Poliisit tuli ja herätti kymmeneltä. En kyllä oo tehny mitään, mutta oli mukava jutustella niitten kaa aamusätkää poltellessa minihame päällä. Kyselivät sitä ja tätä.
Minähän olen ilmeisesti hyvin muotitietoinen, vaikka luulin olevani tyylitajuton juntti, joka laiskuuttaan ja mukavuudenhaluaan ei jaksa/viitsi aina niin hirveästi panostaa ulkoiseen olemukseensa. Katselin tuossa kuvia, joissa suurina muoti-ikoneina tunnetut kuuluisuudet esittelivät tämän hetken kuuminta muotia ja ne lötkörytkythän olivat samanlaisia, joissa minä kalsarikännään ja käyn maanantaiaamupäivisin ostamassa kaljaa ja vielä vitun Kuusankoskella :mrgreen: .
Tokikaan se, että jokin on muotia ei tarkoita, että se olisi tyylikästä.
Olen alkanut katselemaan televisiota taas. Nykyään katselen arki-iltoisin Baywatchin klo 18 ja sen jälkeen kaksi osaa frendejä mistä olen alkanut pitämään. Mietityttää että onko Baywatch kasari vai ysäri sarja. Itse veikkaisin 90-luvun alkua.
Sain eilen patologin tulokset siitä ihomuutoksesta, joka multa poistettiin, eikä siinä ollut mitään merkkejä pahanlaatuisuudesta . Jotakin lääkärijargonia niissä luki, jota en nyt jaksa muistaa, enkä tsekata, mutta väliäkös tuolla, pääasia, ettei mistään vaarallisesta ollut kyse. Kyllä mä olen nyt helpottunut. Sitten ei muuta, kuin leuka rintaan ja kohti uusia hypokondrisia kuumotteluja :mrgreen: . No, toivottavasti jaksaisivat moiset nyt edes vähän aikaa loistaa poissaolollaan.
Vaikka tämä ei ihan parhaita aamujani ole, niin noin muuten tässä on ollut jo tovin varsin seesteistä mielialan suhteen. En ole jaksanut repiä stressiä tyhmistä pikkuasioista ja muutenkaan sinkoilla ihan raivona sinne ja tänne. En mä suinkaan ole vain maannut kattoon sylkemässä, mutta nyt hommat tuntuvat sujuvan ihan lungisti omalla painollaan .
Isännän selkäkin tuli edes vähän ja edes toistaiseksi paremmaksi fysioterapeutin taikatemppunaksautteluista.
Tänään on pyykkipäivä, olen varannut pesutuvan kello kahdeksi. Käytän kirjopyykki ohjelmaa numero 9 joka kestää puolituntia. Kaikki likaiset vaatteet olen jo kerännyt mustaan jätesäkkiin ja sit mul on pyykinpesuainetta lasipurkissa.
Se on talviaika taas ja maailma siltä osin mallillaan . Vielä kun tämä kellojen siirtelyhäslinki joskus loppuisi, mutta se taitaa olla aivan liian vaikean ja pitkällisen byrokratiaväännön takana tuolla suuressa ja mahtavassa EU:ssa . Ehkä se joskus tässä elämässä…
Toinen kissamme sairasteli tuossa taas, ilmeisesti jotakin sen taannoisen virtsatietulehduksen jälkitautia. Olimme jo isännän kanssa valmistautuneet viettämään hautajaisia, kun ei se kisu enää mikään nuori ole. Eilen tulivat labratulokset ja ainakin näillä näkymin kyse onkin vain viikon antibioottikuurilla paranevasta pikkuviasta. Kissa voikin jo paljon paremmin heti, kun sai eilen ja tänään lääkettä .
Olin lyhyen pinnani kanssa jo helisemässä jälleen kerran liittymäongelmien ja DNA:n asiakaspalvelun kanssa vääntämisen vuoksi, mutta nyt lähti sekin homma suttaantumaan taas ihan jees.
Voittihan se pienempi paha Jenkeissä sitten, vaikka jossakin vaiheessa näytti… Noh, aika mielenkiintoiselta. Jotakin jännitystä tylsään elämään . Helvetinmoinen farssi kyllä ja farssi jatkunee vielä ties kuinka pitkään.
On semmoinen kutina että tämä Jarkko-Setä ei jää pysyväksi jäseneksi, bannit taas paukkuu ja viestejä poistetaan maanantai aamuna kun mode tai modet palaa työpöydän ääreen. On silti ollut hauskaa olla teidän keskuudessa nämä kaikki vuodet. Korkkis sanoi että mulla on ollut yli kymmennen profiilia mutta oikea luku on lähellä noin kolmekymmentä.
Nyt mulla on vielä ennen joulua aika varattuna luuntiheysmittaukseen ja lääkäriin, jotta saadaan selville, onko parin vuoden osteoporoosilääkitys purrut. Ei sillä, että mä suorastaan innosta hihkuisin ko. lekurikäynnin vuoksi :mrgreen: . En ylipäätäänkään nauti lääkärissä käymisestä ja kuumottelen tokikin tuloksia+sitten saan vielä todennäköisesti kuulla ne iänikuiset anoreksiasaarnat, kun enpä ole sille asialle edelleenkään tehnyt mitään. Saa kuitenkin hoidettua tämän asian pois päiväjärjestyksestä ja sittenpä tiedän onko lääkityksestä ollut hyötyä.
Nyt pitää kiittää Postin toimintaa, vaikka yleensä olen parjannut sitä lähes työkseni. Tilaamani paketti tuli perille ennen kuin ehdin kissaa sanoa ja vieläpä kotiovelle kannettuna ilman ylimääräisiä kuluja, vaikka olin siinä käsityksessä, että mun on noudettava se Postin toimipisteestä. Olin todella iloisesti yllättynyt, semminkin, kun ajattelin, että lähetykset jumittavat matkalla nyt ties kuinka kauan joulu-, Black Friday- ja koronaruuhkien vuoksi.
Huoli eräästä läheisestä ihmisestä osoittautui nk. vääräksi hälytykseksi.
En tullut TAASKAAN oikeasti kipeäksi, vaikka pari päivää sitten tuntui siltä, että flunssaa puskee .