Kiitos viesteistänne ja näkökulmista. Teistä on oikeasti apua <3
Tiedän minne on muuttamassa (aika lähelle) ja on ns. tilapäiskämppä. Kertoo vievänsä sinne vain patjan ja makuupussin. Mulle tulee sellainen tunne, että rankaisee jotenkin itseään. Ei ole toista naista. Mies olisi halunnut jäädä tähän kotiin eron harkinta-ajaksi. Kuitenkin koko ajan olisi ollut selvää, että parisuhdetta ei ole ja lopulta muuttaa pois. En halunnut niin ja sovittiin, että mies alkaa etsimään kämppää ja sanoin, että ei ole kiire. Se, että muuttaa nopeasti on toki raskasta, mutta toisaalta helpottavaa. Jos olisi jäänyt, niin olisi kuorinut kermat kakun päältä. Itse on sanonut, että ei voi elää kanssani juomatta ja ei halua viettää päivisin/ iltaisin aikaa minun seurassa. Ei halua asua täällä jne. Mutta miksi olisi halunnut jäädä tähän hengaamaan?? Lapsetkin (9v. ja 16v.) sanoivat isäällen, että parempi kun iskä muuttaa pois.
Tää koko tilanne on vaan niin hämmentävä. Meillä ei varsinaisesti ole mitään syytä erota ja alkolia lukuunottamatta elämämme on ollut hyvää. Mutta miksi alkanut juomaan enemmän?? Jotenkin sellainen tunne, että jotain outoa tässä on takana?? Ei tästä ole kuin muutama kuukausi, kun viimeksi sanoi rakastavansa minua.
Mun mielestä etäisyys/ miehen pois muuttaminen on ainoa oikea ratkaisu, että hän saa miettiä mitä nyt elämältään haluaa. Ja mä myös pystyn alkamaan irrottautumaan. Toki meillä on kaikki yhteistä ja uuvuttavan paljon asioita täytyy selvittää ja sopia.