Positiivista tänään?

Koputan puuta, mutta toivottavasti olen oppinut omista ryyppyreissuistani sen verran, että pyrin kalttamaan yli 10 annoksen päivätroppia kuin ruttoa. 3,5 desin rommipullo (9 annosta) tuntuu mulla olevan semmoinen “sweet spot”, jossa saadaan kaikki nollaamisen hyödyt ilman merkittäviä sanomisia. Maanantaina meni pikkurommi ja tänään myös. Pienen pieni mahdollisuus kohtuukäyttöön näillä opeilla lie mun kohdalla.

Suosittelen Winstonillekkin, vähemmän on huomenna enemmän! :wink:

Ehkäpä dexmi oli sinulle “yö” juuri siitä syystä, että kun avain saatiin loksahtamaan lukkoon sinusta kehkeytyi kohtuukäyttäjä eli toipunut alkoholisti (mutta vanhat juuttuneet toimintatavat vielä hitusen vaivaavat koska annokset ovat jokseenkin liian isot) ja sen manitsemasi lsd:n (päivä/kolikontoinenpuoli) taas saisi aikaan täydellisen irtautumisen siitä litkusta ja järjenvalo pääsee oikeuksiinsa? :smiley:

En näkisi mahdottomana, että Narkkitehti voisi joku päivä ottaa sen tuopin huurteista/viiniä/siivun rommia sivistyneesti ja ilman sen kummenpia kommervenkkejä tai intohimoja.

Tää oli eilen, mutta silti: pääsin testaamaan kaverin treeniksellä bränikkää 500 euron signature-virppaa. Tsiisus että sitä oli ilo soittaa, pitänee alkaa säästämään :stuck_out_tongue: Ei toi nykyinenkään oman settini virveli huono ole, mutta ei se ihan samalta kuulosta :mrgreen:

Lopetin terapian. En jaksa niit besserwissereitä enää. Vuoden kävin, tulos: big fat nothing… Oisko tuo voinut kysyä, vaiks kerran, miten voin, mitä tunnen… :unamused: . Hyvä, että sain tämän päätöksen tehtyä. Ei enää terapioita, ei lisää lääkkeitä :sunglasses: .

Onneksi olkoon hyvästä päätöksestä! Elämä itsessään on parasta terapiaa.

Oltiin tänään miehen isovanhemmilla käymässä. Faijani rakentaa mm. erilaisia kitaroita. Mieheni kitarasta oli kaula mennyt rikki, kissat pomppineet ja kitara kaatunut lattialle pariin kertaan. Faija otti sen mukaansa viime kerralla kun kävi meillä ja tilasi siihen uuden kaulan (edellinen oli Stratocasterin) tää uusi Telecasterin. Sähkökitarasta siis kyse. Kiva nähdä kun mies odottaa kun pikkupoika Joulua kun faija tuo uuden tuunatun kitaran hänelle tänään. Iloa siis toisen ilosta. :smiley:

Sain juuri tietää erikoislääkärini mahdollisesti muuttavan diagnoosiani (kannabistutkimuksen edetessä) jota on nyt hinkattu aika helvetin pitkään :mrgreen:

Eli kärsin vakavasta eksistentiaalisesta traumamasennuksesta (joka pysyy 100%:sti remissiossa korkea thc-pitoisella lääkekannabiksella) mutta se mikä tämän itsemurhamasennuksen sitten taas pohjimmiltaan aiheuttaa voi olla ehkä PTSD. Eikä vain PTSD vaan sen vaikea kompleksinen muoto.
fi.wikipedia.org/wiki/Traumaper% … 4iri%C3%B6
traumajadissosiaatio.fi/kompleksinen-ptsd/

Syinä siis alkoholisti isäni aiheuttamat traumat ja äitini läsnäolemattomuus henkisesti joka on lapsen vakavaa psyykkistä pahoinpitelyä varsinkin jos lapsi ei voi traumojen jälkeen saada mistään tukea.

Taikasienet voivat korjata ehkä vaurioita neuronitasolla kuten voivat tehdä myös muutamat muut luonnonpsykedeelit, mutta nyt pitäisi vain osata valita oikein (jos niitä nyt ylipäätään edes tarvitaan psykoterapian lisäksi) ja tarvitsisin ammattilaistiimin ympärille koska väärin toteutettuna ja seurattuna saattaisin päätyä itsemurhaan (mahdollisuus on onneksi todella häviävän pieni ja fyysisestihän ne eivät ole suurimmaksi osaksi vaarallisia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).
livefreelivenatural.com/new-stud … me-trauma/

Taas yksi hieno lisäsyy vittuuntua tästä kieltolaki helvetistä asteen enemmän, mutta ei auta kuin mennä tulta päin :mrgreen:

Ps. Narkkis onko se “valosoturin” pesti vielä sinulla hakusessa? Jospa sinä voisit mennä edeltä ja kertoa minulle oikean valinnan…(vaikka en tätä nyt missään nimessä voikkaan vakavalla naamalla suositellakkaan koska sellainen yksinkertaisesti on kielletty tällä pastalla) Mutta eiköhän ne “henget” kertoisi sinulle kun kohteliaasti kysäsisit varsinkin jos satut oikean kaverin pakeille?

Tota joo… tänään nautittu 1500 mg DXM:ää ja nyt alkaa olo olemaan semmmoinen mukava plateau ykkönen, joten mun pitää yöllä kysyä mun astraalitason komentajalta miten prosessi oikeen etenee… :wink:

Nyt alan jännittään The Mist -elokuvaa Hero-kanavalta…

Aurinkoinen aamu, linnunlaulua kuuluu ulkoa, aamukahvi pärisee mukavasti ja tuntuu siltä, että elämä alkaa jälleen voittaa :smiley: .

Tämän enempää en enää kehu, ettei siellä jollain nouse pissi tyystin päähän, mutta musta on edelleen hienoa, kun Pölönen on aktivoitunut jälleen Plinkissä :slight_smile: . Älä sinä siellä höpsöjä luulottele, että muka porukkaa täältä karkottaisit, pöh :unamused: . Olen minäkin pitänyt täällä hirveitä monologeja monet kerrat, kun muilla on ollut elämä tuolla jossakin ulkona ja mulla on vain ollut tylsää koneen äärellä :mrgreen: . Kyllä tänne mahtuu toinenkin, joka käyttää liikaa benzoja(No, sä et taida enää käyttää niitä liikaa :confused: ) ja hymiöitä :laughing: :smiley: :mrgreen: :stuck_out_tongue: :blush: .

Faksin aktivoituminen on myös positiivista :slight_smile: .

Samat fiilingit täällä! Aamupalaksi kahvia & antabusta. Eilinen juomattomuus ei harmita kumma kyllä aamuisin pätkääkään. Kyllä se oikeiden huumeiden valinta on kaiken aa ja oo. Väärästä valinnasta kärsii aina keho ja mieli… :wink:

Välillä tämmösistä jutuista tulee vaan mieleen, että onko tuollainen psykedeeliterapia ja muu jonkinlainen tapa perustella päihteiden käyttöä? En halua kuulostaa ahdasmieliseltä, mutta yleinen näkemyshän on, että päätään kannattaa hoitaa niin, että tasaa elämäänsä ja neurokemiaansa mahdollisimman paljon, sen sijaan että koko ajan sorkkii sitä suuntaan ja toiseen jollain aineilla?

Mun mielestä psykedeeliterapia voi olla pitkässä juoksussa terveellisempää kuin medikalisoituneet normiprosessit, joissa mömmöjä määrätään loppuelämän ajaksi, eikä teriapia koskaan ulotu tarpeeksi syvälle. Kuin laastaria laitettaisiin märkivän haavan päälle.

Psykedeeliterapia voi kuullostaa yhtä vastenmieliseltä kuin kärpäsentoukkien levittäminen märkivään haavaan, mutta kuinka ollakkaan kärpäsentoukat (=psykedeelit) käyvät itse märkäkudoksen (=trauman) kimppuun ja säästävät terveen kudoksen vahingoittumattomana. Sitten kun kaikki märkä on poistettu, voidaan toukatkin poistaa.

Psykedeelien kohdalla tämä tarkoittaa sitä että kun terapia on valmis, loppuu apukonstienkin käyttäminen. Tämän jälkeen voidaankin sitten laittaa haavan päälle laastari, kun itse perimmäinen ongelma on saatu puhdistettua. Luonto hoitaa lopullisen paranemisen sitten omalla vauhdillaan.

Kanteleen kohdalla, enpä tiedä tarvitaanko ulkopuolista apua lainkaan. Kaikki lopulliseen tarvoitteeseen tarvittavat keinot, menetelmät ja välineet lienevät tähän mennessä tuttuja ja käytössä. Ovi on löydetty eikä se ole lukossa. Tarvitaan vain massiivinen leap of faith ja break on thru to the other side.

Mielenkiintoisena sivuhuomiona eienillalla Kanteleen valosoturi-kappaletta lukiessani tajusin että sinnehän oli kirjoitettu paljon enemmänkin mitä tekstimuotoon oli päätynyt. Samalla näin välähdyksenomaisia pätkiä jostain toisesta ulottuvuudesta jossa oli joku viisaiden ryhmä kokoontunut pohtimaan paranemisen problematiikkaa juurikin näihin valintoihin liittyen.

Kun sitten olin kirjoittanut oman vastineeni viestiin, palasin Kanteleen viestiin tutustuakseni tarkemmin aiheeseen, olikin sieltä kadonnut iso määrä tekstiä. Muistikuvani ja todellisuus eivät vastanneetkaan toisiaan. Kolmannen silmän kautta tapahtuva kommunikaatio on mulle vielä vähän vierasta kun sieltä voi tulla tuhat viestiä sekunnissa, tekstiä ja live-kokemuksia samanaikaisesti, mutta aivot eivät yksinkertaisesti pysty purkamaan niitä ja ne jäävät vaikuttamaan alitajuntaan, ja sitäkautta pikkuhiljaa vaikuttavat mitä unissa ja päivätietoisuudessa tapahtuu.

Sorry hieman yliluonnollisen puolelle rönsyilevä aihe… :laughing:

“You know the day destroys the night, Night divides the day,
Tried to run, Tried to hide, Break on through to the other side…”

youtube.com/watch?v=6BIjCW2_Uik

Varmasti on joillekin ihmisille. Mutta minä en nyt vain satu olemaan sellainen. En haluasi sinua kehoittaa avaamaansa silmiänsä, mutta kannattaisi varmaan hieman oikeasti googletella mitä ptsd-aiheuttaa siellä neuronitasolla (lääkekannabis toimii “blokkina” siellä) ja olen näennäisesti terve vaikka hitsaan aamusta iltaan.

Nämä luonnonpsykedeelien erilaiset ominaisuudet ihan siellä neurologisella (ja jossain vaiheessa myös psykiatrisella) tasolla alkavat olla niille maailman parhaille tiedemiehillekkin selvillä. Ergiini-siemenet auttavat itsemurhapäänsärkyyn, iboga oppari riippuvaisille vieroitukseen (jopa heroiinista) jopa ilman merkittäviä fyysisiä refloja koska se jotenkin kummallisesti sitoutuu “depotmuotoisesti” niihin reseptoreihin (ja käsittelemään erästä todella vaikeaa traumaa josta voin kertoa tarkemmin jos haluat), sienet ptds:ään ja riippuvuuksien psykologisiin purkamisiin eri mömmöistä. Huoscaa traumoihin ja riippuvuuksiin. Ei nyt kaikille auta mutta auttavathan kuitenkin joillekin “kadotetuille sieluille”. Riippuvuuksien purkamis onnistumiset riippuvat ihan siitä mikä sitä ihmistä nyt sitten sattuukaan vaivaamaan ja miksi hän itseään myrkyttää.

Näissä on myös vakavia psykologisia vaaroja (ibogassa myös fyysisiä hengenlähtöön saakka varsinkin jos ei ole maksa priima-kunnossa) eikä ne ole mitään leikkikaluja. Mukana tulisi aina olla lääketieteen moniammattiryhmä vierellä jos jotakin sairasta ihmistä lähdetään hoitamaan. Minä haluasin henkilökohtaisesti vierelleni näiden lisäksi myös “parantajan” eli tyypin joka on erikoistunut psykiatrisella tasolla tähän touhuun ja on itse parantunut siitä mistä minua yritetään parantaa (tälläisiä kavereita on vaan kohtuu harvassa täällä peräpohjolassa).

Meskaliinin (niiden inkkarien payote kaktuksien), salvia divinorumin, hallusinogeenisten kalojen ja bufo alvariuksen kantamien kemikaalien merkitys ei ole vielä minulle selvinnyt ja ne muut myrkkysammakot on niiden pusikkokansojen myrkkynuoliin. Tietäisikö muuten Narkkis johonkin näistä vastausta somaattisella, neurologisella tai psykiatrisella tasolla?

Mä en kyllä osaa antaa vastauksia tuohon. Ainoa minkä tiedän mitä olen lukenut ameriikan mantereen yrttien vaikutuksista psyykeen korjaamiseen, on että dexmiä näihin yhdistelemällä saatetaan päästä pitemmälle ja syvemmälle. Kolmannen silmän puhdistaminen ja tunneblokkien avaamiseen on varmasti monenmoisia apukonsteja. Riippuu niin hirveästi yksilöstä. Mä lähtisin vastaavassa tilanteessa luottamaan ensisijassa siihen mihin unimaailma ja tiedostamaton puoli johdattaa, enkä koittaisi suoraan järki-google -yhdistelmällä. Kyllä niitä vihjeitä luulisi kaikkeuden osalta tippuvan, kun tarve on akuutti.

Tramal ja kahvi toimii. Pitkästä aikaa mulla on myös sellainen olo, että voisin kirjoittaa. Siis harrastin kirjoittamista, kun en ollut näin masentunut. Saa nähdä saanko mitään aikaiseksi alkuunkaan vai onko tää fiilis ihan vaan noiden nautintoaineiden aikaansaamaa.

Edit: Ei ku ei se dexmi sitten voi olla bugi… Minä jo kerkesin innostuun :mrgreen:

Unimaailma johdattaa jo tietoisella ja tiedostamattomalla tasolla(silloin kun nyt tälläinen piruparka viitsii toletaukoa pitää(kannabishan siis dumppaa unia thc-lääkekäytössä) eikä se tiedotamatonkaan puoli tässä todellisuudessa ole mitenkään vähempää hanskassa.

Tässä on ehdottomasti kaikista paras kuvaus aiheesta silloin kun työkalu ja potilas kohtaa oikein. Näissä asioissa ei kannata tehdä virheitä koska niiden virheiden korjaaminen on sitten jo sellaista psykiatriakirurgiaa mihin ei monen suomalaisen lekurin rahkeet riitä ja täten apu jää saamatta (lukuunottamatta tietysti niitä neuroleptejä+muita hassuja kemikaaleja). Sama ilmiö muuten näkyy siinä menetelmässä missä jalkaterät laitetaan akvaarioon ja tietyt pikkukalat syö kuolleen kudoksen pois. Ne koivet on sen jälkeen puhtaat, sileät ja pehmeet koska symbioosi toimii…

Ps. Sen verran muuten täytyy lisätä, että niitä kärpäsentoukkia joudutaan joissain erikoistilanteissa levittämään siihen märkivään haavaan monen eri sorttista ja useaampaankin kertaan jotta terve paranemisprosessi voidaan aloittaa.

Tohtiiko sanoa mutta mulla on synttärit tänään, enmä tiiä kuis vanha olen mutta 58 olen syntynyt. Kummipoika siskoni kanssa on tulossa, ei ole kuin keksejä ja kaksi wiinermunkkia. Emäntä oli päivystyksessä kovan hammaskivun takia, röntgen ei löytänyt mitää mutta yksi hampi kantoi ja sitä hiottiin.

^ Onnea vaan ny sitten sinne entiseen kotokaupunkiini !!

Positiviista on, että vielä täällä Saunassa voi kommentoida sääilmiöitä ja kelien vaihtuvuutta, ettei tule
saunavastasta/vihdasta heti runtua naamariin tai muuta penalttia ja kehotusta olemaan tyytyväinen
ettei ole enää sotatoimialueella tai olla sodassa tai lähdössä valloittamaan ryssien viemiä mantuja…
kuten viereises puljus ja musta on tulossa ex-lopettamolainen, olenhan oikea lopettaja,
joka lopettaa kaiken, myös lopettamisen tätä tahtia…

Positiivista tänäänkin,että sain putken katki pariviikkoa sitten. Huolestuin jo hieman terveydestäni,kun alkoi taas erinäiset päihteet maistumaan liiankin hyvin. Nyt taas ,kun tärinät ja vapinat takanapäin aika kultaa muistot,ehkä liiankin hyvin. Vappu olisi muutaman päivän kuluttua ja synttärit ym. äitienpäivät ,niin täytyy olla skarppina,ettei taas huikka jää päälle ja kuluta taas rahaa huntin päivässä päihteisiin. Massilla saisi kyllä vaikka uuden maksankin,mutta tässä iässä en ole moista suunnitellut hommata ja juoda tai doupata ,myös varaosa maksankin. Tänään pitkästä pitkästä aikaa maistoin hieman a-vitamiinia ja fiilis ok,mutta tuntuu jotenkin ,kuin pää olisi tyhjää täynnä,mikä jo positiivista, kun ei tarvi kelailla asioita sen enempää ja olla vaan tyhjäpää & täysin daiju,tinalo,ummikko ym. vastaava huoleton härmäläinen.

Vapaa mies ,valmiissa maailmassa. ( sanat hukassa)