Positiivista tänään?

Kevättä rinnoissa! :smiley:

Vapaa päivä ja ulkona paistaa aurinko, semmonen olo et tänään saan ehkä jotain aikaseks :smiley:

Sain just 30kpl purkin Tenoxeja pitkästä aikaa. Ja kaks päivää vapaata luvassa! Perjantaina vasta koulua jea!1

Ex-mies toi pölyimuripusseja ja sain asunnon imuroitua.
Tein edesmenneen ystävän reseptin mukaan riisi-tonnikalalaatikon, joka on nyt uunissa. Ihana tuoksu tulee nenuun. :laughing:
Muutaman oluen olisin halunnut, mutta eipä tuota rahaa sellaiseen nyt ole, joten joku toinen kerta. Ei oikeastaan sekään harmita. Ulkona paistaa sanikka ja mieli on hyvä.

tulin vähän aikaa sit a-klinikalt ja vihdoinki jotain positiivista sieltäkin puolelta.

risolidit vaihdetaan 60mg diapamia/vrk ja sain unettomuuteen viel tenoxeja ja doxaleita.
tietty tiputusohjelma tehtiin myös,pääsee vihdoinki bentsoistaki eroon.

on nii vitun hyvä fiilis !

Itse kävin mm. vastaavia hakemassa, aattelinpa myös olla jonkun aikaa selvin päin yleiskunnon parantamiseksi. :unamused:

Istutin parvekkeelle narsisseja ja ostin uuden viherkasvin olkkariin, se on metrin korkeempi kuin minä :laughing: haaveillu tollasest vaik kuin kauan mut en o raaskinu ostaa…tuntuu et viherpeukalo sisällä alkaa taas heräilemään :slight_smile:

sain 120kpl 50mg tramalia päänsärkyyn ku ei oikeen triptylli auttanu.

positiivista on nyt se että pitkästä aikaa ei vituta mikään asia. ihanan tyyntä :slight_smile:

Samanlainen olo mullakin pitkästä aikaa (=

Päivällä varmistu helsinkiin töihin lähtö 17.3

-PALKKAPÄIVÄ! (Tosin melkein kaikki meni maksuihin ja velkoihin mut silti…)

-Nään maailman ihanimman puoltoistavuotiaan pojan tänään ja saan viettää sen seurassa koko viikonlopun! Ihanaa olla täti! Maailman parhain täti.

-Elloksen tilaus saapui tänään ja tää yks paita oli kivempi kuin luulin!

-Ei tuu juotua tänä viikonloppuna yhtään. Eikä poltettua.

Näin Pekka Poudan. Sen on pakko tietää hyvää.

Parannuin, ja tänään oli hyvä päivä, vaikka luulin, että ei ollut.

Ymmärrän omat ja muiden ajatukset, se tosin on raskasta, mutta pidän siitä, loppujenlopuksi, tuntuu, että kuoli, ehkä tässä kuolee, nyt, kun elämäni on suurempaa, kuin unelmani,

Tepekset jotka suorastaan kävelivät kätösiini :mrgreen:

itekki kylväny siemenistä ja myös kasvattanu versoista puita joitten kasvua ihme kyllä on ollu hieno seurata…vuodesta toiseen

hmmmm…olipa ihana päivä oikeen tässä tipan taidan tirauttaa. :stuck_out_tongue:

mulla tuli jo housuihin, mulla tulee aina,

Drum ‘n’ bass, in my ass. Eiku joo, oli ihan kovat yamit.