Puprenorfiinin lopettaminen!!

Kolme yritystä menny jo päin persettä, nyt VITTU lopetan… mutta tiukkaa tekee joten oisko kenelläkään mitään neuvoja subun lopettamiseen ihan kotikonsteilla?!
Mulla on tenoxeja n. 25-30kpl ja lyricoita 150mg 6kpl enää. Noilla ei pitkälle pötkitä, tässä menossa nytten 4 tai 5 päivä ilman ja villasukat jalassa jne…
Tenoxeja päivässä se 2 kpl ainakin, niin myös lyricoita. Olot semmoset että huhhuh saatana, hiki tosissaa lentää ja kylmä/kuuma kokoajan… Raivostuttaa ja välillä tekis mieli hypätä vaan parvekkeelta…
Käyttöö ollu n. yli puolivuotta, annostus max se 4mg/pv… ellei enemmänkin. Muutakin päihdehistoriaa on takana… Mutta nyt loppu ton paskan vetäminen!!! vittu.
Phiis! :sunglasses: Himot on kovat… Yks puhelinsoitto ja sitä ois, mutta ei… en. vitussa. en.

Löytäisitkö mistään Panacodeja / Tramaleita? Ne helpottais noita kylmä/kuuma -oireita… ite just samas tilanteessa, koitan lasketella Tramaleilla oloja pois. Lyricoita määrättiin joskus tutulle nimenomaan vierotusoireisiin, 75mg päivään. En siihen asti ollutkaan ajatellut, että Lyricakin itsessään auttaa oloihin.
→ Edit: Ehkä sil on jotain tekemistä sen kans, et viekkarit pistää ton parasympaattisen hermoston sekaisin, ja Lyricahan on just hermostollisiin oireisiin aika oivallinen… Muistanko nyt oikein, et on olemassa parasympaattinen ja sympaattinen hermosto? Saa korjata, etten ihan läpiä päähäni kirjoita. Mut subu pistää nimenomaan kummatkin aivan sekaisin. Ainoa asia jonka olen a-klinikalla oppinut vuoden sisään… normaalistihan keho tietää millä tavalla tulee reagoida ärsykkeisiin, eli parasympaattisella tai sympaattisella tasolla.

Hyvä et sul on noit lyytejä, jos saisit jostain Tramaleita tai Panacodeja niin se lyyti vielä vähän “voimistais” niitten vaikutusta. Omasta mielestäni Tramalit on ollu parempia kuin codit: 300mg Tramal debotia tuntui pahimpien olojen aikaan jumalan lahjalta.

Jos et halua koskea minkään sortin opioideihin, niin sitten tietenkin tuo neuvo on turha.

Sit yks niksi, joka vie huomiota pois tosta kylmä/kuuma -meiningistä. Mä oon ruukannut laittaa Ice Poweria oikein kunnon löräyksen varsinkin jalkoihin, tietääpähän et on ainakin KYLMÄ eikä koko ajan kumpaakin. Ja auttaahan se luiden kolotukseen, jota joillekin tulee viekkareissa.

Kuuma suihku sit kans. Muuta en nyt keksi, ovat pirulliset noi oireet, mut ajattelet vaan koko ajan ettei ne ikuisuuksiin kestä… hirveesti voimia sulle!!

Ainiin ja yöksi tainnutan itseni Keti-paska-pinoreilla, eipähän tartte kieriä hikisissä lakanoissa tuskissaan, kun lätkäsee varmasti kunnon dosen sitä ketipinoria.

Ja sit yks skidisti kyseenalainen niksi: puol pulloa vaik punkkua hitaasti siemaillen… ja nohh järki käteen tietenkin ettei käy hassusti noiden muiden aineiden kans. Mulla ainakin on ihan piirun verran jeesiny pari lasia just punkkua… Ite vihaan viekkareita niin paljon et käytän ite kaikkea edellisistä asioista helpottaakseni olojani

Mihinkää opiaatteihin/opioideihin en aijo koskea. Mutta noi panacodit ois kova juttu, niitä oon koittanu metsästää mutta ei tahdo löytyä… Outoa mulla on, että oon saanu ihan suhkoht hyvin nukutuks… Mitä nyt painajaisia joka yö.
Varmaa tuo ku lyrica + tenox combo niin nukahtaa hyvin…

Kiitos ja voimii sulle sinne kans!! : )… Tää on yht helvettii potee etenkin yksinään omassa vitun luukussaan ku just viikonloppukin, ei ollu lähel että retkahin. Onneks frendi tuli käymään!

Huomaa olot kyllä aina aamusin ku herää, kädet vispaa ja vaspaa siihen malliin ettei saa röökiä ees käännettyä… Lyricaa ja tenoxia turpaan vaan niin vähän rauhottuu… Maanantaina saan kait liuskan lisää, JES! Ja tiistaina oma respan haku, rivatril 2mg 10kpl… Jos näillä nyt sitten pärjäis… Kaupassa jne pystyin tänään käymään, ilman mitään ahdistusta jne. Tuntuu maailma aivan helvetin erilaiselta kun ei oo subupäissään… huhu.
[b]

Kokoajan mielesssä että jos ottais yheeet pienet lainit, yhet vaan… Sais vähän tätä paskasta oloo pois??.. Mutta jos otan niin sit koko vitun projekti uusiks, right??[/b]

EDIT: Niin ja alkoholia en pysty oikein juomaan, joku 8kk sitten sairastin haimatulehduksen ja lääkäreitten mukaan ei ollu kaukana että ois henki lähtäny… 19v.

Joo, eikö ookin perseestä ku on just esim. viikonloppu, itel kaikki helpottavat lääkkeet tyyliin loppu, kauheet olot päällä, ja tuntuu et on maailman yksinäisin ihminen. Sit sitä vaan venaa sitä kuulusaa lääkepäivää, et saa edes bentsot jeesimään. Perus, perus perus… aina sama rata.

Mää oon menny nyt sit retkahtaan, ku tuli kerran vastaan, että näinpä näin.

Toisaalt sitä kelaa, et pahimmat olot menee ohi kahes tai kolmes viikos. Se on loppujen lopuks niin lyhyt aika.
Mut ei, tein just silleen, et annoin luvan itelleni helpottaa oloja puolella millillä.

Tuntuu, et “selvinpäin” on törkeesti enemmän sekaisin ku ns. kamois. Subuis oleminen on normaalia, ilman sitä on aivan sekaisin. Koko kroppa ja psyyke, kuten kuvasit, kädet vispaa jne… Kaikil keho reagoi omal tavallaan, meikäläisellä pahin on se, et on koko ajan kylmä/kuuma ja lopulta on kylmä ja kuuma samaan vitun aikaan. Tietäis edes et onks kylmä vai kuuma, mutku on on kumpaakin samaan aikaan!! Voi helvetti!! En vaan tajua, subuissa on normaali, mut pystyy sitä olee normaali ilmanki sitä. Mut ne viekkarit. Vittu et on pirullinen juttu.

Laskettelet nyt vaan niillä tennareilla ja jos niitä codeja on, niin itse ottaisin todellakin. Kodeiiniahan siinä on, joka on opioidi… sanoit vaan ettet koske mihinkän opioidiin, mut onhan Panacodit osaks sitä… ymmärrän kyl sua täysin… koita vaan kelaa et subu on paska juttu, sen kanssa on vaan normaali olo, ihan niinkuin selvinkin päin. Viekkarit vaan siinä välissä,jotka on pakko kestää.

Muista hakee myös Imodiumiii vai mitä ne vatsalääkkeet olikaan… tää on vaaan tätä. Pakko kestää. Toivottavasti oot saanu jeesii jostain nyt, ja mitä niihin pikkulaineihin tulee, niin mieti itse, onko sussa voimaa lopettaa asteittain, ensin laini, sit myöh. pienempi, ja aina vaan pienempi viiva kunnes ei ollenkaan. Mut toi on helvetin vaikeeta psyykeelle, mut kropalle mielestäni terveellisempää, kuin seinään lopettaminen.

Suosittelen kuitenkin et sinnittelet vain tennareilla sun muilla, toi asteittain lopettaminen olis kropalle iisimpää, mut mulla lähtee käsistä heti. Voimia hirveesti! Pari viikkoa elämästä on NIIN LYHYT AIKA! Kyl sä kestät sen :slight_smile:.

Itse käytin päivittäin ‘vain’ about vuoden. Lopetukseen tein suunnitelman sillätavalla, että päätin vankasti päivämäärän lopetukseen. 9.11.2011 oli tuo päivä. Pahimmat fyysiset reflat olivat ohi kuukaudessa, mutta masentuneisuus ja jatkuva aineen himo jatkui n. puoli vuotta. Puolen vuoden kuluttua maaliskuussa yhtäkkiä huomasin että “hei, tässä elämässähän on jotain odotettavaa vielä”. Tajusin vasta silloin olleeni henkisissä refloissa vielä pitkään fyysisten jälkeen. Lopetin seinään. Vähän bentsoja ja Britlofexejä apuna ensimmäisellä viikolla, mutta eivät ne paljoa auttaneet.

Fyysiset olivat kamalat, mutta jälkeenpäin ajateltuna ne henkiset olivat ne ehdottomasti pahemmat reflat. Tsemppiä lopetukseen! Siihen pystyy kuka vaan, vaikka voi olla ylimielistä sanoa näin, kun itse käytin päivittäin vain vuoden verran. Mutta se on omasta päästä kuitenkin kiinni.

-Vicarious

Been there done that. 5 vuotta opioideissa ja lopetus seinään. Nuo fyysiset oireet nyt vielä kesti, mutta en oikein ollut osannut varautua siihen että käy hieman pään päällekin tuo palaaminen kirkkaaseen maailmaan. Fyysiset oireet vei about 3 kuukautta, tosin aikaa myöten laimeampina. Himot ja halut varmaan loppuelämän, niille ei vaan saa antaa periksi. VOIMIA sinulle urakassasi

Miten menee, tartuonneen? Niinpä niin, ei se lopettaminen niin hirveän vaikeaa ole, vaikka se toki tuskaa tuottaakin. Paljon vaikeampaa on olla aloittamatta uudelleen, viimeistään silloin, kun aika on ehtinyt kullata muistot. Jos johonkin aineeseen kerran rakastuu kunnolla, eikä tajua lopettaa vielä siinä vaiheessa, kun on vasta ihastunut, niin siihen aineeseen syntyy herkästi loppuiän kestävä viha-rakkaus -suhde :frowning: . Siinä suhteessa pitäisi vain pystyä olemaan helvetin vahva ja pitää sitä vihaa yllä, vaikken yleensä vihaamisen kannalla olekaan. Joillekin tarpeeksi onnellisille käy niinkin, että nuo molemmat tunteet laantuvat ajan myötä ja he pääsevät lopullisesti vapaiksi, mutta melko harvinaista sellainen kuitenkin lienee :confused: .

^Juu. Mäkin lopetan tupakoinnin jatkuvasti tunniksi-pariksi :slight_smile: Eli se olla aloittamatta uudellaan on se vaikein juttu, niinkun sanoitkin.

Joo. Melekosta touhuu… Mutta niin, retkahdin just kait tona samanapäivänä kun kirjotin et tekis mieli ottaa ne…
“PIENET LINET”, sen jälkeen kaikkee paska alko satamaan niskaan, kyllä olin luvannut tyttöystävälle että lopetan, tarkotin sitä sydämmest jne mutta entiiä, en muista kunnon syytä edes miks ne menin sit ottamaan, näytti niin hyvältä! ttu… ja BANG ERO!
Muutenkin oon vitun äkkipikainen ja heikkohermonen ihminen, ja etenkin semmonen että kuuntelen kyllä muiden mielipiteitä mut teen ratkasun OMASTA TAHDOSTA.
Lähin sit Julkulaan katkolle… Päivä oli torstai ku sinne menin ja lauantaina lähdin sielt kiitämää… :unamused:
Sitte otinkin lauantaina heti pupr ja kait vielä maanantainakin? oli muutaki eli aikalail sekakäytöl…
Nyt oon ollu siitä asti ilman, jeevittu! :laughing:
No ei siin, uutta tulta vaan pesään saatana. Huomenna tulee avohoidost yks lääkäri käymään ja viimeks jäi sellanen puhe, että kirjottais kunnon bentso respat. En va tiä, mun ois pitäny jo jumalauta eile nähä sitä mut MDVP / Piri päissään, vitun skitsottavaolo jne. Kirves kädessä tuli rampattuu kämppää ympäri jne. Ja nyt tilanne että tänäänkin oon ottanut ja varmaa menee tämä yö valvoessa…
Tiiä mitenkä tekis ku on jälel viel tyyliin 1.5g, nokkaan… Toimii. Että pitäisiköhän valvoa vaa sen avulla ja tavata se aamul sit…? Njaa…

Voin helevetti vaan kuvitella teidän kahden reflat etenkin kun noin pitkään olette käyttäneet…
Mitenkäs halioqul mennöö? =) Sumusii uvusii?

Phiis ja syksynalkuu kaikille. :sunglasses: vai joulun… sataaXiel?

Ootko ihan varma että haluut ne “kunnon bentsot” respalle? Jos et onnistukkaan lopettamaan subua, niin sulla on entistäkin pahempi bentsokoukku(joka on pahempi ku subukoukku). Kuhan funtsin. Ja jos onnistut, haluutko silti ns. vaihtaa subukoukkua pahempaan benjokoukkuun. Ainakin käsittääkseni syöt jo muutenkin benejä.

Komppaan Countya tuossa benzoasiassa. Tietenkin benzot ovat hyviä olemassa, jos todella aiot ja tahdot bupren käytön lopettaa, sillä helpottavathan ne refloja, mutta sitten kun pahimmat reflat ovat ohitse, niin kannattaa lopettaa myös benzot ennen kuin pahempaa koukkua niihin pääsee syntymään. Mulla itselläni on käynyt benzojen kanssa sillä tavalla, että ne ovat pikemminkin mahdollistaneet aineiden käytön jatkamisen/aina uudelleen aloittamisen, kun tiedän, että benzot ovat, ainakin mulle, niitä kaikkein parhaimpia vieroituslääkkeitä, olipa kyseessä sitten alkoholista, oppareista tai amfetamiinista vieroittautuminen. Ajattelen siis, että voin taas kerran vedellä huoletta, mitä nyt sitten milloinkin innostun vetämään, kun kaapit ovat täynnä niitä kaikista parhaita(ja myös kaikista pahimpia) lääkkeitä, jotka kyllä, ainakin tarpeeksi suurina annoksina, jeesaavat oloon, kuin oloon. Tämä on sitten toki myös pahentanut itse benzoriippuvuuttani, jota onkin takana toista kymmentä vuotta ja tässä suossa ollaan jo niin syvällä, että tuskinpa tulen koskaan elämässäni benzoista irti pääsemään :frowning: . Eihän noin tietenkään välttämättä kaikille käy, mutta mulla benzot ovat osaltaan vain pahentaneet eri päihteiden käytön kierrettä.

Saahan niitä ryynejä tosin kadultakin, jollei lääkäri niitä kirjoita, eikä sillä riippuvuuden kannalta mitään eroa ole, mistä ne benet tulevat. Kehoitan edelleen äärimmäiseen varovaisuuteen bentsodiatsepiinien kanssa. Ne ovat monesti hyvä ensiapu, mutta jos niihin onnistuu kunnolla koukkuuntumaan, niin silloin on kusessa. Esim. buprereflat eivät ole mitään benzorefloihin verrattuna. Tämä on siis oma kokemukseni, mutta tuskinpa olen ainoa, joka on tätä mielenpuolta :confused:

Täälläpäin todellakin on omituista kun 2päivää metsästänyt benjoi tai jotain, mutta ei ole löytynyt!
Vaihdoin sitte mun viimeset lirpakat xoneen… Vihdoinkin sain sen olon mitä siitä pupresta haettiin. :slight_smile:
Mutta joo…, oikeesti vituttaa nyt kun vaihdoin… Vaikka on ihan semin hyvä ja lepposa olo, laittaa silimät kii nii on välillä helvetti ties missä … :smiley:
Avohoidosta tuli tänään se lääkäri aamulla käymään. Ei PERKELE vaihtunutkaan lääke, tai nostettu annosta, mitä_vittua!k:n
Kyllä mä todellakin haluaisin olla ilman benjoiki, mutta, se aika tulee kyllä vielä, ja lopetan ne kokonaan.
Nytten vaan tosissaan elämäntilanne taas sellainen, että on ahdistusta ja paniikkihäiriötä… Luulin pääseväni siitä yli n puolivuotta sitten, mutta ei. Ja joojooojoo, ne vaan auttaa hetkellisesti blabla. Mielummin mää niitä nyt syön ja saan elämäni EHKÄ vähän parempaan suuntaan. Olisi tarkoitus aloittaa kevamalla työt, ja sieltä siirtyä kunnolliseen duuniin. Pakko niitä syödä, että jaksaa herätä joka vitun päivä… Ja oikeasti HYVIN pitää kamanhalun himossa kun pari mustikkaa syöny. :slight_smile: Kiitos oikeesti kun huolehditte, mutta näin mä teen ja minusta nyt näin… kuoseissa tuntuu aivan hyvältä plääniltä.
Yläasteelta asti on tullut popsittua, ei tietenkää heti tähän päivään asti et jokapäivä… Kuitenkin, PALJON.
Ja öö… oon tässä mietiskellyt, ja monet kaverit sekä ex tyttöystäväkin sanoi että käytä vaikka mielummin sitä subua kun juot.
Oon nyt tehnyt ratkasun, jossa toivottovasti pysyn, että käytän subua vain viikonloppuisin. Sen korkeintaan 2pv

Tekis mieli luovuttaa, mutta perkele pakko jaksaa vaikka rakaski lähti rinnaltaaaaaaaaain.

Mutta ei siinä, phiis and laav.

BTW: omituista kyllä vaikka olen syönyt noita benjoja todella,todella paljon, säännöllisesti rivatril 2mg melkei vuoden ajan. Sitä aikasemmin mitä vain söin kuhan sain käsiin ja määrät oli jumalattoman korkeella, kuin toletkin.
MUTTA, tässä tuli vähäaikaa sitten semmonen tapaus että loppu perkele lääkkeet ja mistään ei löytynyt, ei ollu rahaakaa. Olin noin 2viikkoo ellen enemmänkin ilman lääkitystä, oli mulla bubree. Mutta REFLOJA ei tullut???
Tai en huomannut ainakaan… Ehkä joo vähä semmonen äkäsempi jne.

Terve kaikki. Hyviä uutisia. Mä tiedän miten kyl pirullista toi vatkaaminen on. Itellä meni 12. yritystä puihin.
2 vuotta kokoajan yritin. Aina hajos pää kahden viikon jälkeen ja olot vaan huononi päivä päivältä, kunnes oli pakko
ratketa. Sitten löysin oggyn.

Homman nimi on se kun opioidit lamauttaa ruuansulatuksen eikä ravinteet imeydy vaikka miten terveellisesti söisitte. Te ootte kaikki hillittömissä vitamiini / proteiini / mineraalivajareissa. Siitä ne olot tulee.

En voi melkein itekään uskoa tätä, mut näin se on. 3 tai 4 vuotta en ees muista kauan vedin subuu ja metistä
ja 10 päivän katkon jälkeen terve. Olo alkoi kohenee jo 6. päivänä ja voimat palautu päivä päivältä.
Ainoa oire oli väsymys.

Tänään 10. päivä ja pelasin 4 ja puol tuntia bilistä ja päälle 5 km kävelylenkki himaan ja ihan virkeenä vieläki.

Kattokaa hakusanalla “oggy”, kirjoittelin just siitä tänne aiemmin. Linkit ja kaikki ohjeet löytyy.
Jaksa uudestaan kirjottaa :slight_smile:

Ja pistäkää tietoo jakoon. Alkaa kyrsii toi klintsun touhu. Ei se nyt vaan taitu pelkillä kemikaaleilla.

t. Katkis

^
Kiitti Katkarapu infosta ja linkeistä! Vannokaamme kaikki opiaatti/-oidi-lopettelijat Oggyn nimeen! Ihan oikeesti siis. Mul on just korvaushoidossa xonen pudotusohjelma käynnissä, ja salettiin tuun tankkaa protskuja ja noita muita mitä ny pitikään.

Jep isot kiitokset Oggylle ja Katkoravulle! \o Aion hommata noi tarvittavat setit viimeistään kun pudotan vikat bupret pois. Itsellä kotipudottelu/katko ollut tässä jo pari kuukautta meneillään.

Yhden jutun vois vielä mainita, mikä ei liity oggyn ohjeisiin. Mä sain xonesta ts. naloksonista nivelreuman ja mut pistettiin solumyrkkyhoitoon. (Trexan) Luulin jo olevani invalidien kirjoissa, huomasin kuitenkin aina kun vaihdoin metikseen, että kivut lähti pois. Otin hatkat reumasairaalasta. Lääkäri muuten suuttui, kun lopetin lääkityksen!?
Tuli heti kirje, että eivät ikinä enää hoida minua, jos lopetan lääkityksen. No mua ei mitkään hoidot kiinnosta,
ainoastaan parannukset, että siinähän uhkailevat.

Jokatap. viimeisetkin kivut lähti, kun hain Valmarin-nimistä juomaa. Tämä nykyajan ruoka tuppaa olemaan sellaista, että se happamoittaa elimistön ja erityisesti nivelet. Sitä pitää tasapainottaa. Siihen käy toi vallu tai sitten teelusikallinen ruokasoodaa vesilasiin päivittäin. Pysyy elimistön ph balanssissa ja vatsakin voi paremmin, mikä varmasti edesauttaa katkomista.
Ruokasoodapurkki maksaa 60 senttiä kaupassa eli ei mitään. Valmarin on 5,90.

t. Katkis

Ei oikeen kaksisesti mee täällä taaskaan, unelmoin vedoista koko ajan, mut oon ollu Tramaleilla ilman nyt 6pv. Sitä alkaa jo täs vaihees kelaa, et ei menis enää ku 3vk, ni pahin olis ohi… mut tiedän, et ku saan sossumassit, niin se on menoa taas… mä en pysty pidättelee itteeni. Kämppä siivoomatta, kaikki tekemättä… entisenä taitoluistelija olen kuitenkin menossa jäälle tänään, onneksi on noi Tramalit olemassa, vie pahimmat kuumat/kylmät -aallot poies… Viekkareiden takia hengästyn helposti mut jännä kyl huomaa et sitä lähtee jäälle vaikka ihan kaikki muu jää tekemättä oloissa. Rakkaus taitoluisteluun siis näemmä samalla tasollla kuin vetäminen…

Tosta elimistön happamoitumisesta, niin yks hyvä keino on ostaa sitruunoita kaupasta ja puristaa niitä juomaveteensä. Vaikka sitruuna on itsessään hapanta, se muuttuu elimistössä sellaiseksi, että tasapainottaa happamuutta emäksisyyteen päin. Jänskä juttu mut pitää paikkansa.

Terve Haili, oot muuten oikeessa ton sitruunan suhteen. Happamat marjatkin
muuttuu masussa emäksesksi.

Joo tramalit jelppaa kyl. Mulla 12. päivä meneillään, mut ei tramaleita eikä muutakaan buranaa kummempaa.
Aamulla oli kyllä tuomiopäivän tunnelmaa. Maksoin vahingossa liikaa vuokraa
ja jäin p.a. ja riisisoijat hommaamatta. Ei oikeen houkuta tuo soijamömmö. Proteiinisyöttö vähän niinkuin katkesi
pariksi päiväksi ja heti alkoi olot puskea päälle. Ei saa näköjään yhtään lipsua. Meni 3 tuntia kattoon tuijotellessa, että sain itteni ylös ja kauppaan. Hirvee nälkä ja sen takia ei pääse liikkeelle ja nälkä pahenee ja alkaa omituiset olot puskee ja jalat muuttua lauantaimakkaraksi.

Nyt ei oo mitään ongelmaa ku sain syötyä. 3 kanamunaa, puuroa, marjoja + muut härpäkkeet.

  • pizzaa ja jädee.

t. Katkis

…riisiproteiinit siis. Mä en oo haaveillut vedoista enää aikoihin. Vituttanut vetää ja kaikki siihen liittyvä itsepetos.
Mun aika taitaa olla sikäli kypsä…Motivaatio on aina kaiken yläpuolella. Kannattaa kysellä itseltään yksinkertaisia kysymyksiä, esim… mitä oikein haluaa elämältään? Meillä kaikilla on kuitenkin lähes rajaton potentiaali, jos vaan
halua löytyy. Subukoukku tms. on kuitenkin semmoinen sattanan riippakivi ja suoranainen este niin monelle asialle, että se motivaatio hiipuu ajan myötä. Mutta kyllä se selviytymisvietti siellä jossain kaikilla on. Tekis mieli alkaa avautuu, mutta jätetään toiseen kertaan.

t. Katkis

Kaks katkoo takana, ja aina homma lähteny lapasesta… oon ikuinen lopettaja. Olen ristiriitatilanteessa. Tiedostan et vetämisen olis aika loppua, se ei enää tee kuin normaaliksi, mitä voin olla ihan ilmankin niitä vetoja. Kuitenkin vetäminen on mulle tosi tärkeetä. Sitä on vuosien myötä ehdollistunut et elämä loppuu sillon ku subu loppuu. Mä olen lopettanut ja aloittanut niin monta kertaa et tää häiritsee todella paljon mun muuta elämää. Mä oon niin väsynyt siihen, et tää homma vie mua satanolla. Jos on mahis ottaa, niin otan varmasti.

Karvas totuus on kuitenkin et mä en voi jatkaa tätä loputtomiin. Tai voin, mut haloo. Vituttaahan tää sahaus itteensäkin. Mä oon saavuttanu elämässä paljon asioita, vaikeitakin, mut tää on ehdottomasti vaikein.

Mä oikein koen rakastavani sitä vitun ässää ja alan itkemään kun ajattlen etten ole kykeneväinen ottamaan yksiäkään vetoja koko loppuelämäni aikana. Noloo, mut totta. Aikuinen ihminen, joka itkee subbanan perään.

Luojan kiitos on noi Tramalit… Katkorapu, toi syöminen on sellanne juttu, et se kyl jeesii oikeesti, kun mättää vaikka sitten väkisin. Ruokahalu on kuukausia tipotiessään. Mikään ei maistu, ei lempikarkit, ei mitkään. Mut se syöminen, joka lopettajalle pitäisi olla selvää että jos ei muuhun pysty, niin kannattaa satsata siihen syömiseen. Mä olin joskus niin huonos jamas lopettamassa et laattasin aamiaispöytään. Mut jatkoin sitä syömistä sit myöhemmin. Muuta en tehny. Katon koko päivän hikisenä peiton alla televisiota, asiat hoitamatta.

Vittu tää on perseestä. Oma taisteluni… miten pääsis siitä himosta eroon… koen, et jos sen sais loppuun, niin lopettaminen olis mahdollista. Nykysillä himoilla, nohhh… ://

Enivei, Katkis, 12pv ja ilman mitään apuja, onneks olkoon, sul on vahva tahto selkeesti.