Positiivista tänään?

^^ Kiitos, ja toivotaan. <3

Toivotaan myös että tämä sinun kipulääke kierre loppuu leikkauksen jälkeen vaikka tiedän että pidät oppareista.

Miten taas endometrioosileikkaus vaikuttaa lasten saantiin sitä en tiedä. Mutta Nnaana on useasti kertonut meille että hän haluaa omia lapsia vielä tulevaisuudessa.

Pienoista stressiä JÄLLEEN KERRAN aiheuttaneet asiat lähtivät sitten rullaamaan oikein mukavasti, eikä tässä pitäisi olla oikeastaan mitään hämminkiä TAASKAAN, jollei lasketa niitä juuri tuolla toisaalla mainitsemiani ohariolleja, mutta kyllä tässä ilman niitäkin selvitään :smiley: .

Se että olen saanut elää suht.koht kunnianarvoista pienen ihmisen elämää kaikista vastoinkäymisisistä huolimatta Suomen eri vaastanotoilla, laitoksissa ja klinikoilla.

Vaikka kaikenlaisia hulluja ja hörhöjä tunnenkin, niin tässä korona-asiassa tuttavapiirilläni tuntuu olevan tolkku päässä. Flunssia tulee ja flunssia menee, joku niihin aina kuolee ja muut jatkavat elämäänsä tovin yskittyään on yleinen suhtautuminen. Ainoastaan muuan sukulainen on aivan hysteerinen. Kuuluu tosin riskiryhmään moninaisten perussairauksiensa+myös ikänsä puolesta, mutta kai se lopputuloksen kannalta on aivan sama, kuoleeko hän koronaan vai “normaaliin” kausiflunssaan, joka on päällänsä. Sikäli kun ei ehdi kuolla ihan muuten vain :mrgreen: . En mä henk.koht. ole kanssaan puhunut, mutta äitini juorusi.

En myöskään itse ole törmännyt mihinkään koronailmiöihin, esim. vakkarimarketissani en ole huomannut mitään hamstraamista, mutta voi olla, etten vain ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Ainahan ihmisillä on isot ostokset ennen viikonloppua. Muutenkin kaikki näyttävät elävän ihan entiseen tapaan, kun tuolla turuilla ja toreilla kulkee. Hyvä niin.

Vessapaperia löytyy taas lähikaupasta myöskin olutta kansalle, näinä vaikeina aikoina jolloin pelko täytyy turruttaa alkoholilla. Käsidesiä en ole löytänyt mistään. Myöskin terveysaseman kaikki käsidesit oli loppu paitsi puolikas pullo ilmottautumisen tiskillä. Elämme kovin surullista ja pelottavaa aikaa mutta kyllä Suomen kansa kestää kuten Niinistö sanoi. Tsemppiä ja voimia!

Nykyään kurkku on pakattu muoviseen suojaan. Eri juttu omenoilla ym. vihaneksilla jota ihmiset hamstraavat likaisilla ja tautisilla käsillä. Korona leviää juuri lähikaupan vihannesten avulla, mihin ihmiset ovat sylkeneet, yskineet ja oksentanut.

Kevätpäivän tasaus oli sitten perjantaina ja taas mennään valoa kohti :smiley: . Ihana aurinkoinen aamu jo tähän kellonaikaan.

Jotakin positiivista tässä koronapoikkeustilassakin, eli eräs homma, josta en ollut kovinkaan innostunut siirtyi hamaan tulevaisuuteen. Tiedä sitten, kuinka paljon tästä kannattaa iloita, koska edessä se on jossakin vaiheessa kuitenkin ja toisaalta olisi ollut hyvä, jos sen olisi saanut jo lusittua pois päiväjärjestyksestä, mutta eipä siitä ainakaan tarvitse akuutisti stressata nyt vähään aikaan.

Lenkkarit jalkaan ja ulkoiluradalle yskimään.

Nyt on tullut nukuttua. Viime yönä riittävästi ilman ylimääräistä kemiaa ja toissayönä oikein pitkään ja makoisasti nitratsepaamin avulla. Ehkä uni olisi tullut ilmankin, eivät nämä mun unettomuuteni nykyään onneksi pitkiksi putkiksi veny, mutta se fläsärikohtaus oli vain sen verran ikävä, että varan vuoksi otin unilääkkeen, kun pelotti niin pirusti, että seuraava yökin menee samoissa merkeissä :frowning: . Joo, tällä haavaa olo on HUOMATTAVASTI parempi. Miltei laulattaa, mutta en viitsi tähän aikaan häiritä naapureita, enkä myöskään nukkuvaa ukkokultaani :smiley: .

Katsoin, että mitä helvettiä ne ovat tehneet tuolle keskustelualueen etusivulle, mutta tuo järjestys on itseasiassa hyvinkin looginen ja selkeä.

Onhan tässä koronahärdellissä paljon positiivisiakin puolia: Jääkiekon MM-kisat on peruttu, kuten myös Euroviisut. Siltä meteliltä, mikä noista aina nousee ei aivan täysin voi välttyä, vaikka kuinka parhaansa yrittäisi, vaan aina siihen hypetykseen jossakin törmää, jollei tyystin neljän seinän sisälle ja totaaliseen uutispimentoon jää. Oikein aina toivon, että Suomi ei voittaisi lätkän MM-skaboja, koska sitten siitä vasta saakin kuulla koko loppuvuoden :mrgreen: :unamused: . Paljon helpommalla pääsee, jos Suomi putoaa pelistä heti alkumetreillä. Laulunluikauttelua siedän luonnollisestikin paljon paremmin, kuin vajaaälyisten keppitappelua, mutta en sitä hehkutusta, kuinka nyt varmasti voitetaan, kun lähetetään taas Viisuihin jokin umpipaska biisi nolaamaan Suomen ja sitten ihan pokkana ihmetellään, että miten siinä nyt TAAS näin kävi, että JÄLLEEN tultiin maitojunalla kotiin :mrgreen: . Lätkässä ollaan sentään edes joskus voitettu.

Myös ympäristö/ilmasto kiittää tästä, kun porukka ei liiku minnekään ja teollisuus seisoo tai käy ainakin vajaateholla. Tämä tosin lienee vain lyhytaikainen helpotus. Eivätköhän ala kirimään kahta kauheammalla vimmalla kiinni koronakriisin aikaisia taloudellisia tappioita heti, kun se suinkin on mahdollista :confused: .

Niin, ja multa säästyy rahaa, kun sitä ei tarvitse tuhlailla nyt kaikenmaailman keikka- ja junalippuihin ja kalliisiin baarijuomiin.

Jehovantodistajatkaan eivät pöllähdä enää säännöllisen epäsäännöllisesti ovelle häiriköimään :mrgreen: .

Hyvät yöunet takana. Nukahdin eilen kello 14 ja heräsin tänä aamuna noin puoli yhdeksän. Ei nukkuva syntiä tee.

Sain juuri vinkin että suutarilta voisi löytyä pölypusseja, samalla kysyin että pitäisikö korjauttaa mun vanhat kengät: Hän sanoi että tulee halvemmaksi ostaa uudet. Olen vähän katellut ja Prismasta tuntuu löytyvän sopivat hintaan 34,90. Kevääksi ostan taas sitten uudet lenkkarit.

.

Minulle tuli tällä viikolla puhelu tuntemattomasta numerosta, joten jätin vastaamatta ja perään tekstiviesti jossa ilmoitettiin että Korona-viruksen vuoksi eivät voi enää ovilla rampata, mutta Luukaksen evankeliumista olisi silti joku tärkeä stoori paasattavana. :open_mouth:

Ymmärrän että nuo hihhulit haistavat syntiset kilometrien päästä, mutta mistä nuo olivat saaneet puhelinnumeroni? :astonished:

Hommaa korkkis känny joka on koodattu auki atomeiksi, puhdistettu 100%sti ja alle vaan linux-mint ja Ubuntu. Sitten joku tuntematon juoppo ostaan sulle prepaideja. Ja linkki avataan vain tarvittaessa ja kommunikointi vaik vain wicrl pro-viestimel.

Ei varmana kiusaa yksikään Jumalharha.

Ja sun rahojen perassakin ne usein on niin piilota kryptoiks hajauttamalla, trustly käyttöön +netti lompsa (+mastercard) saat ympäri maailmaa niillä rellestää) ja kultaan sidot kans. Ja kaakaoon, sokeriin, auringonvaloon, tuuleen sekä lääkekannabikseen. Nyt kun on halpaa niin kantsii myös ostaa… Ja jos korkkis jotain Suomesta ostaa niin tietysti Altiaa kun porukka tykkää dokata nyt ja aina. Orion ei myöskään ole huono valinta. Ja Sievi ei petä uskokaa pois!

Tulevaisuus Vinkkinä kannattaa myös perehtyä mitä 4g–>5g–>6g tulee hyödyttään ja mitä tahoja sekä pyrkiä oikeesti ymmärtään mitä kehitys mahdollistaa kun se alkaa oleen eksponentiaalista ja alkaa tapahtuun. Ei mee esim. pitkään kun itse autolla ajamisestakin tulee laitonta kun joku muu hoitaa sen turvallisemmin, bensavarat minimoiden, osaa myös ajottaa juuri optimaalisesti liikennevaloihin jne…

Luterilainen naispappi muuten hetki sitten pyysi anteeksi kun ei olisi päästänyt minua omaan seurakuntaansa. Kantelin perkele kirkkoherralle miten kannabista niin sorsivat.

Jos sulla ei ole pre-paidia tai salaista numeroa, niin saivat numerosi ihan sieltä, mistä kaikki muutkin, jotka vain haluavat. Suosittelen lämpimästi suoramarkkinointikieltoa tai Puhelin-Robinsonia. Eipä ole mulle tullut noiden asettamisen jälkeen ainuttakaan yhteydenottoa mistään instanssista, joka haluaa tyrkyttää jotakin. Sain mä tosin tekstarin poliisilta tai sisäministeriöltä vai mistä se nyt olikaan silloin, kun pistivät Uudenmaan rajat kiinni ja käsittääkseni infosivat viestein tästä asiasta kaikkia suomalaisia(?). Tiesin mä sulusta jo ilmankin, koska tapaan lukea uutiset ja tämä homma oli aikalailla päivän pääuutinen, mutta eipä tuo viesti mua mitenkään häirinnyt, lähinnä huvitti.

Positiivista tänään: Hyvät yöunet ja aurinko :slight_smile: .

Vaikka ahdistaa ja masentaa, niin koitan pitää positiivisena mielessä, etten ole taas hirttäytynyt täällä minnekään paitani kanssa. Tosin annoinkin sen itse hoitajille, kun äänet semmoista kehottivat tekemään. Ja sen ansiosta huomenna saan loman kaverin luokse, kokkailemaan vähän pastaa.

.