueskellu tätä useemman vuoden ja näiden kahden kirjottelua tuli seurattua aika paljon. Eipä ole tainnu kumpaakaan enää täällä näkyä pitkään aikaan. En nyt jaksa kuitenkaan threadia aukasta näin pienen kyssärin takia.

Rakkaus on salakalava… se tulee yllättäen nurkantakaant ja lyö vasten kasvoja…

Rakkaus on universaali, yhdistävä ja mihinkään kohdistumaton voima yhtälailla kun tietoisuus on puhdas, yleinen ja yhtäläinen 8) Jos persoona on tietoinen tietoisuudesta, se pääsee saman tien kosketuksiin sen rakkauden kanssa. Se mitä taas rakkaudeksi usein kutsutaan on puhdasta itsekkyyttä.

Osaisipa taas selittää asioita niin että ne kuulostaisivat edes suunnilleen järkeviltä :smiley: Jos ei nukuttaisi niin pahasti niin se saattaisi ehkä jopa onnistua…

t:puoli yötä koodaamiseen käyttänyt n3rD-hippiäinen

Joo, hännille meet, mut ei se jono nyt niin piiiiiiitkä ole. Mutta toisaalta en pysty lupaamaan, että mun rakkausvarastosta riittäisi kaikille rakkautta. Jos se tyhjenee niin sitten sen täyttämiseen menee jonkun aikaa. :blush: :mrgreen:

Eikös se Apo pyöri siellä omalla foorumillaan nykypäivänä. Joskus harvoin kai tännekin eksyy.
Ja tota Devilla-kyssäriä olen monesti itsekin miettinyt. Ei tunnu plinkkiläisillä olevan hänestä tietoa? :unamused:

Devillalla oli sydän kultaa mut pää puuta, meillä oli netti romanssi sen kanssa. Mä en enää lähde siihen leikkiin. Hieno ihminen siinä on sitä jotain.

raggaushuolia! oi voi!
itselläni niitä löytyy, vaikken rakastunut olekaan. enkä ole varma olenko enää ihastunutkaan… onnistun aina, siis tarkoitan AINA sanan jokaisessa merkityksessä, vetämään puoleeni joko nistejä, ex-nistejä, paranevia nistejä, alkoholisteja, ex-alkoholisteja, paranevia alkoholisteja, alkoholistinistejä ja kaikkia niiden eri muotoja tai muita mielenterveyspotilaita. ja tämänhetkinen on sattumoisin alkoholisti, ex-nisti ja mielenterveyspotilas. SURKUHUPAISAA! :´DDDDDDD aaahahahahahah. JOO.
eli se lienee ainut huoleni tällä hetkellä. olen huolissani koko ajan, missä se menee, kenen kanssa, mitä on vetänyt/jättänyt vetämättä jne. rasittavaa.
(mm, en ole pyristellyt vielä pakoon, koska saan hyvää seksiä :smiley:)
yhy.
jotenkin kauhean epäonnistunut olo. :stuck_out_tongue:

Toivottavasti sitten tänne mun numerolle asti on vielä muutakin kuin rippeet jäljellä :slight_smile: Olen kärsimätön luonne, en jaksa enkä halua oooottaaa.

Mikäs foorumi? Olis kiva joskus käydä vilkasemassa.

Tällä kertaa veikkaan, että tais olla rankka lapsuus aika isossa roolissa millanen nainen sieltä lopulta kasvoi. Tietysti en mä ko. henkilöstä tiedä sen enempiä, ainoastaan kirjotusten perusteella luonut mielipiteen, mutta jotain hirveän vetovoimasta niissä kirjotuksissa oli. Olis vaan mukava tietää tämän päivän kuulumiset.

Tulikohan Samista koskaan päihdetyöntekijää? Vai mikähän oikea termi oliskaan. Harmittaa toisaalta vähän ettei tullut aikasemmin regattua, niin monta henkilöä joitten kans ois ollu kiva jutella aikoinaan. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :slight_smile:

Niin oli rankka lapsuus… mitäköhän mä töksäyttelen, pää puuta… Se on vaan sellanen sanonta. Oli vetovoimasia tekstejä, tekee mieli halata kun niitä lukee.

Niinhän sil on tapana tehdä ja usein sen lyönninkin huomaa vasta siinä vaiheessa kun on mustelma jo tulossa… tai sitten sitä on ollut jo ilmassa aikoja mutta vasta siihen iskuun havahtuu, et oho mites täs nyt näin kävi :wink:

Sanja :unamused:

Rakkaus on ikävää jos kaikki ihmiset joita voisi kuvitella rakastavansa sillä tavalla tai joita kohtaan mahdollisesti jopa on olemassakin kovasti tunteita ovat saavuttamattomissa muina kuin ystävinä… Raastavaakin, etten sanoisi.

Yksikin tyttö, johon ehti olemaan ihastunut hyvän tovin ja jonka kanssa synkkasi tosi hyvin ja ehdein jo olettamaan kaikesta päätellen, että olisi ihastunut minuun myös - ei sitä tiedä vaikka olisikin, mutta… - se on bi-seksuaali ja sillä on tyttöystävä. Yksi monista esimerkeistä. Ja yksi poika oli jota yritin iät ja ajat joskus, mutta lopulta luovutin, en usko, että koskaan voisin häntä saada vaikka pitkään jaksoin yrittää.

:bulb:
Now I got it! Ehkä hän ei ragasta mua koska oon PÄIHDEADDIKTI! GÖÖÖÖ!!

(Enkä ees oo. oon vaan retard. kuka rakastaisi depottii?)

Noi esteet on ikäviä, ne on käyneet aivan liian tutuiksi. Mutta saahan sitä silti toivoa ja yrittää, ja pitääkin tehdä niin.

Sanja :unamused: