Psykedeelit-mitä niistä todella jää käteen?

Yleensä, sinun huumekuvasi mukaan, mutta kuitenkaan nuo tiedot minusta eivät pidä paikkaansa. Miksi mahdoit tuollaisia heitellä. Muutenkaan en oikeen ymmärrä kannanottojasi.

Se ei yllätä, että et ymmärrä kannanottojani. Kuitenkin kannattaisi yrittää ihan itsesi takia. Jos et satu muistamaan olet kertonut jonkin verran itsestäsi ja elämäntilanteestasi. N. kolmekymppinen kundi, takana pari vuotta päivittäiskäyttöä, refloista olet maininnut kärsineesi jossain vaiheessa ja täysin yhteiskunnasta syrjäytynyt. Noista lähtökohdista olet elävä esimerkki, kuinka huumeiden käyttö ei kannata. Siksi tuo doupin ihannointisi onkin varsin vastenmielistä.

Mitä sille paremmalle tekemiselle mahtoikaan tapahtua? :laughing:

Ei kannata todellakaan yrittää. Kyllä minulla on hieman enemmän, kuin pari vuotta takanani aktiivista päihteidenkäyttöä, mutta sinuthan tunnetaan jo täällä valehtelustasi. Aikamoista, jos en koskaan olisi refloihin törmännyt. Jatka nyt unelmaelämääsi! Tai sitten sovitaan tapaaminen niin saadaan hoidettua välimme kerralla kuntoon. Nyt riitti taas toivottavasti paljon pidemmäksi aikaa, kuin mitä on viimekerrasta.

Sehän on oikein ylpeilyn aihe, että on käyttöä takana enemmän kuin pari vuotta. :laughing: Tosin itse olet kahdesta vuodesta puhunut, mutta tuolla nyt ei liene mitään merkitystä. Huutelit jo ennen sitä edellistä sekoamistasi jostain minun valehtelustani, jospa nyt avaisit sanaisen arkkusi. Ei niissä refloissa tietysti mitään ihmellistä ole, kertoo vaan ongelmasi tasosta. Ilman muuta jatkan elämääni, vaikka tuskin mistään unelmasta voidaan puhua. Ihan tyytyväinen olen kyllä tilanteeseeni, kyllä se aina nistinä, pummina ja hylkiönä ajelehtimisen voittaa. Kannattaa ihan tosissaan miettiä vakavasti elämäsi suuntaa, olen varma että sinusta on johonkin parempaan kun tuohon mitä nyt teet. Miten ajattelit hoitaa välit kuntoon? Tyydytkö hakkaamaan, vai haetaanko tällä kertaa jotain lopullisempaa ratkaisua? :laughing:

Ihan vakavissaan Pasuuna, millainen henkinen vointisi ja jaksamisesi on? Voidaan jutella ihan asiallisestikkin, vaikka sinä törkeästi minua kohtaan käyttäydytkin. Olen aidosti huolestunut :cry:

Kerroin, että olen käyttänyt viimeiset pari vuotta väliajoitta. Ei todellakaan kannata alkaa näätä, esittämään väitteitä muista, jos ei muista. Enkä minä refloja yleensä kärsi. Unohda fetissisi ja sanani.

Kirjoitin näin

Lienee sama asia kuin “käyttö väliajoitta”. Väitteistä puheenollen, kuinkas se allekirjoittaneen valehtelu? Keksi nyt edes joku tahattoman koominen juttu. Veikkaan että teikäläisen harhaisesta kuulasta saattaa irrota ihan hauskaa tarinaa :laughing: Ja vastaa muihinkin kysymyksiin. Mitä minulle tapahtuu kun tapaamme? Vedätkö turpaan? Miltä muuten tuntuu olla fyysisesti riippuvainen? Ahdistaako? Onko huumeiden käyttö myös refloissa hienoa ja parasta elämää?

^ Käytin sitä ennenkin päivittäin, saatana! Riippuvuus ei ole minulle ongelma.

Pääsikö se valehtelu-tarina unohtumaan :laughing:

Mitä selität?

Ymmärrän että on vaikeaa, mutta yritä edes :unamused:

Minulla on yli pari vuotta päivittäiskäyttöä takanani, toisin kuin väitit, kuten väitit muitakin perättömiä asioita.

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderattori]

Näköjään aika monelle on jäänyt positiivinen setti psykedeeleistä käteen.
On kiva huomata että valistus on ollut aivan perseestä. Ihmisiä on peloteltu mitä ihmeelisimmillä tarinoilla
kuinka vaarallista esim LSD on. Ei tainnut olla totta parvekkeelta hypyt tai ihon kuorinta tarinat.
Psykedeelit ovat aine josta käteen jää muutakin kuin laskut.
Vieläköhän valistajat käyttää propakandatietoa valistuksissaan? Olisi ehkä aika muuttaa stragediaa ja hyväksyä faktat psykedeeleistä.

Se on ihan totta, että esim. LSD on aikalailla harmiton aine, etenkin, kun vertaa moneen muuhun substanssiin, eikä noissa “olen lintu ja osaan lentää”- tai “olen appelsiini ja kuorin itseni” -jutuissa ole juurikaan perää. Itse en kuitenkaan liioin pidä psykedeelien vaikutuksista ja psykedeelien käyttöni onkin sen vuoksi jäänyt lähinnä muutamien kokeilujen asteelle. Jotkut tripit ovat olleet ihan jees, mutta monet olen kokenut jokseenkin ahdistavina, vaikken niistä nyt sen kummemmin seonnut olisikaan tai niitä ihan hirveinä kokenut. Eivätkä ne hauskat tripitkään ole mulle minkäänlaisia valaistumiselämyksiä tarjonneet, kunhan on vain ollut ihan kiva trippailla.

Mulla tosin on sellaiset kytkennät tuolla kupolissani, ettei mulle sovi kannabiskaan. Joskus nuorena sen kanssa oli monta oikein hauskaakin hetkeä(ei mitään kummempia valaistumis- tai ahaa! -elämyksiä senkään kanssa), mutta jonkin pisteen jälkeen jokainen käyttökerta toi enemmän tai vähemmän paskoja fiiliksiä ja olen onnistunut hankkimaan itseni joskus pariksi päiväksi lataamoonkin ihan kannabispsykoosin tähden, joka onneksi meni nopeasti ohitse. Tuota edelsi tosin parin päivän hyvin aktiivinen hitsaaminen ja minähän en nuorempanakaan ollut koskaan mikään himohitsari, ainakaan todella moneen muuhun pössyttelijään verrattuna, vaikka kannabis mulle silloin vielä maistuikin ja sitä oli runsaasti tarjollakin.

Monilla ihmisillä on myös MDMA:sta hyvin positiivisia kokemuksia, mutta minä päädyin sen laskumasennusten vuoksi joka helevetin kerta lataamoon, kun olin akuutissa itsemurhavaarassa tai niin lamaantunut, etten edes vessaan päässyt itse :open_mouth: :frowning: . Siihen paskaan en enää ikinä koske tikullakaan, vaikka toki mä siitä nousuissa varsin muikean fiiliksen sainkin ja se oli vielä sitä aikaa, kun MDMA yleensä olikin MDMA:ta, eikä ties mitä epämääräistä tutkaripaskaa. Pirilaskut ovat essottelun jälkioloihin verrattuna ihan lastenleikkiä IMO, vaikka niistäkin olen itselleni ihan riittämiin masennusta sun muuta ongelmaa onnistunut kehittämään.

No, tämä on minun pääni ja nämä minun kokemuksiani. Noin yleisesti en pidä omaa benzo-oppari-alkoholi -linjaani todellakaan sinä parhaimpana vaihtoehtona, jos päihteitä on käytettävä :unamused: .

Anteeksi nyt vain, mutta tarvitaanko noin “suurenmoisiin” oivalluksiin todella psykedeelejä :unamused: ? Minä kun kuvittelin, että ne deelivalaistumiset olisivat joitakin “hieman” suurempia ahaa! -elämyksiä, eivätkä tuollaisia itsestäänselvyyksiä. Minäkään en roskaa ja saatan jopa siivota muiden sotkuja, jos on oikein tekemisen puutetta ja/tai alkaa tarpeeksi vituttaa se muiden roskaaminen. Mielestäni se, ettei roskaa ja pitää moista touhua ihan perseestä olevana, lähtee kyllä ihan siitä, että omaa edes jonkinasteista, alkeellista aivotoimintaa, ei siihen mitään deelejä tarvita. Arvostan myös paljon luontoa ja eläimiä ja olen arvostanut niitä ihan pikkulikasta lähtien, eli jo ennen kuin minkään deelien tai muidenkaan päihdykkeiden kanssa oli tullut pelattua. Olen tajunnut myös, ihan ilman deelejä, kuinka typerää dokaaminen, etenkin kunnon känniääliö-örvellys, on, vaikka sitä itse valitettavan usein harrastankin :blush: . Olen kuitenkin ollut joskus jopa vuoden tyystin alkoholitta, eikä se ollut edes vaikeaa, kun ei vain jostakin syystä tehnyt mieli ja se syy ei erittäin todennäköisesti piillyt psykedeeleissä.

Aika paljon positiivista siis jäänyt minullekin käteen ja olisi luultavasti jäänyt, vaikken eläissäni olisi sieniä napostellut tai lappuja lussutellut :mrgreen: .