Toisaalta, miksi et kävisi? Homma maksaa n. 60-80e ja voi vaikuttaa koko loppuelämäsi hyvinvointiin. Tarpeeksi kauan kun ryyppää ja elää kaikinpuolin huonosti, eivät ne tasot enää palaudu normaaleiksi. Pienellä kikkailulla lekuri kirjoittaa sinulle takuuvarmasti tyyliin yhden sustan viikossa, ja se voi avata kokonaan uuden elämän.
^^ Niin, tai et kestä olla väärässä. :mrgreen: Syystä tai toisesta. Mutta jankuttamiseksihan se menee, siinä olet oikeassa.
Aivan varmasti testo liiallisena aiheuttaa naisille JA miehille mielialaongelmia, enhän sitä olekaan kiistänyt. Nyt silmät käteen ja lukemaan kunnolla, ennen kuin lyöt sanat keskustelukumppanin suuhun ja teet noita olkiukkoja.
Ihan mielenkiinnosta, paljonko sä olet perehtynyt farmasiaan, kemiaan ja biologiaan niin, että voit todeta keskustelukumppaniesi olevan väärässä edes lukematta mitään ja täten todeta, ettet jaksa jankata “itsestäänselvyyksiä”? Jos olet perehtynyt, keskustelisin kyllä aidosti kiinnostuneena aiheesta.
^Ei ole mitään ongelmaa olla väärässä, voidaan vaikka sopia että näin on. Nähdäkseni tässä on kuitenkin puhuttu tyystin eri asioista. Miehillä kehon ulkopuolinen testosteroni nyt vaan lähinnä vakauttaa mielialaa, jos nyt ei puhuta mistään raskaansarjan kilpakehonrakentajien määristä. Naisilla tilanne on täysin päinvastoin, ja pysyviä muutoksia esim. ääneen ja karvoitukseen tulee monilla hyvinkin maltillisilla määrillä. Näin se asia nyt vaan on.
Edit. Keskustelu on hieman vaikeaa, koska on varsin ilmeistä ettei sinulla ole juurikaan kosketuspintaa aiheeseen.
Niinhän se lähti sivuraiteille, mutta käsittääkseni alkuperäinen pointtini oli, että mikään aine ei ole vaikutuksiltaan täysin mustavalkoinen. Sellaisen kuvan sun viesteistäsi sai, että toi Sustanon on nimenomaan pelkästään hyväksi. Vaikka näinhän ei takuulla ole. Ihan jokaisella aineella, oli se sit Buranaa tai vaikka kokkelia, on pitkällä ajalla ja suurina annoksina kertakäytössäkin haittavaikutuksia.
Ethän sä tiedä, mitä mä tiedän mistäkin aiheesta, koska olen kasvoton tekstin tuottaja jossain bittiavaruudessa, joten oletuksesi on täysi olkiukko.
Tottakai on haittavaikutuksi, ikävää jos tällaisen kuvan annoin. Faktahan on se, että jossain vaiheessa kroppani lakkaa tuottamasta testosteronia. Sitä omaa tuotantoa joutuu sitten herättelemään erinäisillä kemikaaleilla. Yksi vaihtoehto on hypätä korvaushoitoon, kuten moni entinen roinaaja tekeekin. Omalla kohdalla tavoitteet ovat kilpaurheilussa, mutta voi hyvinkin olla, että testolla mennään hautaan asti. Joskus nelikymppisenä tuotanto romahtaa jokaisella jokatapauksessa, enkä sellaiseen limboon aio ryhtyä mistään hinnasta. Tahdon tuntea itseni mieheksi vielä eläkeläisenäkin.
Toki. Jokainen itse valitsee ja punnitsee meneekö hyöty haittojen edelle. Jos sä sitä haluat käyttää, niin sen kun. Mulle on ihan sama, vaikka joku vetäis loppuelämänsä desomorfiinia, tai no, niin kauan kuin sitä “hupia” sen aineen kanssa kestää, kunhan itse on asian kanssa sujut. Mutta steittasit tuolla kyllä Sustanonin olevan “terveystuote.”
Vertaat nyt siis potentiaalisesti hengenvaarallista tilaa johonkin itsetuhoiseen huumehörhöilyyn? Mitä on mies ilman testosteronin tuotantoa? Nainen peniksellä, mitä luulet tuollaisen tekevän psyykkisesti miehelle? Se johtaa krooniseen masennukseen, minuuden pirstaloitumiseen, kaikenlaiseen itsetuhoisuuteen ja pahimmillaan itsemurhaan. Siksi Susta, tai mikä hyvänsä muu testovalmiste on henkiä pelastava terveystuote. Ainut haittavaikutus on oman tuotannon heikkeneminen tai loppuminen kokonaan, mutta tuolla nyt ei mitään merkitystä ole, jos potilaan tuotanto on valmiiksi lähinnä nimellinen. Jos taas puhutaan “hyötykäytöstä”, on aineita joilla kropan oma tuotanto voidaan palauttaa. Aineita joiden käytöstä on vuosikymmenien kokemus. Masentavaa se tietysti voi olla, elämä hiirenä, jos on vuosia tai vuosikymmeniä elänyt leijonana.
Kumma kun kaikki keski-ikäiset miehet eivät ole sitten tehneet itsemurhaa. Älä nyt oikeasti viitsi. Toki hormonaalinen epätasapaino aiheuttaa ongelmia ja täten toki lääkkeitä tohon vaivaan on, mutta eikös tolla logiikalla kaikkia +40v ukkoja olis alettu lääkitä tolla. Kumma juttu, kun lääketehtaatkaan eivät ole tajunneet, miten terveellinen metodi tossa, sais käärittyä varmaan hyvät rahat. Hop hop, ehdottamaan ideaa!
Kirjoitinkin pahimmillaan itsemurhaan. Keski-ikäiset miehet kyllä ovat yliedustettuina itsemurhatilastoissa. Tuntuisiko sinusta mukavalta, jos nauraisin ja pilkkaisin vaikka sinun mt-ongelmia?
Niin, Suomessa ovat. Vai implikoitko nyt, että tää sun teoriasi koskee yksinomaan suomalaismiehiä? Mä veikkaan sen kuolleisuuden johtuvan vahvasti dokaamisesta ja suomalaisesta ylisuoritusyhteiskunnasta. Toki miksei ylisuorittamispaineet sitten lisää miehisyyspaineitakin.
No, senkun naurat. Jos joku nauraa toisten sairauksille, niin ehkäpä se kertoo enemmän siitä naurajasta kuin siitä, jolle nauretaan. En mä ole kenenkään ongelmille nauranut.
Ei kuule naurata toisten ongelmat pätkääkään, sinähän se tässä vähättelet ja pilkkaat ihan oikeaa ja olemassaolevaa ongelmaa. Kyllä kaikkialla miehet tekevät naisia enemmän itsemurhia. Lisäksi, suomalainen realisosialistinen pullamössöyhteiskunta ei ole mitenkään yltiökilpailullinen, melkeinpä missään ei ole yhtä helppoa alisuorittaa, ja se on vieläpä hyväksyttävää. Tottakai dokaaminen tappaa miehiä, esim. juuri testovaje, tunne puutteellisesta miehuudesta voi altistaa alkoholismille
Missä olen vähätellyt tai pilkannut? Olen ainoastaan hieman huvittunut tuosta ajatuksesta, että oikeasti pidät tota näköjään kovinkin terveellisenä. Sori nyt vaan, mutta mulle se on hieman huvittavaa henk.koht syistä, kun satun olemaan lapsesta asti seurannut aika tavalla aiheeseen liittyvää.
Japanissa kyllä taitaa nuoret miehet tehdä eniten itsemurhia, teston puutteestako kärsivät, eikä syy ole se, että painavat duunia 24/7 ja itsemurha on melkeinpä kunnia-asia?
Kovasti nauravia hymiöitä viljelet tuolla ylempänä. Sinähän sitten voit kertoa testovalmisteiden terveyshaitoista, ja pidä mielessä että en ole puhunut yleisesti anaboleista. Myös minulla on tuttavapiirissä maksansa tuhonnut, useita kehonrakennuksen sm-mitaleita saavuttanut kaveri, mutta se nyt ei käsiteltyyn asiaan liity mitenkään. Tuo Japani-läppä on jo heikkoa pyristelyä. En mielestäni ole väittänyt kaikkien maailman itsemurhien liittyvän miesten hormonitoiminnan häiriöihin.
Minäkään en puhunut steroideista, enkä niillä itsensä douppaavista henkilöistä. Puhun hormoneista ja niiden vaikutuksista, hyvistä ja huonoista ylipäänsä. Kyllä sä ylempänä annoit ymmärtää, että testosteronin puute aiheuttaa nimenomaan itsemurhia, joita keski-ikäiset yliedustettuina tekevät.
Mitä nyt jaarittelet? Tottakai se voi aiheuttaa vakavan masennuksen kautta itsemurhia. Vastaa nyt kysymykseen koskien testosteronivalmisteiden terveyshaittoja.
^ Voi nyt yhden tähden. Et sä ole tosissasi… Mähän kirjoitin varmaan 20 viestiä sitten niiden terveyshaitoista. Mutta ai niin, eihän sun tarvinnut avata niitä linkkejä, kun tiedät jo muutenkin, miten terveellisiä hormonit on.
Ei mut ihan oikeesti, suosittelen patentoimaan ideasi lääketehtaille, kun tyhmät eivät ole tajunneet vielä alkaa markkinoida testoa mainitsemiisi tarkoituksiin, voi käydä äkkirikastuminen. Sieltähän ne lääkärit saavat lisäkoulutusta, voisivat sitten luennoida lääkäreille, että alkavat löyhentämään määräämiskriteereitä.
Avasin. Vaikutukset tyyliin: “Saattaa aiheuttaa painonnousua”. Täysin paperinohutta kamaa, ja ehkäistävissä elämäntavoilla.
Ja mitä ihmettä horiset? Testosteronikorvaushoitoa on kaikkialla länsimaissa
Ai mitä mä horisen? Olen yrittänyt tuoda ilmi, että on naurettavaa väittää jotain lääkeainetta terveystuotteeksi ja kiistää kaikki haittavaikutukset. Mites kontrolloit elämäntavoilla esim. punasolujen määrää veressä? Kyllä kai mä nyt tiedän, että hormonikorvaushoitoa on olemassa, mut ei sitä kuka tahansa jamppa saa, syystäkin.
Kyllä sitä saa jokainen jamppa, jos osaa hetkellisesti romahduttaa testotasonsa. Tunnen lukuisia näin tehneitä. Nuo punasoluongelmat lienevät varsin marginaalinen ilmiö, ja nekin on hoidettavissa useimmiten niinkin yksinkertaisilla toimilla kuin verenluovutuksella ja asetyylisalisyylihapolla. En ole kiistänyt yhtään mitään, mutta korvaushoitoa tarvitsevalle miehelle kehon ulkopuolinen testosteroni voi olla elämän pelastus ja ihmelääke.
Asetyylisalisyylihappo ei kyllä laske hb:ta, vaan on tekemisissä veren hyytymistekijöiden kanssa. Sillä taas on myös omat riskinsä. Entä vaikka henkilö, joka on allerginen sille? Ei ole laisinkaan tavatonta, vaan itseasiassa melko yleistä. En muutenkaan oikein tajua tätä medikalisaatiota, lääkettä lääkkeen perään, lääkettä kumoamaan toisen lääkkeen sivuvaikutukset. Toki lääkkeitä tarvitsee joihinkin vaivoihin ihan oikeasti, mut kyllä niiden käyttökynnys on melko alhainen nykyään. Kuin myös tottahan toki niissä on paljon hyvääkin. Kyllä mäkin voisin sanoa Deprakinen pelastaneen mut viime vuonna itsemurhalta, mutta onhan se saatanallinen myrkky ja varmasti hormonit, jopa ihan normaaliin mieheen pistettynä on suhteessa terveellisempää.