punakärpässieni

Pitkällä, yli vuoden kuivatuksella Amanitat on nauttimisen arvoisia oikealla annoksella ilman pahoinvointeja…

Luonnon Antimet, uunikuivatitko lakit edes?

No hommahan meni niin, että löysin ison kasan niitä punasia Amanitoja metästä ja heti kun pääsin kotiin, keittelin niistä teetä ja nautin pienen satsin, ja seuraavana aamuna sitten oikein megadosen. Halusin käyttää ne heti, ei siinä ollu aikaa kuivailuille. Oon nykyään muuten täysin absolutisti kaikkien päihteiden suhteen, niin sitten kun on joku tämmönen mieliteko iskeny niin ei siinä oo halunnu jäädä pidemmäks aikaa miettimään sitä käyttöö.

Älkää ny mitää kärpässienii popsiko.Menkää poimimaan silokkeja.Nyt niitä löytyy ihan pirusti.

Tuolla, mistä punasia Amanitoja keräsin, oli todennäkösesti tulossa paljon silokkeja. Loistava sienipaikka. Saattohan ne olla muitakin, kun en tarkistanu mitenkään ja eivät olleet kun alulla vasta, mutta kuitenkin. Mutta en kyllä niihinkään enää koske. Omalla kohdalla ei oo tehny tippaakaan hyvää mitkään tommoset. Jos joku voi käyttää jotain silokkeja ilman ongelmia niin eikai siin sillon mitään… Ite en voi. Keskityn nykyään lisäravinteiden vetämiseen ja ruokaan sekä liikuntaan. Hyviä tuloksia oon saanu niillä. Tää olkoon mun viimenen viesti. Toivon, etten joskus taas tule tänne kertomaan miten tällä kertaa söin 10 000 silokkia :smiley: Heihei, ja hyvää jatkoa kaikille! (oon täällä aiemmin ollu ainakin parilla nimimerkillä kai, ja puolitotuuden puolella aikanaan)

Joo, ei niitä kannata raakana nauttia… Pitempi kuivatus= paremmat efektit vähemmällä pahoinvoinnilla. :smiley:

Mut se olo sitten ei ole tosiaan mitenkään silokkeihin verrattava, deliriumia tosiaankin…
Isoin annos oli joskus aikanaan varmaan just jtn 15+ lakkia… kuivattuna tietysti (ei mitään uunisählinkiä)
Loistava kokemus, pahoinvointia yllättävän vähän verrattuna muihin kertoihin ja maksa toimii edelleen täysillä…
Mut en sanoisi siltikkään turvalliseksi tavaraksi, kun ne pitoisuudet saattaa tosiaan vaihdella niis sienis yllättävän paljon,
NIIN JA ÄLKÄÄ JUOKO VIINAA/ MUUTA MAKSAA RASITTAVAA TAVARAA 2-3 PÄIVÄÄ ENNEN JA JÄLKEEN VARSINKIN
JOS OTATTE ISON ANNOKSEN.

Ja raakana on tosiaan ainakin mun mielestä ihan turhaa tavaraa… ainut merkittävä vaikutus on paska olo ja pahoinvointi…

Ulkomaisella foorumilla oli sitten suomalaisen kirjoittama juttu, jossa kaveri oli saanut epileptisen kohtauksen jo kahdesta kuivatusta lakista.

Noniin, se siitä viimesestä viestistä. Tekee ihan käsittämättömästi mieli mennä tohon muutaman sadan metrin päähän hakemaan punasia Amanitoja tai jos tosiaan löytyis silokkeja! En halua samaa kokemusta uudestaan, mutta vähän pienemmällä määrällä en ehkä menis hyvällä tuurilla ihan pakokauhuun, ja voisin koittaa kirjottaa isolle pahvinpalalle selkeesti että “EI MITÄÄN HÄTÄÄ, SE MENEE OHI” tms. Ja toisaalta en halua ollenkaan. Haluan vaan tehdä jotain muuta, mutta tuntuu ettei oo muuta vaihtoehtoo kun hakee niitä punalakkisia paholaisia! Tuntuu ettei oikeesti oo mikään muu mielessä kun ne! Olispa jotain miedompaa vaikka. En kyllä haluais mitään. Voi kun tää taas meni tähän.

Mutta vielä lähemmäs aiheeseen, eli mun punasista Amanitoista aiheutuneeseen maksa"vaurioon". Arvasinhan minä että se lääkäri vaan pelotteli. Maksa-arvot on kuulemma ihan ok jo nyt, joku arvo vaan oli vähän matala ja pitää vielä seurata. Melkonen vaurio :mrgreen: Ehkä lääkärit aattelee et myrkkysienen syömisestä TÄYTYY posahtaa maksa, oli sitten kyse hermo tai solumyrkystä.

Tyhmää ja typerää vahingoittaa itseään oli sitten minkä ikäinen tahansa. Huolellinen kuivaaminen on todellakin fiksua, mutta täysin raittiille, joka yks kaks innostuu taas vaihteeks jotain käyttämään, se kuivaaminen ei ole vaihtoehto. Jos yrittää kuivata, niin ne tulee kuitenkin syötyä/juotua heti, tai heitettyä menemään.

Ja pakko kyllä sanoa että tolla viimesellä kerralla ei juuri tuntunu mahassa, kun söin turkkilaista jugurttia siihen alle. Ja vaikutukset oli todella voimakkaat, joten ehkä et ihan ajatellu mitä sanoit?

OT:
Mutta oli miten oli, vielä tyhmempää on vetää butaania ja kuulla kun sydän hakkaa ja luulla että saa sydänkohtauksen. Luulin että tahdistin petti vaikkei mulla edes oo sellasta… Ei oo harmainta aavistustakaan miten tähän on taas jouduttu… Mutta tunsin/näin sentään kun seinät ja katto lähti ympäriltä, tuuli hyväili kasvoja ja sininen taivas loisti kirkkaana. Sillä taas vähän aikaa jaksaa…

Pitää muistaa Set & settingit kun näitäkin aikoo nauttia ja trippivahtikin ois hyvä olla, kun ne eri Amanitojen muskimoli pitoisuudet vaihtelee aika rajusti ja vaikutukset kestää 8-12 tuntii. Kannattaa ottaa vähän kerralla ja buustata myöhemmin olotilan mukaan.

.

Mitäs sitten, kun se pahvinpala muuttuu isoksi suuksi täynnä torahampaita ja alkaa syödä kättäsi? :wink:

Trippiraporttisi oli muuten mielenkiintoisin mitä olen koskaan kärppäreistä lukenut :sunglasses: Ei ole itsellä yhtä hurjia kokemuksia.

Koin ensimmäisen bad tripin sienistä (silokeista) eilen. Annos oli 3,1g kuivattuja, joka on aika iso kasa sieniä ja trippejä on takana 4 vuoden sisään +30 ja edellisestä 5 päivää.

Eilinen kerta oli kuitenkin jotain mitä en ollu ennen kokenut, vaikka isompiakin annoksia syönyt monta kertaa. Valmistautuinen tulevaan oli aika huono eli setit ei ollu mitkään parhaat ja illaks ois ollu vielä muita suunitelmia. Sienet tuli kuitenkin syötyy yksin himassa ja n. 45min päästä alkoi tutut pienet visuaalit, värien kirkastumiset ja alkoi kiinnittää huomiota eri esineisiin…Olo oli mukava ja rento, joka muuttui pikkuhiljaa väsymykseksi ja menin makaamaan sängylle ja kuuntelemaan musiikkia.

Aikaa oli kulunut ehkä 2 tuntia ja tästä eteenpäin en muista kovin hyvin mitä kaikkea tapahtui, koska meno alkoi mennä todella diipiksi. Todellisuuden ja ajantaju hävisi täysin, en osannut tehdä enää juuri mitään, kuin maata uppoutuneena sängyyn ja seurata seinien ja katon pyörimistä. En tiennyt enää missä olin, alkoi ahdistamaan ja kuumottamaan aivan helvetisti, sitten halusikin vain että tämä loppuu. Yritin tehdä jotain, katoin telkkaria mutta ei siit’ä kuvan vääntelystä mitään selvää saanut, pyörin siis vaan sängyssä aivan kujalla kuunnellen koneelta soivaa musiikkia, joka alkoi sekin kuulostamaan todella pelottavalta. Lopulta muistan lähteneeni haahuilemaan vessaan ja löysin rivatril purkin josta otin yhden ja jäin tuiottamaan peilin eteen lautasen kokoisia pupillejani ja puhumaan jotain itselleni ääneen, koska huomasin sen rauhoittavan paljon.

Siitäpä se matka sitten loppukin yhtä nopeasti kun alkoikin, kaikki vaikutukset loppui kuin seinään ja olin taas selvä ja hämilläni mitä oikein tapahtui edellisten reilun viiden tunnin aikana.

Tässä nyt ei ollut lähellekkään kaikkea mitä koin ja tapahtui mutta jotain kuitenkin, eikä kaikkea voi sanoin kuvatakkaan vaan pitää itse kokea. Fear and loathing meininkiä.

Muistakaa kunnioittaa sieniä ja hyvää matkaa. :stuck_out_tongue:

^3 grammaa kuivattuja silokkeja on aika iso annos, vaikka olisikin kokemusta. En ite lähtisi ottamaan moista annosta yksikseni - tai muutenkaan yli 0,5 gramman settiä, koska oman psyykkeensä oikkuja ei voi ikinä ennustaa ja alitajunnasta voi nousta ties mitä juttuja pinnalle. Disclaimer: En suosittele psilosybiiniä sisältävien sienien nauttimista kenellekään, sillä siitä voi seurata vakavia mielenterveydellisiä häiriöitä Joten älkää nyt vitussa syökö niitä jos tuntuu jo valmiiksi siltä että kaikki ei ole ihan kohdallaan. Ei niillä mitään masennusta/ahdistusta/paniikkihäiriötä tms. ongelmaa hoideta tosta vaan - toki joillain saattaa em. oireet vähentyä tripin aikana ja sen jälkeen, mutta aika arpapeliä se on miten psilosybiini vaikuttaa kehenkin…