Kävin hammaslääkärillä, joka korjasi pari viikkoa vihloneen hampaan ![]()
Sain tänään tilinauhan josta huomasin, että perjantaina napsahtaa tilille huomattavasti isompi summa kuin olin osannut odottaa ![]()
Sanja ![]()
Ei yllättävää… ![]()
Kirpputorilta löytyi kaasunaamari (9€) ja suhteellisen laadukas vain teroittamista vailla oleva kukri (5€). Lisäksi viikonloppuna on jotain siistiä dark ambient/sähköhäiriöääntä livenä.
Säädöt näyttää onnistuvan!! jepajee!! Ja perjantaina lähtee vauhtijalka viemään kohti Metropolia
ou jea.
Alko lopultaki netti imuttaan kunnolla. Varmaan kaks viikkoa ollu ihan tukossa ja oon ajanu kaikenmaailman virus + spyware skannaukset ilman mitään tulosta. Nyt ku aloin just lataileen jotain leffaa ni aluks alko jyystään jotain 40 KB/s, mutta sitten pamahtiki tonne 400 :n pintaan. Jee jee. Pääsee vielä tänä yönä tsiigaileen ton leffan.
Ostin tänään tälläisen hienon hyöty kasvin. Tämä lihansyöjä kasvi napsii huoneistoon päässeet ylimääräiset hyönteiset lehtiensä väliin. Kasvin nimi on
Dionaea muscipula

Mulla oli kans joskus toi “lihansyöjäkasvi”, mutta se mitään napsinu ja elikin vaan jonkun pari viikkoa. ![]()
Taisin yrittää syöttää sille meetvurstiakin.
Mulla oli kans joskus toi “lihansyöjäkasvi”, mutta se mitään napsinu ja elikin vaan jonkun pari viikkoa.
Taisin yrittää syöttää sille meetvurstiakin.
Hmm… Mua on kusetettu kukkakaupassa. Mä haluun rahat takasin heti.
Koitan pitää kasvia elossa. Se tarvitsee paljon valoa ja multa pitää olla kokoajan märkää. Näin kuulin…
Siinä saatkin olla sit kokoajan kastelemassa…Lycka till! :mrgreen:
Kankkunen loppuu sittenki, tosin vanha kunnon magyar vähän jeesailee.
Kivat dobbelbock-nousut ![]()
Jee vittu tänään mennyt 75e pelikoneisiin
, eli lähipäivien saldo on 175e ![]()
Vittu et vituttaa ![]()
Hjyvä meininki. Ei menny överix.
…sataa…
…kengät ja lahkeet märkinä, ei yhtään suipparia… Noh, sienestys jo sinällään on positiivista!
Pirates of the caribbean.
Positiivista tänään on et aamul herätessä oli ainoastaa rehellinen krapula. ![]()
Kohtapi alkaa Pirates of the Carribean ja minusta Johny Depp hoitaa hommansa oivallisesti.
Kohtapi alkaa Pirates of the Carribean ja minusta Johny Depp hoitaa hommansa oivallisesti.
Joo mahtava roolisuoritus.