^ Moikka, ja hei, et loukannu mua yhtään. 
Mä oon jossain toisessa ketjussa sanonutkin suoraan, et tiedostan täysin sen, että käytön tulis oman itseni kannalta loppua, mut silti pidän vetämistä tärkeämpänä. Tämä tilanne vallitsee yhä.
Homma on mennyt siihen, että hirveillä annoksilla ja sekakäytöllä saatan yhä saada tsägällä jopa notkut. Ja tänäpäivänäkin pyrin siihen liskonaivoillani. Olen vähentänyt viime aikoina radikaalisti ykkösongelmaani, siis subua, tosin aina vain aloittaakseni uudelleen. Eli I feel you in this aspect. Totta kai mulle kelpaa kaikki opparit, mut mä oon aina digannu subusta eniten, vaikka yks morfiinivalmiste kyllä ampu suoraan taivaaseen, oli vaan liian lyhytaikainen tsembalo mun makuun. Räkänen subunisti mikä subunisti. 
Korvaushoito saa mut ajattelemaan, että perkele, mun pitää sit lopettaa kokonaan mun elämäntyyli. Siis tää karu identiteetti “sekakäyttö kunniaan”, kun mikään yks kuosi ei riitä, tolet ovat päässeet liian korkealle kukkarolle. Vasta kolme saman aikaista roipetta saattaa tuntua. Aina pitää päristä. “Nyt laitan päriseen, hahhaa”. Tää on salettiinn se pahin ongelma, mihin mä tuun törmää, jos ja kun se KH nyt sit alotetaan.
Ja toi mun metadon-inho. Mä oon miettinyt, et hitto, ei kai ne oo mun liskonaivot, jotka pirun lailla kuiskailee mun korviin, että uulalaa, Xonessa olis vielä sentäs piikittämisen mahdollisuus, toisin kuin metadonissa. Vitun piikkikoukku. Mutta mä haluan ehdottomasti kunnioittaa KH:ta, ja jos sinne meen, aion ottaa sen tosissaan, niin tosissaan kuin suinkaan kykenen.
Mä vaan näen että jos ne aloittais sen sillä Xonella, mulla olis paremmat tsäänssit kunnioittaa sitä KH:ta, tehdä asiat pilkulleen oikein, pääsis balanssiin. Pääsisin jopa luennoille tuonne avoimeen yliopistoon vailla huolta et noniin säätö päälle ja äkkiä. Pidän tätä mahdollisuutena. Vaan jos ne suosittaa metadonia, musta vähän tuntuu, et sanon selavii ääshouls.
Winston, osuit siis ihan oikeaan tuon mun motivaation kanssa, tilanne on juurikin se mitä kuvailit, ja tulevaisuuden motivaatio riippuu nyt mun mielestä siitä, päätyykö ne Xoneen vai metkuun. Oon aina ollu KH-vastainen, koska en tykkää yhtään, et mun tekemisiä rajoitetaan. Nyt oon vaan tullut siihen pisteeseen, et koko elämä pyörii viekkareiden ympärillä, eikä mikään annos riitä, kasipallo päivässä on välttävä suoritus säätömielessä, loppu se on kuitenkin seuraavana aamuna. Mieluiten ostan kerrasta paljon, niin tippuu sitten kappalehinta… Xonea en muuten osta tuolta noin, koska mä ajattelen, että se on kauhea karhunpalvelus Suomen korvaushoitosysteemille.
Jaahas, venähti ja rönsyili se mullakin.