Positiivista tänään?

^ Elämä on kyllä aikas kivaa nykyään suurimman osan ajasta :slight_smile:.

Viimeinkin alkaa kevätaurinko lämmittää ihan mukavasti. Johan sitä kylmää kevättä riittikin.

Muuan vanha kaveri otti yhteyttä pitkästä aikaa ja sovittiin treffit ylihuomiselle.

Ei varsinaisesti just tämän päivän positiivisuus, mutta edelleen hyvä fiilis viime viikonlopun onnistuneesta Tampereen reissusta ja AIVAN VITUN LOISTAVASTA Iron Maidenin keikasta :smiley:. Alkoholin kanssakin tuli otettua omalla mittapuullani todella sivistyneesti.

Kävin tuossa hiljan laajemmissa verikokeissa ja arvot niin hyvät, ettei toistaiseksi tarvitse olla ainakaan niiden vuoksi huolissaan terveydestään. Kaikki maksa-arvotkin ymv. MCV:t ja trombosyytit niin priimaa, kuin en olisi ikinä eläissäni ryypännyt. No, olin mä vähän aneeminen, kuten odottaa saattoikin, mutta sekin homma paranemaan päin ja mitään muuta häikkää ei tosiaan arvoissa ollut.

Myös kissamme kävi perusteellisessa eläinlääkärin tarkastuksessa ja kuulemma ikäisekseen erinomaisessa kunnossa. Tässä on vielä hyvinkin toivoa useammasta yhteisestä vuodesta vanhan rouvan kanssa :slight_smile: . Saimme isännän kanssa vielä täydet 10 pistettä kissan hyvästä hoidosta.

^ No, hienoa. Nyt on elettävä ja mietittävä muuta sitten aikanaan.

Tämä jäbä alkaa just tervehtyä ikävästä flunssasta. Unta vielä vähän voittopuolisesti naamariin.
Keskimäärin on kivempaa olla selvinpäin ja terveenä, kuin sekaisin ja sairaana aamusta iltaan.

Mepä ei mennä jussiksi Manselaan, vaan lähetään Stadiin. Varmistui just pari yötä Kalasatamassa, hienoissa puitteissa.
Sinne voi tulla n. viikon päästä morjestamaan mua ja naistani. Isketään tarinaa satojen ihmisten voimalla ja
parannetaan Maailmaa, Suomea ja käännetään pohjois-espan saama murskakritiikki saataviksi.
Me ootetaan sitä kovasti, että nähään kaikki hienot Suomen tyypit sitten.

^ Me tullaan Stadiin(Mä en tosin osaa tuota nimeä käyttää. Usein puhun ihan Pääkaupungista) vasta elokuussa. Tai ihan mahdollista, että jo aikaisemmin, eihän Helsinkiin matkaaminen mikään Himalajan tai Antarktiksen valloittamisprojekti ole, mutta elokuussa nyt ainakin on hyvin vakaasti suunnitelmissa.

Saanko udella, oletko harkinnut koiraa vielä joskus tässä elämässä vai riittikö jo sitä lajia?

^ No, niin mekin. Siis käydään varmaan tässä melkein vähän väliä eli pari kertaa läpitte kesän ja seuraavat kerrat hotellimajotuksella.
Sinne voi kans sitten tulla koko plinkki lyömään käsiä yhteen ja hauskuuttamaan toisia, jakamaan rakkautta,
päihde-ja päihteettömiä kokemuksia ja oivalluksia ehjemmästä elämänlaadusta,
jossa asiat todella sujuvat ja elämisen syvällinen
merkitys on kehittyvää lajia
ja onnellisuus aitoa.

^ Juuei. Eiköhän se ole riittävä määrä, kaksikymmentä (20) vuotta koirailua. Listasin ittelleni aika monta ei-puoltavaa asiaa, kuten

• ei voi tietää, millasen pennun saa,
  • se ei ole se vanha, vaan se uusi,
  • onko haukkuherkkä sisätiloissa,
  • jaksaako olla yksin työpäivän verran,
  • jatkuva ressi ja huoli ja vastuu,
  • rajoittaa erittäin paljon kaikkea liikkumista,
  • hinnat on aivan kipeitä kultsikan pennuista,
  • ilmasta ei ole koirankaan pito,
  • mulle piisaa toisten tutut ja tuntemattomat koirat, joita paijaan jatkuvasti
  • se oli se elämänvaihe, joka vaan jäi ja ehkä ihan hyvä ja tulipa koettua, oli mahtavaa

mut ei tämä tietty täysin varmaa ole tai tarkoita, etteikö asia nousisi
vielä viikkopalaverissa esiin ja ryhtyisin pennunhankintaan,
mut ei tosiaan tänä kesänä tai ehkei koskaan

Hieroomosta tulin just safkalle, jonka olen näköjään jo syönytkin. Tilasin uuden möyhennösajan. Ruokaa piisaa tehtynä pakastimessa.
Kävinpä pari päivää sitten alleskriivaamassa uuden työsopparin ja siirryn duuniin yksityiseen hoivaamokotiin, rikkaiden pariin, ah ah ´

1970 oletko ammatilta lähi tai sairaanhoitaja nykyään?

[size=150]Ystävä on ihminen, jonka edessä voin ajatella ääneen[/size]

Sain vihdoin julkisenpuolen pätevän urologin itselleni. Nyt löytyy siis julkiseltapuolen jo urologi, yleislääketieteen erikoislääkäri, fysiatri, ravintoterapeutti ja neurologi. Ainoastaan psykiatri uupuu kun joka ukko ja akka välttelee tätä lääkekannabis-potilasta (siis pääasiallisesti psyykkisiin syihin määrätty viherkasvi) kuin pahintakin ruttoa aivan viimeiseen asti.

Lisäksi Australia ensimmäisenä kokonaisena maana sallii ekstaasin (mdma:n) ja taikasienien (psilosybiinin) käytön traumaperäisen stressihäiriön ja vakavan masennuksen hoidossa.
Sairastan/olen sairastanut tismalleen samoja sairauksia ja eniten luonnontuotteista juuri minua ovat auttaneet Taikasienet, Dimetyylitryptamiini (DMT) ja voimakkaasti Thc-pitoinen Lääkekannabis.

Untuvan kevyt ja tasapainoisen s e l k e ä olo ilman lisäaineita ja myrkkyjä. Viileet kelit, oikein hyvä.

Ja menkkakelikin on jo väistynyt, vaikkei se ajamista estänyt…

Ja huomenna tsekkaamaan ison sairaalan mestat.

Joten

vjittuuks täs,

:smiley: :smiley: :smiley:

Positiivista ? panee aivonsa kaikkien ujojen ja häveliäittein kotikeijojenkin puolesta

^ Onnea uuteen duunipaikkaan :slight_smile: .

Positiivista itselläni tänään: Hyvät uutiset paristakin asiasta, sekä mulla myös tuo paneminen, joka olikin varsin kiihkeää ja kiimaista settiä vielä tällä vanhalla pariskunnallakin :smiley: .

^ Hei, tänks. Ja onnea siitä toisestakin asiasta.

Itseasiassa tän päivän perusteella taidan mennä isoon sairaalaan duuniin jossain vuodenvaihteen tienoilla. Pitää hoitaa toi yksityinen vaivaistalokomennus ensin alta poijes.

Tulee kyl lasarettikeikka tai uranpätkä olemaan varsin uusi ja toivottavssti mieluisa ja motivoiva kokemus. Ja laitos on helvetin iso mesta, liki 10 000 työntekijää.

Mä meen kyl sinne, missä parhaiten viihdyn. Liksa ei merkkaa liikaa… ei siin millejä tienaa, onneksi. Moni rikastunut entinen addikti on kohdannut loppusen kakan, kakkasen lopun.

Joo ja mieluisat, viileet kelit jatkuu, siis ulkona, ah ’

Ei varsinaisesti tänään, mutta männä lauantaina multa kysyttiin henkkarit, kun ostin kaljaa :smiley: . Kyllä moinen hivelee tällaisen 43-vuotiaan akan itsetuntoa, etenkin, kun kysyjä oli joku nippanappa täysi-ikäinen kesähessu. Se ei nyt mitenkään tavatonta ole ollut tässä päälle nelikymppisenäkään, jos joku eläkeikää lähestyvä kassa multa henkkareita kyselee. Sellaisen silmään saatankin näyttää helposti alle kolmikymppiseltä beibifeisseineni, mutta tuollaisten nuorisolaisten mielestä luulisin näyttäväni jo ihan mummolta.

^ Ja TAAS se tapahtui. Viime lauantain Espoon reissulla multa kysyttiin henkkarit peräti kaksi kertaa :smiley: . Ensin kaupassa, kun ostin pussikaljaa ja toisen kerran saman illan aikana baarissa. Tässähän nousee kohta pissi päähän. No, rupsahtamista odotellessa. Se kuulemma käy beibifeisseille usein ihan yhdessä yössä :mrgreen: …

Kohta tilhet saapuvat pihjalanmarja puihin.

Kävin moikkaamassa frendiä psykiatrian akuuttiosastolla eilen. Se oli kuin moderni hotelli verrattuna 90-luvun Hesperian Sairaalaan, kaikilla oli oma kahen hengen huone missä oli suihku. 90- luvulla majoitus oli viiden hengen huoneissa ja vessa ku sikolätti. Eli siis jotain parannusta on tapahtunut myös Suomen mielenterveys akuuttihoito/psykoosiosasto saralla vuosien varrella.

Aivan ihana syksyinen auringonpaiste oli ulkona, kun äsken kävin lenkillä. Ei pääse vielä kaamosangsti iskemään ihan täysillä.

Nyt on plakkarissa liput Judas Priestin ensi kesäkuun keikalle Tampereelle :smiley: .

Olen löytänyt kokkaamisen ilon taas. Ois ukolleni luvassa siikaa, voissa ja valkoviinissä paistettuja vihanneksia, perunaa ja hollandaise-kastike.

^ Nami, maistuis varmaan mullekin :yum:. Kiva kuulla, että olet löytänyt iloa elämään ja vieläpä ihan arkisista asioista :smiley:.

Mulla positiivista tänään on ainakin se, että olen saanut hoidettua asioita kuntoon tulevaa remppahelvettiä varten sen verran, kuin toistaiseksi itse voin niille hommille mitään tehdä.

Otin myös itseäni niskasta kiinni ja varasin ajan suuhygienistille. Yleensä en tykkää nykyään lykätä asioita hamaan tulevaisuuteen, mutta nämä hammaslääkäri- ja suuhygienistihommelit pelottavat mua sen verran, että niiden kanssa tulee helposti vetkuteltua.

Lähestyvä kevät ja auringonvalon lisääntyminen ovat toki aina positiivisia juttuja.