Positiivista tänään?

Älä saata meitä kiusaukseen ja niin edespäin… Kyllä multa heruu muutama sympatiapiste ehkä monta päivää ryypänneelle. Ei saa kiusata heikompia. Itsekin muistan tuon herkullisen olon, kun sappinesteet eikä vesikään pysy sisällä. :frowning:

Noniin, pitääpä tässä ensimmäisen vappuaamun jälkeen alkaa hehkuttelemaan kun ei ole krapulaa ja rahatkin ovat vielä tallessa. Tämmöistä sen elämän kuuluukin olla! :laughing:

• tappiolla alkanut turnaus päättyy usein finaaliin, jossa tällä kertaa vastassa jokin muu maa kuin ryssland
  • kevät potkii munilla tahtia munasarjoille, luonnon kiivas kasvuvaihe aiheuttaa kohinaa korvissa, eikä se olekaan
    takautuva juoppohulluuskohtaus ja tämä vuodenaika buustaa apaattisuuksista myönteisemmille vesistöillä, hyödymme isosti ja lähes kaikki, mutta kaikki se on kotiopäin tai ainakin samaan suuntaan tai sinne päin
  • koiran uintikausi alkoi justiinsa ja tavoite on mennä taas olympiatasolle asti
  • vähän parempi unirytmi ja selkeä ruokintasysteemi ja reenit sujuu,
  • asunto siivottu pääpiirteittäin ja
  • sydänoireilut väheni ja
  • ihan hyvin potkii ja
  • näin se menee ja
  • etiäpäin on suunta
  • koitetaan jaksaa :arrow_right:

Hierontavaraus, jonka 1/3-osan käytän puolen tunnin päästä ja ripottelen ne kaksi muuta taktisen
järkevästi kevään edetessä ja näin muokkaan mahdollista selän rasituksen painopistettä.
Selkäfileet aktioiva huippukäsittely ehkäisee merkittävästi konkreettisia kipeytymiä.

Sydänhäikät eivät vielä ole mua tappaneet, eikä ole pelkotiloja, että tulisin
delattuani tänne haamuilemaan. Ei, teen sitä eläessäni.

Urheiluhierojakaimani kanssa voikin sitten tehdä
pelisuunnitelman illan vaativaan Norja-peliin…
luultavasti pitkä päätyyn ja porukalla perään ja myös
säkävetoja omalta siniviivalta ja sekakentälliset.
Puolustaja maaliin ja målkke keskelle hyökkäykseen
ja joukkueen ammattihierojat laidoille.
Peluutetaan puoli tuntia kerralla.
Ylivoimatilanteissa annetaan
vastustajalle helpotusta ja
pudotetaan omat
kentälliset
kahteen ja
pelaajat
kolmeen.
kuudes-
toista
sija
on
v
a
r
m
a
.

Aamukahvi se parantaa kaikki kivut ja säryt. Eikä edes vituta istua toimistolla. Maagista troppia! :slight_smile:

^ Huomasin saman, vaikken istukaan missään toimistolla. Makasin varmaan pari tuntia sängyssä hereillä, kun en enää saanut unta, mutta ei huvittanut nousta ylöskään, kun kaikki oli ihan paskaa. Sitten mun oli pakko nousta, koska pissahätäni yltyi sellaisiin mittasuhteisiin, että pian olisin saanut pyykätä lakanoita, jollen olisi mennyt kiireesti vessaan :laughing: . Napsautin siinä sitten kahvinkeittimen päälle samointein ja kun olin juonut ekan mukillisen ja polttanut tupakan, niin kaikki ei enää ollutkaan ihan paskaa :smiley: .

Ihanaa, kun ei tarvitse enää aamuisin palellakaan niin järjettömästi, vaikken ole edes pukeutunut neljään villatakkiin ja kolmiin villahousuihin, enkä saa enää lämmittääkään täällä, kun “normaalit” ihmiset voivat kuolla lämpöhalvaukseen :laughing: . Pystyn nukkumaankin ihan yöpaidassa ja yhden paksun peiton alla niin, että herätessäkin on melkein lämmin.

Jaksoin tehhä asioita, joita piti tehhä, pyykit, treenaus, viikon annoksen haku, tiskausta ym.pikkusälää. Minä juon nyt Lidlin cappuccinoksi kutsuttua juomaa, on se ihan hyvää… heräsin ennen puoli viittä, pitäis pyssyy hereil, ettei taas mene rytmit sekasin, kun pian taas on lähtö edes. Lisäksi tein tärkeän päätöksen, saapi nähdä, kui vastaanottaja siihen reagoi…Toivon todella että suostuu, kun mummielestä mä tekisin siin oikein ja se olisi häntä kohtaan oikein… Mitään helevetin sädekehiä pään pääl ei ole eikä tuu, mut edes joskus mäkin voin tehhä oikei… Vähän jännittää.

Olen muutenkin liikkunut viime aikoina vähän enämpi, käynyt kävelemäs, treenaillut, jumpannut. Pyörään pitää hakea huoltsikalta renkaisiin ilmaa, kun on hintsusti vuotanut talven aikana, eikä tavispyöränpumppu käy. Kirjastosta saa ilmatteeksi, ehkä kirjastokorttia vastaan pyörän lainaan päiväksi, jess. Pyörä on niiiin hyvä keino ensinnäkin siirtyä pisteest A pisteeseen B, emmä oikein diggaa bussis kulkemist, kyl se menee, mut pyöräily o…vapaampaa. Ei tarvi kytätä jotai aikatauluja ja tsillee.

Musiikki, ny Kate Bushia… Jonku mielest varmaan kulunut Wutherig Heights, mut must klassikko. Kunhan ei alvariinsa kuuntele…

Piakkoin eltsujen kattelua ja venytykset… Ihan ok.

Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa :smiley: . Jepjep, en ole hypomaaninen, en vetänyt henoiinia, enkä edes piriä :mrgreen: . Helvetinmoista mielialavuoristorataa vain ollut eilisestä lähtien ja juuri nyt ollaan taas siellä huipulla, mutta katsotaan 5 min. kuluttua, mitä mulle silloin kuuluu. Koko eilinen päivä oli tosiaan sellaista sahaamista, että isäntäkin oli tulla hulluksi(siis entistä hullummaksi :mrgreen: ) mun kanssani, enkä voi häntä siitä moittia :neutral_face: . Toisaalta tämä on niin helevetin ärsyttävää, mutta toisaalta; tietääpä ainakin sen, että ne huonot hetket menevät nopeasti ohitse :unamused: .

Kävin lukemassa vanhoja tekstejä, tässä kun oma historia on juolahdellut mieleen ja tämä paikka niin hyvässä kuin huonossa on iso osa sitä. Kirjoittelin tänne kuitenkin 5 vuotta ja lopetin 5 vuotta sitten.

Täältä näkee hyvin millaisia ongelmia on ollut (esim. käyttäytymisessä) ja jotenkin voi nyt olla tyytyväinen miten on päässyt eteenpäin, mutta toisaalta kaduttaa miksei niin montaa asiaa itsessään ole joskus muuttanut nopeammin kun tuntuu että olis voinut.

Päihteistä en oo keskustellut enkä niitä siinä mielessä miettinyt varmaan viiteen vuoteen. Oon satunnaisesti käytellyt mut ei ole ollut kiinnostusta sen isommin miettiä mitään haitta- tai oikein käyttämiseen liittyviä juttuja, eikä varsinkaan toisten puolesta.

Ei siinä mitään; aina vaan täyttä säätöä yhä parempaa kohti.

Kokoomus pääsi hallitukseen ja Stubbista tuli ulkoministeri. (En ole hallitusneuvotteluja pahemmin seurannut, mutta tämän tänään kuulin.)

Omassa elämässä se, että oli onnistunut käynti pankissa ja nyt on muutama kuukausi sit taloudellisesti helpompaa.

Mullakin katosivat taas rahahuolet, jos niitä nyt kunnolla olikaan, kuin taikaiskusta, eli ihan yllättävältä taholta, eikä mun tarvinnut edes itse tehdä mitään :astonished: . Toivottavasti nyt ymmärtäisin olla kaatamatta kaikkea kurkustani alas tai tuhlaamatta niitä Sepon henoiiniin :mrgreen: . Enköhän mä kerryttele ainakin osasta tuota sukanvarsirahastoa pahan päivän varalle.

Viisas tekee vähistä varoistaan maittavaa kiljua. Yhdellä eurolla saa 20 annosta alkohoolia, eikä makukaan ole lainkaan paha. Ennätin tästä jälleenherätetystä harrastuksestani aloitella jo topikin tuonne Vähättelijöiden puolelle, jossa tarkkaillaan miten hyvin se vähentäminen sujuu kun raha tai kauppojen aikiolojat ei ole enää este kalsaritissuttelun jalolle taidolle. Saas nähdä milloin Narkkis taas bannataan ja liian huimausmyönteinen topikki polttohaudataan… :wink:

viewtopic.php?f=3&t=35923

^ Minä en liene sitten kovin viisas, koska kiljua en ainakaan ajatellut tehdä :mrgreen: . Juu, luin jo sun kiljualoituksesi :unamused: .

Mikähän panee Avastin varoittamaan aina kun luen saunan foorumia. :question:

^ En tiedä, mutta mitäs positiivista siinä on :stuck_out_tongue: ?

Hmm, pari asiaa tulee mieleen:

1. Sivut eivät käytä salausta (https) jolloin käyttäjätunnus sekä salasana lähetetään selkokielisenä intternetin läpi jolloin pahat hakkerit saattavat päästä viestiliikenteeseen käsiksi, että…

2. Sivut sallivat avatar-kuvien lataamisen ulkopuolisilta saiteilta, joten esim meikäläinen näkee tarkalleen mikä ip-osoite tälläkin hetkellä katselee mun lohikäärme-kuvaa…

Kyllä tää tekniikka on ihanaa! :wink:

• Takki läks jo eilen ja kelit ihan okei ja olen kantafinksi ja kestän paremmin koleeta keliä kuin +45 varjossa, josta kokemusta, mutta ihminen yleensä sopeutuu n. 3-6 viikossa eri maiden sääoloihin ja kieleen ja kulttuuriin ja
    liikenteeseen menee yksilöitynä vähän tai enemmän aikaa ja
  • pelit sujuu, vaikka ovatkin harjoitusluonteisia olleet,
  • kesä edessä päin samoin fleda ja
  • ajankäytölliset valintaiset avoinna

Viikonloppu ja vapaata pari päivää. :slight_smile:
Vaikka äitienpäivä sunnuntaina onkin ja se tietää hirveää härdelliä ja “pakollista” kyläilyä mutsin ja ehkä jopa anopin luo, niin siltikin pari vapaata tekee terää…

En itse yleensä juhli näitä kaikkia syntymä, isän, äitien ym. päiviä, mut pakko se sen verran on viitsiä et onnittelee/muistaa niitä joille kyseiset merkkipäivät saattaa kenties olla tärkeitä.

Mun kello ranteessa rupesi oleen finaalissa, vaimo tilasi mulle USA Military Watch kellon. kyllä on miehekäs olo nyt. Saa uida ja sukeltaa, sarja numeroitu peli ja kun täytin takuu todisteen tuli jenkkilästä vastaus heti. 10V takuuta, saakeli ku näkyy pimeässä vessassa viisarit, jotain tritiumia niissä on. Pienestä voi pieni poika olla onnellinen.

AAA, armas aurinko paistaa simmuun klo 5 alkaen. Pari tuoppia kiljusammiosta tekee kyllä semmoisen olon että ihan vielä ei ole aika kuolla. Katsotaan seuraavat parisataa vuotta…