LatexCC vaikuttaa kaikinpuolin varteenotettavalta asiakirjoittajalta. Toivoisin hänen avaavan mielensä syövereitä entistä avoimemmin.
^ Late availi täällä aikoinaan mielensä syövereitä niin avoimesti ja ihan muita asioita, kuin päihteitä koskien, että modella oli hitonmoinen kiire sensuuripyyhekuminsa kanssa ja banniakin paukkui tämän tästä. Sun piripäiset provoilusi ovat ihan pelleilyä sen setin rinnalla :mrgreen: . Oli sillä aiemmin jokin muu nicki, mutta sille onnistui hankkimaan ikibannin alta aikayksikön, minkä jälkeen hieman siisti ulosantiaan :mrgreen: .
Positiivista tänään: Hyvin on tullut TAAS nukuttua ja alkaa elämä voittaa . Tekee oikein mieli lähteä ulos, vaikka sää ei ole edes järin houkutteleva.
Allekirjoittaneella on tänään treffit turkkilaisen mimmin kanssa. Mielenkiintoinen käänne siinä mielessä, että joskus 15 vuotta sitten heitin pyöritelineen hänen isänsä pitserian ikkunasta läpi, ja veljensä hakkasi silloisen kaverini tajuttomaksi golfmailalla. Tämä velipoika on kyllä nykyään hyvä kaverini, mutta kohtuullisen odottamatonta kuitenkin. Ajat muuttuneet.
Kohta soitetaan paikalliseen mielenterveystoimistoon/vastaanottoon josta pitäs saada se julkinen psykiatrikontakti (korkeammat julkiset tahot eivät enään näin terveenä halua ilmeisesti edes tavata minua vedoten tutkimusten riittämättömyyteen jotka nekin he ovat tietysti itse valikoiden valinneet yksityisten isojen lääkefirmojen ohjaamina/painostuksesta), että loppuisi tämä vaellus terveydenhuollon ulkopuolella vaikka hoidon piirissä ollaan oltu kyllä kohta jo 10vuotta, kontaktia odotettu 3,5kk:tta ja ollaan vieläkin jossain jonossa Annoin viimeksi sairaanhoitajan ihan tahallaan kohdella minua huonosti enkä jaksanut sen enempää reagoida.
Mutta nytpä muuten laitetaankin tuulemaan kun on johtava ylilääkäri (vaatimalla vaatii, että jotain on tapahduttava eikä hommat muuten etene), erikoislääkärit+Fimean myöntämät lailliset tropit hallussa, potilasasiamies (ihan hiilenä mukana), a-klinikan lääkäri ja hänen paras todistuksensa asiasta, psykoterapeutti ja hänen kupongit sekä omat jedikikat kyseessä! Aika pokkaa saa olla järjestelmän rattaalla jos nyt alkaa kitinää kuuluun!
Ps. Ja ne puhelut nauhoitetaan kyllä kummassakin päässä
Edit: Mitään ei ole tehtävissä kuulemma juuri nyt, jonossa ollaan. Apulaisylilääkäri soittaa heti kun ehtii mutta kun satun tietämään, että johtava ylilääkäri nimenomaan vaatii sitä apulaisylilääkäriä järjestämään sen psykiatrin ja pikaisesti Ei voi olla enään todellista… Alemmat delegoi hommia ylemmäksi ja korkeammat tahot delegoi hommia mahdollisimman alas, ikuinen luuppi ja flipperi…
Edit2: Paranee vaan, nyt potilasasiamies itse soittaa sinne mielenterveystoimistoon
Viimeksi kun ihan livenä kävin paikalla niin hyvä ettei vartijoita+poliisia kutsuttu paikalle kun huuuuuuuuuuumeita on purkissa!
Edit3 Ja nyt soitti vielä sairaanhoitaja takaisin joka kuulostikin tällä kertaa ihan eri ihmiseltä
Kärsivällisyyttä siis kaipaamme kun ei se edes tiennyt mikä asema kannabiksella ja lääkekannabiksella Suomessa tällä hetkellä on…
^ No tulihan se soitto ja eteneminen ylöspäin sieltä!!!
Välittömästi kun se paikallinen julkisenpuolen ostopalvelu-sykerö saadaan kiinni ja duuniin sinne mihin pitää niin Kannel on ihan heti oven takana apulaisylilääkärin (ja johtavan ylilääkärin) luvalla on psykiatri sitten mitä mieltä tahansa minun papereista ja täysin laillisesta sekä erinomaisesti toimivasta lääkityksestä :mrgreen: Ehkä ne ei saa sinne ketään kun pitäs hoitaa yksi juttujen juttu himaan eikä eläkkeellekkään voi vissiin ihan heti karata kuten aikaisempi henkilö toimi
Ps. Miten minusta tuntuu ettei sitä ovea siltikään vielä saada ihan helpolla auki
Soikannel, sulla sama vika kuin mulla ja kaverilla. Ollaan itse keksitty lääkitys, no siittä ei Sykeröt tykkää. Mun korvalääkäri katsoi suoraan silmiin ja esitti asiallisia kysymyksiä. Nyt paras kohta, mun verensokeri laski, sydämen syke laski ja verenpaine on laskenut. Kaikki aikaisemmat lääkkeet ei ole moiseen pystynyt, nyt vain puolikkaita koska haluan tämän tilan jatkuvan pitkään. Olen syönyt normaalia enemmän ja 12 yksikköä pienempi insuliini annos, vaimo kehuu uudeksi mieheksi, kemiallista kastraatiota aiheuttavat lääkkeet on purkissa. Kerään tietoa exel taulukkoon ja vaikka syötän paperin neurologian ylilääkärille.
Minä tyydyin vain johtavalta ylilääkäriltä kysymään, että “Milloin tämä ihmisten kantaminen mustissa muovipusseissa pois lopetetaan ja meinaatteko te lääkärit valanne vannoneina tehdä asialle jotakin?” En ole saanut vieläkään mitään vastausta ja ajattelin toistaa kysymyksen painokkaammin jossain vaiheessa
Ei mulle sitten tainnutkaan iskeä mikään oikea masennus, eli perusjälkeisiä dokaamisesta vain se alakulo ja aloitekyvyttömyys . Oloni parani kummasti eilen, kun pääsin vähän juoksemaan todetakseni, että fyysisesti olen ihan toimintakykyinen(Ihan paskahan mun kuntoni on, mutta eipä ollut enempää paska enää dokaamisen vuoksi) ja kauppaan toteamaan, ettei mulla mitään sos.fobiaa olekaan(Ei ole muuten, mutta tinaamisen jälkeen moinen vaivaa kummasti hetken aikaa :mrgreen: ). Aurinkokin jaksoi vielä lämmittää ja sekin piristi. Taisi mulla univelkaa olla vielä jäljellä, kun iltapäivällä iski väsymys, menin nukkumaan siinä neljän aikaan ja nukuinkin sitten oikein mukavasti 11 h
. En mä sitä voi parhaalla tahdollakaan kiistää, etteikö lisääntyvä pimeys ja pelko kylmyydestä(Pelkään sitä ihan oikeasti, koska se on mulle todellinen ja vitun invalisoiva ongelma
) saisi mieltä vähän synkäksi, mutta kait sitä kaamostelusta ja palelusta hengissä selviää jälleen kerran, kun on ennenkin selvinnyt
.
Tänäpä o see Virallinen Lääkepäivä .
Mick on palannut
<3. Olikin jo ikävä. MUTTA nyt mulla menee koko päivä siinä, kun luen sun kaikki uudet kirjoitelmasi lävitse, sekä tällä puolen, että Lopettamossa. No, pysynpähän poissa pahanteosta
. Piti mun tänään kyllä tehdä muutakin, kuin pahaa. En nyt sitten hyvästäkään tiedä, eli ei tässä suunnitelmissa mitään suuria laupeuden töitä ole, mutta ihan tavallisia juttuja, jotka eivät liity mihinkään päihtymisiin sun muuhun rikollisuuteen.
^ Moi Winstoni, nätisti sanottu, tykkään kyl susta ja ootan, että saat kymppitonnin viesteissä täyteen
- se on niin harvinaista, sillä vain yksi on tehnyt moisen tempun sua ennen.
Morjesta myös Lucci ja muut kans - oon viimesellä rundilla - se sirkusjuttu on aika lailla totta, jos en vedä puihin… meen sinne, missä ei nettiä ole, maailman ääriin, jossa ainoa langaton yhteys on ajatuksellinen keskittymä…
siel hepan paska haisee ja koni palaa piipussa… sepon henoiinin hinta palautetaan kiertueella 1960-luvun tasolle.
sure honey. eh he he… yep yep -
mut tänään positiivista on aurinko ja kolme veetä viunatta -
olen olemassa ja vointi on melko normaali.
Moikka Mick! Olenkin pohdiskellut kuinka kauan taukosi vielä kestää. Kiva kun olet täällä taas! Mä repeän joka kerta, tosta “palautan hinnat 60-luvun tasolle” - Rankka päivä, yksi parhaista leffoista ikinä. Silti myös hauska, koskettava ja surullinen yhtä aikaa.
^ Moyp Luc, niin on ! mullon se filkka itseasiassa boxilla. maikkeli daklas vähän hikoilee ja
hermo on hieman kireellä. parhaita näyttelijäsuorituksia siltä gubbelta, varmaan paras.
se on muutenkin sellanen vähän suutahtava äijä. itsellä on takana sellaset kohtaukset, toivottavasti.
muuten tulee porttari lidliin ja seksikauppaan.
Mä en kanssa muuten tosta jätkästä perusta, mutta ton roolin se veti niin hyvin. Varmaan paras näyttelijävalinta tuohon rooliin.
Aurinko paistaa. Pakko kyl jonkin verran nukkuu ny päiväl, eläkeLLäisen etui. Mut illal vois ajella: polkemispyörä on polkemispyörä, tandemii on lälläripyörä.
[size=85]Olippas hassua…[/size]
Moi. Mä oon vieraantunut ansiokkaasti enemmiltä osin lopettamon jengistä.
emmä niitä enää tunne… mut ehkä ne tuntee mut jo liian hyvin, voi olla.
Kumma kyllä tää vadelmamunkki eri nickeineen joskus jopa rennosti rupattelee, ja eihän se koskaan ole ollut tyhmä ja on erittäin hyvä kirjoittaja…okei, ehkä naisille tyly… siviilissä naistyyppini on laajentunut. siis ei ole raskautunut, vaan tyyppinä on kokenut jonkin reaktion ja pieni ja hoikka on saanut huomioni.
ja on se nuorentunut.… vm -85 ja se on pelkästään mahtavaa. kun miehelle tulee ikää,
hälle sopii nuorempi nainen, n. 10 v ikäerona ois hyvä, ehkä tää 15 v on välil henkisesti liikaa,
kun toinen ei tiiä oikeestaan mitään kasarista ja ollut teininä vielä 2010-luvulla…
Tällä kertaa plinkissä käydessäni, kohta taas lähtiessäni, koin lämpimän läikähdyksen Saunan naisten taholta
heidän viattoman viehkeän tuntuisesti, asiallisessa ja myönteisessä sävyssä mua tervehtien.
Luc ! ja W jopa suoraan sanoen kaivanneensa, aye…
Mä siis jostain syystä tuun toimeen paremmin vielä päihteilevien tyyppien kaa, jossain määrin. näin nettitasolla.
Ehkä mä en oo koskaan pitänyt sellasesta perusjuoppotyypistä, ehkä mä en itse ees olekaan. mitäpä sen välii.
Dokut on aivan vitun kaunaista jengiä, sen mä sanon. ja mää oon muuten vaan mouho ja vaikee, kyl tiietään.
naiset sen sano siviilissä. enkä sitä yhtä beibee vaan omaksein täysin saa,
mut ehkä se on/off-suhdanne vain jatkuu.
tai sit ei. se la vii.
Näädästä on tullut mun suosikki, outoi juttui siis tapahtuu maailmas !
Positiivista tänään ja näinä aikoina on viunattomuus ja bentsottomuus - mut onhan tää tällasta vitun näkkileipää
tää elämä - vaan onkopa tuo erikoisen khuulia kellään. ongelmia on aina oli sit rahaa enmpi tai ois kuin raittihina!
Naisesta ei ota selkoa, tuuliviirisyyteen luulin jo tottuneeni. mut kehonkieli paljastaa joskus kaiken ja talk is cheap.
ah, ah.
Se tyyppihän on vaan juoppotrolli jonka rentous on vain näennäistä, että saisi luottamuksen kautta informaatioo/hyväksyntää jolla voi sitten loukata/provosoida varsinkin uusia kirjoittajia kun tilaisuus koittaa jne… Joskus katsos ei tarvi edes nähdä niitä toisen kortteja kun se ite paljastaa ne :mrgreen:
Laita ignoreen, suosittelen.
^ Moi.
No, onhan se aika persoona. etenkin sen tarharyhmän aikaan ja ketona kans
niitä p-luokan lausuntoja, mut sanoisin, että on se muuttunut jossain määrin.
enempihän se on peliä, johon ei tartte osallistua. ehkä itse oon muuttunut.
ja pidän vadelmasta kohta ihan tolkuttomasti. ehkä silloin mittaan kuumeen.
no, en mä kauheesti tulevina aikoina plinkissä enää ole. jotenkin tää juttu on tullut kirjoitettua sekä umpeen,
että tyhjiin ja sitä lajia nyt tulee muutenkin tehtyä päivittäin. tulijoita-menijöitä liikaa ja ärsyttävää toistoa.
siis tuol juoppopahnoilla. Saunahan on aika stabiilissa tilassa ja sittenkin ilmapiiri on parempi…
muistuttaa avioliittoa liikaa toi lopettamo. Sauna on vähän freshimpi, eikä tuomitseva, ymmärtää enempi tai jotain.
Kilpaileva oma sivusto ois hieno idea. siel sitten meikä kaikesta määräis, koska ==>moderaadon kaikki oikeudet
mutku meitä on niin monenlaisia, saa ollakin. oon suvakkeja suvaitsevampi. räsästä parempi, eikä se ees oo paljoo.
Seiskakymppi, täytyy sanoa että myös teikäläisen jutut uppoavat. Plinkissä monilla miehillä on aika korkealentoista juttua, joihin en ehkä itse niin kykene samaistumaan. Tuollaiset perusäijän pohdinnat elämästä ovat huomattavasti helpommin lähestyttäviä, enkä tarkoita perusäijää mitenkään negatiivisessa mielessä.
^ Okei - hyvä juttu ! Mut pahoin pelkään, että korkealentoisuutta ei voi välttää…
Pohdinta tulee ihan luonnostaan, ehkä pitkään jatkunut turrutus jarrutti aiemmin.
=> Heräys, kahvi, lenkille kattelemaan niitä sirkusmeinkejä ja laskemaan hevoset.