Puprenorfiinin lopettaminen!!

Mul on motivaatio. Hei Hailioquel tää on mun 13. yritys. 12. kertaa hajosi pää - meni sietokykyjen yli.
Ekaa kertaa tunnen ja tiedän, että tää oli tässä. Ja tää on alusta asti ollut ihan kevyesti sietokykyjen rajoissa,
eikä johdu mistään muusta kuin oikeasta ravinnosta. Joo pitää tosiaan mättää välillä väkisin ruokaa turpaan,
mutta kun tietää, että se parantaa niin kyl se menee. Ja onhan niitä ruokahalua parantavia aineita olemassa.

Jos sä pääset pelkillä tramaleilla jäälle, näkisin, että sun tahto riittää pääsemään subureflojen yli.
En ole ollenkaan samaa mieltä, että voit jatkaa tota ikuisesti. Maailma on muuttumassa radikaalisti.
Ollaan renesanssin kynnyksellä, mikä tarkoittaa että alkajaisiksi lentää hiekka tuulettimeen
noin kauniisti sanottuna. Voi olla subut kalliita ja kiven alla. Ei ehkä setelit riitä siinä vaiheessa.
Jos tämä yhtään motivoisi?

Katoin eilen Suomileffan 8-pallo. Ihanaa leijonat ihanaa. Oli tunteet aika pinnassa täytyy sanoa.
Tutuilla kulmilla vielä kuvattu. Ajattelin heti että pakko olla aitoa meininkiä, kun Petelius on mukana.

t. Katkis

Keräät sopivasti kahdeksi kolmeksi viikoksi niitä bentsoja, lyrejä ja mahdollisesti panacodeja.
Teet selvän suunnitelman paperille että milloin voit minkäkin tabletin ottaa ja kaiken avain TASAISUUS!
Minuutilleen otat ne lääkkeet ja sitä ennen tietenki lasket pikkuhiljaa portaittain sitä bupre annostasi.

Muista, avain onnistuneeseen lopetukseen on se ettei olot heittele karnivaaleista helvetinlieskoihin.
Jos tässä nyt jotakuta voi neuvoa 12 vuoden ja miljoonan kuukausiksi onnistuneiden lopetusten jälkeen.
Itsellä meni buprea 18mg vielä pari kuukautta sitten. nyt menee 14mg ja viikon päästä 12mg.
Korvaushoitoa lopettelemassa siis ja normielämään palaamassa, jalka jo tukevasti oven raossa ja raivoraitista elämää vajaa 1,5kk takana nyt.

9pv ilman… jospa nyt onnistuis!!! mitenkäs muilla?

tartuonneen, jes, hyvä tsemppi!!!

Noniin ja mitä itteen tulee, tänki ketjun aikana oon lopettanut ja aloittanut vissiin kolmesti. Tai neljästi. Nyt ollut 2pv ilman, vau…

Katkorapu, meinasin nimenomaa iteki sitä, ettei tällast kande ikuisuuksiin, ei tietenkään, ei se oo mistään kotosin. Kait mä kirjoitin semi epäselvästi.

Pitäis tohon oggy -juttuun tutustua enemmän. En oo vaan jaksanu. Jaksaminen täysin nollissa. En jaksa ees lukea, voi haloo.
Nyt on sit Tramalitkin menny loppumaan, ja tänään olis jäälle meno. Ei onnistunu viime viikolla eikä oo onnistumassa tänäänkään. Perkele.

Käyny klinikalla, ja mä oon heille sanonut, että oon aina halunnu kokeilla kaikkea muuta, kuin korvaushoitoa. Nyt se on mennyt sitten siihen, et toi korvaushoitoarviointi on alotettu, meinas et jopa tän vuoden puolella olisin hoidossa. Jaaa, tuskin, menee salettiinn ens maaliskuulle. Sinne asti aion käyttää, vedän niin paljon ku rahaa vaan riittää, ei helvetti, pettynyt, masentunut kaikkee.

Mut teille muille: elkää olko niin luusereita ku minä! Mä pyydän!

^
Miksi sä olet noin korvaushoitovastainen?? Korvaushoito tarjoaa sulle mahdollisuuden laittaa elämääsi järjestykseen, ja vierottautua aineesta sit, kun oot saanut luotoua elämälles vakaampaa pohjaa. Huomattavasti helpompaa hoitaa asioita yks kerrallaan, kuin muuttaa koko elämä yhdellä kertarysäyksellä. Todennäköisesti on motivaatiotakin ehtinyt syntyy enemmän, jos on jo päässyt sen makuun, et mitä elämä ilman douppia vois olla.

Joo ja sit tartuonneen… Ihan mahtava tsemppi tosiaan. Todella hyvä idea lopettaa bupre pirin avulla… :unamused:
viewtopic.php?f=1&t=33843

Mä oon kelannut korvaushoidosta vaan sitä, et se on niin järettömän sitovaa, ei voi lähtee alussa ainakaan viikonloppusin mihinkään tai mitään. Ja tosiaan oheiskäytön on loputtava.

Mut sit mä rupesin miettii. Nyt mä näen ton sitovuuden mahdollisuutena. Tiiättekö, sitä olis joka päivä liikkeellä, päivät alkais aamusta, ei iltapäivästä, loppuis oheiskäyttö, (se mua kylläkin pelottaa eniten, koska kuten niin moni muukin, mä olen kehittänyt itselleni vahvan sekakäyttöidentiteetin).

Nyt pelottaa, että ne päätyy metadoniin mun kohdalla. Sitä mä en halua. Xoneen suostuisin, ja harkitsisin oheiskäytön lopettamista ihan oikeesti. Ihan pelottaa, kun oon menossa siihen arviointihaastattelun kakkososaan ens viikon maanantaina, että ne vaan pitää itsestäänselvänä, että joo metkua metkua… toisaalta sehän tekee ihan saman ku Xone, ei tuu oloja, mut ei se toimikaan millään tavalla. Hmm arvelluttaa, mä oon vaan kelannu aina et pystyn lopettaa ilman koohoota. Nyt oon myöntänyt itelleni tän itsepetoksen ja meen nöyrästi sinne klinikalle.

Huh…

^ Hailioquel, musta vähän tuntuu, että sulla ei vielä ole ihan todellista motivaatiota lopettaa, siis edes korvaushoidon avulla :confused: . Anteeksi, jos loukkasin suorilla sanoillani. Se ei ollut todellakaan tarkoitukseni, enkä mitenkään tuomitse tai arvostele sua siitä, vaan pikemminkin ymmärrän hyvin tuon tilanteesi. Mulla ei nimittäin itselläni ole todellista motivaatiota lopettaa päihteiden käyttöäni, vaikka toki kärsinkin suuresti kaikista psyykkisistä, sosiaalisista ja fyysisistä haitoista, mitä päihteet tuovat muassaan mun elämääni. Niistä on helppoa saada hetken turrutus tai jopa ilo tähän usein niin paskamaiseen elämään, ts. käytän niitä tavallaan mielialalääkkeinä, kun noista “oikeista” mielipidetropeista tai muistakaan MT-hoidoista ei ole mulle tarpeeksi apua ollut :frowning: . Tahtoisin siis apua päihdeongelmaani, mutta ilman, että mun tarvitsisi lopettaa päihteiden käyttöä. Ymmärtänet, mitä tarkoitan :wink: . Mitään viihdekäyttäjäähän musta ei ikinä voi tulla, mutta tahtoisin vetää mitä huvittaa ja milloin huvittaa(lue: helvetin usein) ilman, että siitä koituisi mulle mitään haittoja tai ongelmia. Tämän vuoksi en tahdokaan hakeutua minkään päihdehoidon piiriin, selkeästä avuntarpeestani huolimatta, sillä nehän voisivat siellä, jumalauta, vaikka odottaa, että mä lopetan douppaamisen tai ainakin vakaasti yritän/harkitsen moista :laughing: :unamused: . Olen mä katkoillut joskus, kun alkoholin ja/tai amfetamiinin kanssa on mennyt “hieman” överiksi :blush: , ja A-klinikan asiakkaanakin olen ollut, mutta se tapahtui vähän niin kuin “pakosta”, kun mua pompoteltiin ongelmineni eestaas :angry: .

Itse en katso olevani korvaushoidon tarpeessa, vaikka mulla onkin vahva, ainakin henkinen, riippuvuus oppareihin, sillä kyllähän mä pystyn aina lopettamaan itse, tosin vain siksi aikaa, että voin aloittaa jälleen uudelleen :unamused: .

Ehkä niin sulla, kuin mullakin on vielä se oma pohja löytymättä, eli päihteistä saa vielä sen verran jotakin positiivista irti, ettei ole aivan pakko yrittää sitä oikeaa ja lopullista lopettamista. Mä vain mietin, siis omalla kohdallani, että koskakohan se pohja oikein tulee vastaan, kun tässä on kuitenkin mennyt yli 20 vuotta(aloitin alkoholin kanssa läträämällä 12-vuotiaana) eri päihteiden kanssa pelatessa ja kaikkea mahdollista paskaa on tullut niskaan/tehtyä siinä touhussa. Tai sitten mä olen kasvanut tähän niin kiinni, että se mun pohjani tulee vastaan vasta haudassa. Välillä mulla toki menee rauhallisemmin noiden roippeiden kanssa ja ikäkin on hillinnyt mun pahinta menoani, mutta kyllä sitä nyt aina jotakin pitää ottaa tai ainakin kuivanarkata siinä ottamisen välillä.

Mä toivotan sulle joka tapauksessa tsemppiä sinne klinikalle :slight_smile: . Kyllä musta korvaushoito on perusteltua siinäkin tapauksessa, ettei pystyisi lopettamaan kaikkea oheiskäyttöä tai ettei pystyisi lopettamaan korvaushoitoa koskaan. Aina se on plussaa, jos ihmisen elämänlaatu kohenee niin, ettei tarvitse kaiken aikaa säätää douppia pitkin maita ja mantereita, harrastaa hirveästi rikollista toimintaa ja pystyy keskittymään muihinkin asioihin, kuin kaman säätämiseen ja nistien kanssa hengailuun. Siitä se sunkin elämäsi saattaa lähteä paremmille urille, kun saat jotakin muuta, mielekästä mietittävää ja tehtävää. Tosin ne eivät välttämättä ymmärrä korvaushoidossa tuota, että hiljaa hyvä tulee, vaan saattavat herkästikin potkia sut pihalle sieltä. Tämä on ihan hirvittävän paikkakuntakohtaista.

Hups, kun tulikin taas juttua ja puolet siitä aivan turhaa :blush: .

^ Moikka, ja hei, et loukannu mua yhtään. :slight_smile:

Mä oon jossain toisessa ketjussa sanonutkin suoraan, et tiedostan täysin sen, että käytön tulis oman itseni kannalta loppua, mut silti pidän vetämistä tärkeämpänä. Tämä tilanne vallitsee yhä.

Homma on mennyt siihen, että hirveillä annoksilla ja sekakäytöllä saatan yhä saada tsägällä jopa notkut. Ja tänäpäivänäkin pyrin siihen liskonaivoillani. Olen vähentänyt viime aikoina radikaalisti ykkösongelmaani, siis subua, tosin aina vain aloittaakseni uudelleen. Eli I feel you in this aspect. Totta kai mulle kelpaa kaikki opparit, mut mä oon aina digannu subusta eniten, vaikka yks morfiinivalmiste kyllä ampu suoraan taivaaseen, oli vaan liian lyhytaikainen tsembalo mun makuun. Räkänen subunisti mikä subunisti. :unamused:

Korvaushoito saa mut ajattelemaan, että perkele, mun pitää sit lopettaa kokonaan mun elämäntyyli. Siis tää karu identiteetti “sekakäyttö kunniaan”, kun mikään yks kuosi ei riitä, tolet ovat päässeet liian korkealle kukkarolle. Vasta kolme saman aikaista roipetta saattaa tuntua. Aina pitää päristä. “Nyt laitan päriseen, hahhaa”. Tää on salettiinn se pahin ongelma, mihin mä tuun törmää, jos ja kun se KH nyt sit alotetaan.

Ja toi mun metadon-inho. Mä oon miettinyt, et hitto, ei kai ne oo mun liskonaivot, jotka pirun lailla kuiskailee mun korviin, että uulalaa, Xonessa olis vielä sentäs piikittämisen mahdollisuus, toisin kuin metadonissa. Vitun piikkikoukku. Mutta mä haluan ehdottomasti kunnioittaa KH:ta, ja jos sinne meen, aion ottaa sen tosissaan, niin tosissaan kuin suinkaan kykenen.

Mä vaan näen että jos ne aloittais sen sillä Xonella, mulla olis paremmat tsäänssit kunnioittaa sitä KH:ta, tehdä asiat pilkulleen oikein, pääsis balanssiin. Pääsisin jopa luennoille tuonne avoimeen yliopistoon vailla huolta et noniin säätö päälle ja äkkiä. Pidän tätä mahdollisuutena. Vaan jos ne suosittaa metadonia, musta vähän tuntuu, et sanon selavii ääshouls.

Winston, osuit siis ihan oikeaan tuon mun motivaation kanssa, tilanne on juurikin se mitä kuvailit, ja tulevaisuuden motivaatio riippuu nyt mun mielestä siitä, päätyykö ne Xoneen vai metkuun. Oon aina ollu KH-vastainen, koska en tykkää yhtään, et mun tekemisiä rajoitetaan. Nyt oon vaan tullut siihen pisteeseen, et koko elämä pyörii viekkareiden ympärillä, eikä mikään annos riitä, kasipallo päivässä on välttävä suoritus säätömielessä, loppu se on kuitenkin seuraavana aamuna. Mieluiten ostan kerrasta paljon, niin tippuu sitten kappalehinta… Xonea en muuten osta tuolta noin, koska mä ajattelen, että se on kauhea karhunpalvelus Suomen korvaushoitosysteemille.

Jaahas, venähti ja rönsyili se mullakin. :slight_smile:

Juu en sano muutaku et doupeissa kaikki on vaan niin helpompaa. :unamused:

Päälle kk ilman ja nyt viikonloppuna meni päälle 4mg… jopa I.V:nä.
Toivottovasti nyt VITTU ei mennyt hukkaan toi kuukaus ku olin ilman ?!
Rakastuin taas ja tekis helvatusti mieli, saishan tuota mutta pää kylmänä vaan… Mut perkeleeeen perkele jos iskee tyyliin samallaiset reflat? :unamused:

tartuonneen, ensinnäkin haluun ONNITELLA SUA, ETTÄ PYSTYIT VÄHENTÄMÄÄN, JOPA LOPETTAMAAN KOKONAAN, KUUKAUDEN AJAKSI!! Se on mahtava suoritus! Nyt on tärkeintä, ettet masennu liikaa tosta retkahduksesta.

Sun pitää muistaa, että retkahtaminen ei ole elämän loppu, koita ajatella niin, että hei, pystyinpä oleen kuukauden kokonaan ilman. Se on tosiaan jo hieno suoritus. En tiedä sitten miten sen teit, veditkö mahdollisesti pirikuuria vai selvisitkö miedoimmilla lääkkeillä vai miten?

Kyllähän sä aika huonoon kohtaan sinänsä retkahdit, elimistö oli just ja just kerinnyt alkaa tottua “normaaliin olotilaan” ja sit se saikin pam 4ml → hallelujaa. Että kyllä se lopettaminen vaan alkaa nyt alkupisteestä, kokonaan uudestaan. Hyväksy se ilman sen kummempia draamoja.

Kuukausi ilman on kuitenkin hyvä asia, ja sun pitää onnitella itteäsi siitä, että pystyit siihen. Seur. kerralla, siis nyt, olet ilman sitten pidemmän ajan. Tietysti niin pitkään, kuin vain suinkaan voit, ja hae apua - mä ottaisin sinuna ehdottomasti jotain miedompii opioideja jeesimään oloissa, mut toisaalt sit niihinki koukahtaa kun aikaa kuluu. Kiinnostaa tietää vaan tosiaan, miten pysyit kuukauden ilman? Miten päivät sujui? Nukuitko paljon, olitko vain, katsoit töllöä, masentelit, kieriskelit tuskissa? Vai olitko kenties radalla? Ei oo mikää kuulustelu, kiinnostaa vaan tietää, et sais itelle jotai vinkkei kans vähentää. Nyt oon pystyny olee ilman sellasii max viikon satsei kerrallaan.
A-klinikalla haluavat mun aloittavan ZYPREXAN, kun on vähän tota bipolääristä mulla ilmassa… saas nähä, mitä tää lääke sit meikälle tekee…

Itse siis tosiaan käytän noita 200mg debot Tramaleita kun olot on päällä. Pysyy suunilleen toimintakykysenä. Kyllä valmentaja katto jäällä mua, että miten hitto toi tyttö hengästyy noin helposti. Itse mietin, että voi valmentaja rakas, kun tietäisit… tramaleiden avulla kylmänä kalkkunana jäällä. :smiley:

Tartuonneen, ei muuta ku uudestaan vaan, hyvinhän sulla on lähtenyt, kuukausi ilman on ehdottomasti hieno suoritus, MUISTA SE JA ONNITTELE SIITÄ ITSEÄSI! OLET ARVOKAS JUURI SELLAISENA KUIN OLET, JA JATKAT ETIÄPÄIN VAAN!

Subu on perseestä …Joo. Mites toi toimii nykyään?? Saisikohan noita tramadoleja a-klinikalta “avohoitona” suboxonen lopettamista varten, kun klinikalla pitää pudottaa se 2mg kerrallaan ja myös viimeinen dose näin ollen olisi siis se 2 mg ennen meillä klinikalla sai teemuja lopetuksen loiventamiseksi. Nykyään ei saa ellei oo sit raskaana…tjsp… :mrgreen:

Onpas ihmisten klinikoilla tiukkoja sääntöjä! Oletko käyttäjä ihan varma siitä, ettei niit teemuja anneta lainkaan? (Paitsi näissä erityistapauksissa.) Oletko siis itse jutellut asiasta lääkärin kanssa? Meilläkään niitä ei anneta mielellään, mutta korostavat koko ajan sitä, et asiakkaan toiveiden mukaan mennään. Eli oletan kyllä saavani niitä, jos tarve todella vaatii.

Mut eihän se alasajon loppuvaihe kakkosen xoneillakaan mikään mahdottomuus ole. Senhän saa helposti jaettua puoliks! Ja jos se annos nyt ei ihan tasan jakaudu, niin se tuskin on kovin vakavaa. 2mg/2vrk joka tapauksessa. Sit jos ei millistäkään vielä haluu tiputtaa nollaan, voi alkaa pidentää lääkkeenotto välejä vuorokaudesta puoleentoista, sit kahteen, kahteen ja puoleen jne. Tai vaikka vain tunti pidemmäks kerrallaan.

Kyl se onnistuu jos motivaatio ja elämäntilanne on kohdillaan!

Halliquqoqoqqol kiiddi! piristi teksis kummasti :slight_smile: ja outoa kyllä, ei alkanu reflat, taino mitä nyt heikotusta ja sitä kylmäkuumapaskaa jonkun 1-2päivää.
Ekan viikon kirjaimellisesti tärisin sängyssä, juoksin vessassa ja välil ystäviä kävi kylässä.
Ei ollu mittään lääkitystä… Viikon ajan joka yö n.2-3h. Ja ne tunnit ko sain unta niin saaaatana mitä painajaisia… söi vähä miestä!
Ööööö ditte taisin tosissaa toisen viikon(arkipvt) kaljan ja pamien voimalla mennä… Siihe päälle sekoilua vähä väliä missäki, taisin käyä toisella paikkakunnallaki jos muistan oikein?, sitten piriä viikonloppuna ihan skidejä määriä ja kävin lekurin puheil ja määräs ketipinorii, joo tiiän leptejä mut ei saatana auttanu muukaa. Tennarit tai ollit ei mua tipauta ellen ota tyyliin 100mg… Mut tollasen yhen leptipaskanapin kiskas illalla naamaan niin tipahin ku rukkanen…
Mut se zombi olo sit, piti vaa kestää.
Jossai vaihteessa olo oli sit ihan ok ja koitin nukkua ilma noita paholaisen lääkkeit mut ei siitä tullu mitään :confused: Jossai vaihteessa se ns zombi olo lähti mutta tunnevammasuus tai joku tuli tilalle, erosin muijastaki ja nyt ollaan ihan hakuteillä et miten päin pitäs olla vai ollakko mitenkää… En ollu sillo ollenkaa oma ihteni. En antanu sen silleen sen kummemmin häiritä ku kerroin ystäville ja kaikille tuosta ja ymmärtivät, tukivat, ja päällimmäisenä lähes kokoajan oli, että en retkahda, näytän kaikille jotka epäilee vaikka se veis multa hengen.
Eli pääsääntösesti pääsin kuiville ihan vaan vittumaisella sisulla, taistelulla ja ystävien sekä muijan avustuksella!
Pirin oon nyt jättänyt, kuten pupren. Leptejä nukkumaan mennessä vielä (ihan hyvä vaan ku pää alkaa sekoo jos valvon tyyliin 2yötä putkeen), ja yks-kaks 2mg rivaa päivässä / mitä sattuu käteen tulemaan.
En enää ikinä, ikinä alota tommosta putkee mikä oli, minkään kaman kanssa… Elämäni pahin ja vittumaisin kuukaus, ihan keposesti.

Kaikilla oma tyylinsä, sain paljo kritiikkiä tuosta kun käytin piriä, alkoholia ja bentsoja mutta itse tiesin mitä teen ja vittu kukaan ei mun mielipidettä muuttanut…
Niin, ja pahimpiin rottiin jotka TULI oikein tyrkyttämäl tyrkyttää sitä subua niin välit riksraks. Kuten EX-muijaa, huhhuh vittu sitä vitutuksen määrää ku hän ties et oon lopettamassa ja tulee silti ehottelee et vaiha joku vitun ps3 peli pariin milliin tai jtn… teki mieli sylkee päin naamaa! :imp:

Tässä yritän nyt opetella “elämään uudelleen”… aika ouolta tuntuu jo kaupassa käynti jne. Mut mielummin näin. Asiat rullaa suhkoht hyvin, tarkotus ois työt alottaa enskuussa jne.

Thsemphii kaikille jotka on lopettelemassa, tiputtelemassa.
Kuuluisalla suomalaisella sisulla vaan!

Phiiiiiiiz :sunglasses:

Hömm, niin siis siitä on nyt vajaa kuukausi, kun ihmettelit täällä et miksei ne pommit enää toimi. Ja buprevedoista peräti muutama päivä enemmän? Oliks sulla joku retkahduskin jo tässä kuukauden sisällä, vai muistanko ihan väärin?

Onnea vaan fyysisten reflojen selättämisestä, mut sulla on kyl ne henkiset (ja huomattavasti vaikeammat!) taistelut vielä edessäpäin. Et toi “jättäminen” nyt haiskahtaa ihan turhan ennenaikaiselta kerskailulta mun korvaani.

Mut onnea matkaan vaan!

Anteeks sekava ilmaisu…? Kipeenä tässä oon ja ei oikein ajatus leikkaa kun tuntuu et aivotki on täynnä räkää… Mutta lähinnä tarkotin että tulevaisuudessa en aijo piritellä taikka subutella.
No vittu subutella aijon, joskus.

Ja “Henkistä taistelua” oon käyny läpi lähestulkoon koko elämän.
Otan vaan sen silleen, että kasvattaa luonnetta.
Selvisin jo kerran niin nyt on lähestulkoon lasten leikkiä, usko pois.

Niinku kirjotin niin meinasin alottaa ne työt jne… En jaksanu enempää kirjottaa mutta päihteily jää kanssa, tekee vaa hyvää selventää päätä selvinpäi olemisella. Right? Urheiluu, kaikkee muuta ku doupin vetämist. Tilattu on nyrkkeilysäkki ja kaikkee muuta mukavaa, tarkotus olis myös käydä polvileikauksessa (jos joudun), koska entiset vammat painaa ja kolottaa, ja sen jälkeen alottaa joku kamppailulaji, tyyliin kuntonyrkkeily. Joka on ollu 13vkesäsestä asti mielessä, harmi vaan että kadulla tullu sitä aikalailla harrastettua. Aikaa menee mutta hyvä vaan. Ja Ystävät mut tuohon yllytti, selväpäisyyteen, yritetään yhdessä.
" Lisää taistelu intoo " uknow??
Pääasia et kuhan nyt tää vitun räkätauti loppuis… Pääsis treenaan. :cry: :laughing:

No hei vaan kaikki, uusi käyttäjä täällä. Itsellä on tämä sama tuskainen prosessi menossa, reilu 2vk ilman subua…
Olin siis korvaushoidossa vielä muutama vk sitten 20mg/pvä, sitten sovin ja lopetin seinään siellä käynnit koska ottivat kotilääkkeet pois yhden pistojäljen takia ja muutenki olin miettiny pitkään lopettamista…
Tässä nyt nähdäänpi että kestääkö nämä olot yli sen 3-4vk kun tottunut lähinnä sulattamalla ottaan.

Ehtiin siis varautua pari vk tuohon että hoito katkeaa joten alkoin hommaamaan polttoa, n 20g budia, 120 1mg ksalolia ja 40 2m rivaa, lisäksi lyricoita ja gabrioneita syöny nuihin jalkakipuihin. Nuohan auttaa jo paljo ja savuja poltan sen aikaa kun nitkut kestää, nyt jo tolet aivan katossa eikä kunnon kukka toimi laittaa vaan jumiin.(aikasempaa kokemusta, 4v joka päivä pilveä).
Lisäksi lääkäri kirjoitti just särkylääkket(pronaxen auttaa oikeasti), mahasuojalääkkeet, uniläkkeet, catapresan jne.
Lisäksi tiesin aikaisemmista lopetus yrityksistä ennen KH:ta että ei mitään pysty syömään, No ajelin ruottin puolelle ja ostin gainomaxeja tarpeeksi ja piltit on kans hyviä tai siis niitä pystyy vielä syömään. vaan js on varaa niin kannattaa sijoittaa nuihin gainoihin/vastaaviin.

Yks ässä liike oli muuttaa 200km päähän niin ei oo houkutuksia oven takana :slight_smile:

Ei siinä kun tajuaa kuin vitun turha aine koko bupre on, ei mitään vaikutusta vaa silti pitää joka päivä vetää että pysyy kunnossa. Tsemppiä kaikille jotka harkitsevat tuon turhan aineen lopettamista tai ovat siinä onnistuneet, kyllä se näilläkin lääkkeillä on kurjaa ja tosi v:mäiset olot vaan ei ne loputtomiin kestä onneksi :slight_smile: :slight_smile:

Pätkin vähän tekstiäsi, sori vain, tuo lainailu tuottaa jälleen hieman ongelmia tämän Plinkin kanssa :confused: .

Aiot sitten subutella vielä joskus? Ihan pientä viihdekäyttöä vain? Kyllähän sä nyt sen homman hallitset, kun olet jo kunnon reflat kokenut ja tiedät, että niistä selviää hengissä :unamused: . No, eipä niihin kai yleensä kuolekaan, mutta, voi vittu, mitä itsekusetusta. Tuota samaa mä tosin itsekin harrastan; lopetan aina, että voin aloittaa taas uudestaan. Siinä hommassa ei voi kyllä puhua mistään viihdekäytöstä tai siitä, että hallitsisi touhun jotenkin :wink: . Se ei myöskään kasvata luonnetta, vaan päinvastoin, uppoat joka kerta syvemmälle. Ja vaikka lopetus onnistuisikin aina, kun siihen tuntee tarvetta ja pystyy kärsimään reflat, niin mitä vitun elämää se on, että kuivanarkkaa siihen saakka, että voi jälleen narkata oikeasti :unamused: . Sähän kuivanarkkaat jo nyt. Olet muka juuri selättänyt Subu-riippuvuutesi ja nyt jo suunnittelet sitä, että tulet vetämään vielä joskus. Juuh :unamused:

Juu eipä noiden kummankaan kahden lopetusyrityksen kovin vakuuttavilta tunnu. Yks kuvittelee asian olevan jotain leikkiä, ja toinen päätti bupren olevan turha, joten vaihtoi sen lääkkeiden ja pilven sekakäyttöön…

Ei millään pahalla, ja oikealla tiellähän te molemmat olette. Mutta ihan noviiseja vielä. Monet nöyrtymiset ja reality-checkit joudutte vielä tekee, mikäli oikeasti aiotte saavuttaa sen raittiuden. Oletteko koskaan käyneet NA:ssa? Siellä tyypit käy sitä henkistä taistelua vielä kuukausien ja vuosienkin täydellisen raittiuden jälkeen. Ne tietää, et kyse ei todellakaan ole mistään leikistä, eikä sen enempää yhdestä päätöksesta ja maiseman vaihdoksesta. (Päihteen vaihto yhdestä toiseen ei myöskään poista ongelmaa…)

No te viisaammat sitte, vittu kertokaa kuinka ‘‘kuivanarkkaamista’’ on, jos tässä nyt about sanotaanko puolisen vuotta - tai enemmän oon selvinpäin ja sit ostan synttäribileisiin jonkun hikisen millin subua, ja se on siinä. En ota seuraavana päivänä, enkä sitä seuraavana, enkä sitä, vaa taas pitkän ajan päästä? Ei siitä tuu mitään refloja mitä kokee kun käyttää vaikka sen puolisen vuotta, vai olenko väärässä??

Otetaa ny vertauskuvana näin et puolessavuodessa n. 3 kertaa ekstaasia? Tai pysekedeelejä, tai sieniä? Tai ei edes noi paljoa eli sitä 3 krtaa 6kk:ssa? Jos tuplataan ne kuukaudet siihen vuoteen.
Itsensä kusettamista ja kuivanarkkausta, allright? Vähä eriasia nyt mut kuitenkin.

Kyll noita lopetus yrityksiä on ollut, vähentämällä ja muulla tapaa ja se on meikästä sitä ITSEKUSETUSTA. Lopettaa ja kuitenki jättää jemmaan jonkun helvetin murusen ku tulee tosi tukalat olot niin; " otan vaa tän et olo vähä helpottuu ". " Vahva psyyke ei jää mihinkää koukkuun " :laughing:

Mun pääasia että pääsee tosissaa tuosta paskasta eroon, ja mulle ihan sama mitkä Iina sun mielipitees on. Aina sä oot ns. mua vastaan täällä, mutta usko tai oo uskomatta niin mä oon selättänyt jo pahimmat demonit. Ootsä vittu kateellinen tai jotain?

En sano että on turha aine, päihde, lääke - joillekkin on, joillekkin ei.

PS: Tarvi missää NA-ryhmissä käydä… hohhoijaa. :unamused:

Iina viisas kerro sitten mulle noviisille mitä se henkinen taistelu ja muu on, joka mulla on vielä vastassa jnejnejnejne? Muista että itsekkin olet ollut “noviisi” joskus.

Joo, viel oli jotain mut pääs unohtumaan. Phiis, myös sulle Iina. :mrgreen: