Positiivista tänään?

Asun asun, ja jos oot työkkärii menos nii on täs ihan lähel täl hetkel. Kiinnostaisko tavata siin?

Oon vähä kuoseis, en tiiä heititkö ton työkkäri jutun vai keksinkö sen omast pääst haha :mrgreen:

Edit: joo se oli tuol toises topicis.

Imuroin, pesin lattiat, leivoin rahkapullia ja mustikkapullia. :laughing:

Pääsee vessaan, jee.

Onneksi huoltomies tuli vihdoin avaamaan vessan putket. Sen jälkeen piti tosin vielä hinkata lattialta kaikki viemäristä vyöryneet paskat ja puhdistaa lattialla olleet tavarat, kuten pyykkikoppa. Olisi kai ollut helpointa vain tunkea koppa likavaatteiden kanssa pesukoneeseen.

kerkesin jo poistuu ton mun edellisen viestin jälkee… joo tulihan siel käytyä naamaa näyttämäs taas vaihteex .

Ääriolosuhteissa ihmisestä löytyy hämmästyttäviä voimavaroja :smiley: On se aika extreme-kokemus kun aamulla pitäisi vessaan päästä, mutta viemäri ei vedäkään ja hetkessä koko lattia on mustan möhnän peitossa. Siinä ei auta kuin rukoilla huoltomiehiltä ripeyttä ja ammattitaitoa.

Onneksi selvisin koettelemuksesta. Helpotuksen tunne oli sanoinkuvaamaton :stuck_out_tongue:

Joo aika voittajaolo tuli mullekin kun joskus tiskiharjalla putsasin lattiakaivon, hitto mitä tavaraa siel oli! En tienny et luonnossa voi esiintyä jotain niinkin mustaa sävyä kuin mitä siinä skeidassa oli…

Minä saan tänään syödäkseni blinejä. En ole koskaan niitä syönyt, mutta uskoisin niiden olevan herkullisia.

Sain hyvää metaa pitkästä aikaa,kuivilla pari kuukautta ja tänään tietosesti pää jumiin:)

kauan haviteltu kaksio natsas tänää.
tehtiin vuokrasopimus heti ja muutto 1.4

tänään on syytä juhlia :exclamation:

hyvästi vittumaiset naapurit ja kyyläävät lähikaupan myyjät.

4x100kpl 2mg rivarespat sain tänään.

synnyin tänään

olot päällä

Kaikki muut tässä kämpässä nukkuu ja saan olla y-k-s-i-n \o/

edit: Ja oho, painostan tänne muka vahvasti nyt näköjää, jeejeee

mikä positiivista. duunit alkaa su… yövuoro. vittu mä kiroon saatanan narkit. vetäkää SUONEEN!!!

hyvät pippalot tiedos,pääsee täält neljän seinän sisält ulos tuulettumaan.

allmost 2 viikkoo selvänä,jos tänään hieman kaljaa

Illalla saa siideriä. Se lysti loppuu pitkäksi aikaa alkaen ensi viikosta.

Eka lämmin safka kahtee viikkoo syöty kohta. Here I come wolrd!! On mahtava tuntea itsensä taas vähän terveempänä.

Mahtavaa on myös se kun välillä unohtaa kuinka päin veetä elämä nyt onkaan. Ja takas nukkumaan. Aijai…

mukuloiden kanssa pulkka mäkeen ja makkaran paistoon.
en juuri nyt muuta kaipaa. :smiley: :smiley: :smiley: