Positiivista tänään?

Juuri äsken erään psykiatrin/oikeuspsykiatrin suusta kuultua:
“Minä en jumalauta vain sinun vuoksesi tee mitään poliittista itsemurhaa ja lähde mitään lääkekannabiksia tukemaan, en ikinä. Mutta sano vaan paljonko sinä niitä muita lääkkeitä tarviit niin laitetaan ne asiat kuntoon”.

No eipä lopu pojalta nappulat näemmä ainakaan kesken :mrgreen:

Se on jännä että jotkut saavat lekureilta kaiken tyyppisiä ryynejä. Mä en saa mitään paitsi puolikkaan Diapamin päivässä. Siksi olen taas alkanut myymään persettäni Vaasankadulla rahoittaakseni minun kasvavaa PKV-lääke himoa.

[Poistettu sääntöjenvastaista. -Päihdelinkin moderaattori]

Ei tämä kesä aivan paska ole ollut, vaikka tuolla Vittumaisissa juuri valitinkin. Viikonloppuna tuli taas tehtyä oikein onnistunut kesäreissu ja onhan tässä muutenkin kaikkea kivaa kesäohjelmaa ja -puuhaa riittänyt henk.koht. surusta ja koronarajoituksista huolimatta :slight_smile: .

Veikkaan että olet julkisenpuolen kontaktin varassa. Suosittelen siirtämään hoitokontaktin yksityiselle puolelle niin todennäköisesti alkaa niitä ryynejäkin tippumaan hieman eri tahtia eikä tarvitse millään puolikkailla pameilla kitkutella eteenpäin.

Itsekkin juuri sain seuraavan listan nappuloita ilman minkäänlaisia ongelmia diagnooseilla F41.1+F41.3:
Rivatril 6mg-8mg/pv
Diapam 30mg-50mg/pv
Insomin 5mg-10mg/pv
Halcion 0.25mg/pv
Sirdalud 2-3x4mg/pv

Eikä näitä edes tarvitse (eikä kannata edes ellei nyt ole aivan pakko) syödä päivittäin joten jää hyvin varastoon nappuloita pahan päivän varalle :mrgreen:

Se hyvä puoli näissä pimenevissä aamuissa ja illoissa on, että uni maittaa paremmin, kun kesäinen valoisuus ei pistä käymään ylikierroksilla.

Alkaa näkyä valoa tunnelin päässä, eli kohta TOIVOTTAVASTI päästään koronarajoituksista. Niissä jutuissa on tosin soudettu ja huovattu niin pitkään ja hartaasti, että ehkei kannata nuolaista ennen kun tipahtaa…

Mul on Kelan myöntämä lääkesiitoomus.

Olen ollut tässä viimeaikoina sen verran pahasti hypokondrinen, että kävin perjantaina lääkärissä saadakseni edes jonkinlaisen mielenrauhan itselleni. Ihan peruslääkärintarkastus vain+yleisimmät verikokeet, mutta ainakin niiden perusteella olen ihan kunnossa. Tai kunnossa ja kunnossa :mrgreen: . Onhan mulla kaikenlaista pikkukremppaa ja puutostilaa, mutta mitään akuutisti hengenvaarallista tai todella vakavaa ei pitäisi olla :slight_smile: .

Kyllä nyt kelpaa, kun pakastin on sulatettu ja uuni putsattu perusteellisesti. Eivät nuo hommat oikeasti niin sietämättömiä urakoita ole, kun tietää näppärät niksit, eikä päästä pakastinta kunnon syväjäähän ja uunia pinttymään tyystin törkyiseksi. Ajatuksen tasolla kyseiset kotityöt vain tökkivät niin pirusti, että niihin ryhtyminen on aina yhtä tuskailua.

Pyydä sosiaalityöntekijältä maksusitoumus ammattisiivoojalle. Veikkaan jopa viikoittaisen ylläpitosiivouksen onnistuvan, jos oikein tunteisiin vetoavan tarinan sepität horjuvasta mielenterveydestäsi. Asiaa auttaa, jos virkkailija on feministi Vasemmistoliiton puoluekirjalla

^ En varmasti huoli tänne kotisiivoojaa, vaikka sellaista mulle hopeatarjottimella tultaisiin tyrkyttämään. Kukaan, olkoon vaikka kuinka huolellinen ja pätevä ammattilainen, ei osaa siivota mun neuroosejani tyydyttävällä tavalla. Teen homman mieluummin itse, vaikka se välillä vähän nyppisikin.

Kyllä robotti-imuri olisi saatava, eikä mikään rasvanahkojen karvalakkipaska. Semmoinen, jota voi ohjata mobiiliapplikaatiolla. Eli, samaan rahaan voisi sossun kommaritädiltä pyytää myös tuoreimman Iphonen.

Kissoilla on taipumuksena hypätä liikkuvan robotti-imuriin päälle matkustamaan. Tämä on aika huvittavaa katsottavaa. Luulen, että tällainen mukava ajanviete tekisi hyvää Winstonin mielenterveydelle

Minulla on sukua Kymenlaaksossa, myös Kouvolassa. Aivan pimeää sakkia kaikki. Äitini ei koskaan halunnut, että olen tekemisissä isän puoleisen roskasakin kanssa. Silti ikävuosina 10-20v luuhasin aktiivisesti Kouvolassa. Siksi kovasti haluaisinkin tietää, missä päin tuota kaunista kaupunkia Winstonin residenssi sijaitsee? Minusta W sopisi möykkäämään keskellä arkipäivää jollekin Itä-Helsinkiläiselle metroasemalle olut kourassa

Onko tämä se kuuluisasta joukkotappelusta tunnettu futiskenttä? Siinä Kontulan ostarilla on kyllä näin maalaisen silmään rankkoja baareja. Joskus aikoinaan siinä oli mesta nimeltä Merirosvo Pub, joka myöhemmin oli Kippari Pub tai vastaava. Kyseisessä laaturavintolassa vallitsi rotuerottelu

Sain tänään huojentavia uutisia. Äitini on kärsinyt viimeaikoina epämääräisistä kivuista ym. vaivoista. Kävi lääkärissä ja tutkittiin ja hutkittiin perusteellisesti. Tänään lekuri soitteli tutkimusten tuloksista ja mistään vakavasta ei ole kyse :slight_smile: . En olisi jaksanut tässä melkein heti veljeni kuoleman jälkeen jonkun muun läheisen vakavaa sairastumista ja stressasin ja ahdistelin tuota äitini juttua aika perkeleesti, mutta toistaiseksi kaikki hyvin.

^ Omatkin hypokondriset sekoilut hellittivät. Nyt taas ihan naurattaa, kuinka pöljistä pikkujutuista sitä onnistuukin kehittelemään itselleen jonkin kammottavan kitumiskuolemataudin :laughing: . Silloin ei kyllä paljoa naurata, kun on tilanne pahimmillaan päällä :angry: .

Pillu ja seksi, tietenkin.

Positiivista tänään?

turha kysymys, siis

Paluu normaaliin, eli talviaikaan.