no pitäähän tähän surkeaan päivään jotain positiivista keksiä, niin tänään tulee se Weeds sarja, ja kaupasta löytyy daim suklaata. Ilmakin on kaunis, vaikken ulos uskalla edes mennä, ainakaan en yksin. Enkä taida yksin uskaltaa edes nukkua, vielä.
Positiivista myös että on 2 pvä sairis, eli voin levätä ja keskiviikkona kai on ok olo taas…
Tuli kelalta kirje. Enemmän tulee taas massii. ![]()
Ei ollutkaan niin kehno olo herätessä, mitä mietin eilen illalla että voisi olla.
ummmm… eipäs tule mitn. erkois positiivisia viboja. toivoisin vain et kamu sais säädettyy vähän budhaa ja pääsis bajauttaa sitä.
*Huoh
nm. ties_miten_monennetta_sivari_mestaa_etsiessäni_kulutan_tämänkin_päivän
Ihanaa ihanaa, saa nukkua pitkään huomenna, ekan kerran piiitkään aikaan… Ja saa rauhottuu taas muutaman päivän kun on ihan liikaa tullu valvottuu. Mut onpahan (lähes) vapaa koulusta ja tosi kiva ja positiivinen fiilis ja tuntuu et kaikki menee putkeen… No joo, saas nähä mitkä on figurat parin päivän pääst…
Joku expressi ajo äsken pihaa ja toi mun läppärin takas huollosta ![]()
No jos nyt jotain possaria pitää keksiä, niin ehkä se, että sain tilattua ystävän nettifirmasta ihan sairaan makeita kumileimasimia. Vielä en kyllä tiedä, millä ne maksan, mutta eiköhän tuossa loppuviikosta ala rahaakin tipahdella…
t.KH
Selkäleikkaus meni OK, pääsen kohta futaan. ![]()
No Hyvä että meni hienosti ![]()
Pikaista toipumista, Rontti!!!
Danke schön, kaikille.
Ja erityisesti H2:lle.
positiivista oli että jaksoin olla koko päivän koulussa ![]()
Positiivista tänään on se, että lopetin tupakoinnin (eikä tämä ole mitään sananhelinää vaan ihan tosissaan en enää ryhdy polttopuuhiin). Ja sit se, että töissä valitsin lihattoman linjan ja näin tästedes saan vain kasvisruokaa. Tämä jo pitkään päässäni hautunut ajatus sai lisäpontta kirjasta Filosofian oikeudenkäynti ja aika “tuosta noin vaan” riuhtaisin itseni ylös ja kävin ilmoittamassa päätöksestäni. Syön varmaan nyt vielä ainakin hetken aikaa kotona asuessani lihaa, mutta hyvä alku tämäkin jo…
Enkä ymmärrä tätä kalaa voi vegetaristikin syödä -juttua. Tai, että kun keittäjäemäntä suurinpiirtein inttää “että, no kyllähän moni vegetaristi kalaakin syö” “kala on hyvää” “ota siitä haukipullaa”. God dam, no!
Ilmoittin niille eilen hyvin selkeästi, että en syö kalaakaan, mutta siitä huolimatta oli tänään mun ruokaboxissa haukkipullaa…
Päivän
Sihteeriopisto.net laittoi mulle synttärionnnittelut tänään
Miksei plinkin toimitus…??
:E
Onnee Hollylle
väliäkö hällä… tärkein kysymys on, onko sulla synttärit tänään vai miksi sihteerit juuri tänään lähestyvät?
jos ON, lämmin synttärihalaus ja PALJON onnea ja onnentunteita!! ja juhlat käyntiin tietenkin! jos ei, niin halaus silti ja sihteereille kans!
ps. ekaa kertaa lainaan täällä ITSEÄNI ![]()
On on, 33vee oon, juhlin jo viime yönä. Mulla oli joskus viime vuonna mun alkkarit myynnissä sihteeriopistolla, ja jotain rintakuvia, ja sinne piti laittaa oikea syntymäaika, jonka mä tietysti kunnollisena kansalaisena laitoin.
oikea syntymäaika, jonka mä tietysti kunnollisena kansalaisena laitoin.
vielä toistamiseen megana syntskäonnea!!! onneksi juhlit, sillä se on toki tärkeintä. lisäksi toivon, että arvoisensa juhlat päätyivät tanssiin… horoskooppisi mukaan tietenkin vaakamamboon?!
marilynin intensiteetillä: happy birthday to you!
Onnittelut HoltsiPoltsi!!!
Sinähän alat tulla jo naisen ikään! ![]()