onko suomessa teiniprostituutiota eli 13-16vuotiaat möis poskohoitoa?
^
Tiedä häntä. Poskohoito sanana ei sytytä minulle,mutta jos oikein ymmärsin ,niin tuon ikäinen koira olisi tuossa naapurissa,jolle voisi niitä hoitoja antaa sopivaa korvausta vastaan. ( koirankeksejä pupelle ja omistajalle kaljaa-niin voisit ehkä päästä oraalisia nautintoja murrelle antamaan.)
Omiin tapoihin ei kuulu maksaa moisista palveluista,joten noin kinkyistä jutuista ei ole tietoa.
Siveyspoliisit kyllä sinua osaisivat asiassa opastaa ,kun toivon ainakin ettei kysyntä ja tarjonta kohtaisi näissä asioissa.
eikös kampissa teinit myy suuseksiä? Ei ole tuota vastaan mitään, pitäisi laittaa verotuksen alaiseksi.
^
Kampissa aikoinaan kyllä myytiin seksiä,mutta vähän varttuneemmat rouvat olivat kyseessä,jotka myivät halvan itäviinan lisäksi myös muita palveluita.
Teinien seksinmyynti,ei todellakaan itseäni kiinnosta,enkä usko kyseiseen lehtijuttuun olleskaan.
luin myös että kampissa teinitytöt olisivat myyneet itseään. En näe asiassa huonoa.
En jaksa moiseen mitään vastailla.
Uskoo ken haluaa.
en jaksanut lukea koko ketjua mutta otsikosta sen verran:
JA TÄMÄ ON VAIN MINUN MIELIPIDE (ajatusrikos?) :::;:;
Täällä Funlandiassa mielestäni pitäisi saada ‘harrastaa’ tuota,
luulen etten itse käyttäisi heidän palvelujaan, mutta ehkä saataisi
noi raiskari/pedofilia kitkettyä vähemmälle edes…
yksikin uhri on liikaa!!
^ Minäpä en usko, että seksuaalirikoksia saattaisiin kitkettyä mihinkään sillä, että seksuaalirikolliset/raiskaamishimoja tuntevat ihmiset käyttäisivät prostituoitujen palveluksia, koska raiskaamisessa ei kait ole ensisijaisesti kyse siitä, että vähän panettaa. Minuakin on panettanut monesti, mutten ole silti ryhtynyt ketään raiskaamaan. Ja mitä helkkaria tuo pedofilia nyt tähän liittyy? Jos jonkun seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ensisijaisesti lapsiin, niin ei se taipumus mihinkään häviä/parane sillä, että ko. tyyppi kävisi panemassa jotakuta aikuista prostituoitua. Vai meinasitko, että näille pedofiileille voitaisiin uhrata käyttöön muutama lapsi, jotta muut, varmaankin ne parempaan kansanosaan kuuluvat, lapset olisivat turvassa :mrgreen: ? Jos joku kokee tarvetta alistaa ja pahoinpidellä, mikä on raiskaamisessa se pointti, niin kyllähän se sitten alistaa ja pahoinpitelee sitä prostituoituakin. Tosin, jos olet sitä mieltä, että näiden kieroutuneiden sadistien tarpeita varten voidaan uhrata tietty joukko ihmisiä, niin sitten ymmärrän ajatuksenjuoksusi, vaikken sitä lainkaan komppaakaan
.
Juu, minä en vastusta prostituutiota, jos se perustuu vapaaehtoisuuten, enkä ainakaan prostituoituja, olivatpa tyystin vapaaehtoisia, pakotettuja hommaan tai jotakin siltä väliltä, mutta niitä monia prostituutioon liittyviä lieveilmiöitä, joita ilmenee sen ei-vapaaehtoisen prostituution muassa, kyllä vastustan.
Edit: Sitäpä vielä mietin, että prostituoidun ammatista/työstä on tehty juuri se työ, mihin ihminen joutuu viimeisenä vaihtoehtonaan ja ainakin jotakuinkin vasten tahtoaan, vaikkei taustalla olisi edes paritusta, olosuhteiden pakosta siis. Montaakin työtä ihmiset tekevät olosuhteiden pakosta, eli rahaa elämiseen on revittävä jostakin, vaikkei nauttisi työstään tippaakaan ja jopa suorastaan kärsisi siitä. Jos kaupankassa, asemanvessansiivooja tai jäätelönmyyjä itkee, kuinka kamalaa paskaa työnsä on, niin siihen todetaan vain, että elämä on, ole tyytyväinen, kun sulla on työtä, äläkä nillitä turhasta. Prostituoitua sen sijaan ollaan kovastikin pelastamassa epäinhimillisestä pinteestään, jopa niissä tapauksissa, kun joku tekee sitä työtä täysin vapaaehtoisesti ja jopa nauttii siitä. Kyllä sellaisiakin tapauksia löytyy. HUOM!: En nyt todellakaan ole kiistämässä tässä sitä tosiasiaa, etteikö prostituutioon liittyisi monesti pakottamista ja kaikenlaista muuta riistoa ja paljon, paljon pahemmin, kuin usean muun työn ollessa kyseessä. Uskon myös, että seksuaalisuus on sen verran herkkä alue ihmisillä, että kynnys lähteä täysin vapaaehtoisesti prostituoidun työhön on monella aika helvetin korkea, eli mieluummin tehdään jotakin muuta duunia. Silti voi olla ja erittäin todennäköisesti onkin, olemassa ihmisiä, jotka huomattavasti mieluummin myyvät seksipalveluita, kuin luuttuavat aseman vessan lattiaa.
Pedareilta rikoksentekovälineet valtiolle,niin loppuis sairas irstailu tai ainakin vähenisi molonmitan verran kerrallaan.
Lailliset bordellit olisivat erittäin hyvä asiakkaille ja työntekijöille,mutta tässä räsäslandiassa moisia tulla ihan heti näkemään.
Tuossa saattaisi olla ongelmana se, että se sairas irstailu nimenomaan vain vähenisi molonmitalla ja sen molonhan ei tarvitse olla tekoväline ensinkään. Seksuaalisen hyväksikäytön/seksuaalirikoksen, jopa erittäin brutaalin raiskauksen kun pystyy toteuttamaan monella tavoin varsin hyvin ilman moloakin. Entäs jos tekijä on nainen? Mitäs siltä leikellään irti?
Mä en jotenkaan kovin pitkälle usko kastraation auttavan seksuaalirikosten estämisessä, vaikka toki se joissakin tapauksissa saattaa olla toimivakin ratkaisu . Minä kun olen edelleen sitä mielenpuolta, että noiden sadististen pervojen, jotka esim. lapsia raiskailevat, toiminta ei ole vain ja ainoastaan niistä tavallisista panetushormoneista lähtöisin, vaan taustalla on jotakin ihan muutakin kieroutumaa. Täten kastraatio saattaa jopa vain villitä jotakuta pedaria tahi muuta raiskaajaa entistä kaameampiin tekoihin, kun tämä katkeroituu vielä lisää vehkeidensä menetyksestä. Huomattavasti nykyistä rankempia tuomioita toki vaadin seksuaalirikollisille, mutta pitkän vankeusrangaistuksen näen tässäkin tapauksessa parhaimpana vaihtoehtona, ihan siksikin, että se eristää seksuaalirikollisen tehokkaasti potentiaalisista uhreistaan.
Nyt meni taas vähän aiheen vierestä, mutta prostituutionkaan en siis usko mitenkään vähentävän seksuaalirikoksia, kuten jo aiemmin sanoin, vaikka olisi niitä laillisia bordellejakin, joihin olisi helppo maleksia sisään ja joita ainakin jossakin määrin kannatan. Käytännön toteutusta en ole niin tarkoin miettinyt, kun asia ei kovin läheisesti mua ole koskaan koskettanut.
Tuohon ylempään kirjoitukseeni viitaten vielä: Ihmiskaupasta puhutaan paljon prostituution yhteydessä, kuten aiheellista onkin. Ihmiskaupan uhreja päätyy kuitenkin myös ihan näihin ns. kunnon töihin, mistä asiasta toki puhutaan myös, eikä sitä katsota hyvällä, mutta pointtini on juurikin tämä, että prostituutio liitetään usein automaattisesti johonkin pakottamiseen/totaalisen paskoihin olosuhteisiin, mutta esim. ravintolatyöntekijän hommaa ei muuten, kuin silloin, jos siihen todella liittyy pakottaminen, ihmiskauppa tmv. Muulloin se on ihan hyvää työtä, jota voi ihan hyvin ja mutisematta tehdä. Enkä nyt tarkoita tällä, että tiskaajan tai siivoojan työ olisi mielestäni jotakin vihonviimeistä paskaduunia, johon ei ketään saisi “pakottaa”, mutta tosiaan, jollekulle se voi olla sitä ja samaisella henkilöllä ei taas ole mitään ongelmaa seksipalveluiden myymisen kanssa. Toistan tässä itseäni ihan vitusti .
Raiskareille ja muille sekaantujille vankilapalvelut Venäjältä ja tuomiot Amerikasta ja molon verran päätä lyhemmäksi sukupuoleen katsomatta ja muutenkin nää tuomiot edes asiallisiksi, että epäpuhdas roskasakkapopula katoaa iäksi, voin itse ysimillisellä puranalla niitä lääkitä täällä Saunan edessä.
Jos 99 % on samaa mieltä, sen pitäisi jo alkaa näkyä käytännössä.
Kun mut valitaan maan johtoon, tulen tämän sossulandian oikeustoimen panemaan uusiksi ja lisään myös roskiksia puistoihin. Lidlin palautuspullot kelpoisiksi kaikkiin kauppoihin ja bordelleja vähintään sata isompiin taajamiin. Vihreet pipeltäjät roudaamaan kottikärryillä kaikki kaupan tavara hyllyihin taajamakyltin takaa aamuviideltä joka päivä, niin saavat liikuntaa ja voivat kuolata autotonta keskustaa.
ton moden mä vaihtaisin sellaseen, joka on elänyt muutakin kuin kopissa ikänsä.
Mäkään en usko raiskausten jne. vähenevän, jos prostituutio laillistettaisiin. Kovempia tuomioita kyllä kaipaisin ko rikoksiin
Mitä tulee prostituution laillistamiseen, en oikein keksi mitään estettä, miksei sitä voisi laillistaa. Maksaisivat työstään veroa ja ehkä työstä tulisi turvallisempaa (esim. jos työ tapahtuisi bordelleissa) kuin nykyään. Toisaalta itselle on aina ollut vieras asia koko maksullinen seksi: en siis tajua, miksi esim. terveet nuoret miehet käyvät vaikkapa Tallinnassa huorissa
Se on sinkkumiehelle helppoa, nopeaa ja esim. tuolla Tallinssa halpaa. Jos tavoitteena on vain tyydyttää tarve, on ymmärrettävää kääntyä ammattilaisen puoleen.
^ Jotensakin minä ajattelisin, että jos se sinkkumies tahtoo tyydyttää tarpeensa oman käden sijasta jonkun toisen ihmisen kanssa, niin osan niistä kikseistä saisi ihan siitä, että saa pokattua omilla avuillansa sen seksipartnerin . Toki siinä voi ns. saada sian säkissä, mutta toisaalta, niinhän sitä voi saada sen prostituoidunkin kanssa, kun ihminen sekin vain on ja voipi olla vaikkapa se kuuluisa huono asiakaspalvelija :mrgreen: . En tässä arvostele kenenkään maksullisissa käyntiä, mutta kunhan väsyneenä pohdiskelen. Mä nyt olen niin tunneihminen, että itse en voisi saada tyydytystä pelkästä seksistä ilman mitään suurempia tunteita, mutta jos yhdenillan seksijuttuja harrastaisin, niin olletikin muhun pätisi tuo yllämainitsemani juttu, vaikka tosin nainen olenkin. Sinänsä en tuota sukupuolta tähän hirveästi haluaisi vetää mukaan, koska tiedän kyllä naistenkin käyttävän maksullisia seksipalveluita. Vittu, kun on taas sekavaa ulosantia
. Menee ihan väsymyksen piikkiin.
Mä en tajua, että jos pitää puhtaasti tyydyttää tarve toiseen ihmiseen, niin miksi pitää lähteä Tallinnaan asti. Onhan täällä Suomessakin prostituoituja ja myös venäläisiä ja virolaisia sellaisia. Ei kai se hinta niin paljon ratkaise, kun maksaa se laivalla reissaaminenkin + kaikki muu mitä sieltä ostetaan.
Tottakai pokaamisesta saa kiksejä. Mutta lähdeppä vaikka tiistai-iltana pyörimään kaupungille pokaus tarkoituksessa. Aikaa vievää ja epävarmaa. Ammattilaisen kanssa ei tarvitse tuhlata vapaa-aikaansa baareissa pyörimiseen, ja saa sitä mistä todella pitää. Homma on paketissa alle tunnissa, vähän eri meininki kuin jonkun kännisen lahnan kanssa. Ajoissa nukkumaan ja aamulla duuniin
Ei kai sinne kukaan pelkästään huorien takia mene.