Positiivista tänään

Ei hyvää päivää :smiley: :smiley: nyt on kyllä yhdet merkillisimmistä autocorrecteista ikinä… Siis peiton alla ja hörpin kaakaoo :smiley: miten hörpin voi olla hormin. Tosin nyt hörpin oli harpun. Hitto tätä puhelimella kirjoittamista. En vaan viitsi työkoneella (joka mulla pääosin on käytössä) käydä täällä plinkissä.

Mä otin sen autocorrectin pois puhelimesta kun viestit oli mitä oli :laughing: eihän sen muuten väliä, mutta jos piti virallisempaa tekstiä saada aikaseks.
Ei tää oli kyllä hauska virhe :laughing: mä ensin luin, että MAKOILEN MIEHEN ALLA :laughing: :laughing:

Joo, makoilen miehen alla ja juon kaakaota :smiley: helppo homma!!

On se vaan tää oma koti se paras paikka. Varsinkin sekavan työpäivän jälkeen.

Tytär tokaisi: äiti, sä oot laihtunut! Ehkä :laughing: . Viinikaloreita ei virtaa kehoon! Mukavaa perjantaita kaikille!

Vein yhden jutun eräälle vanhukselle hänen kotiinsa asti ja istahdin hetkeksi juttelemaan hänen kanssaan. Tuli niin hyvä fiilis, itselle se pieni hetki merkitsi toiselle todella paljon.

Kävin sauvakävelemässä ja hiki virtasi! Siis urheilemassa LAUANTAI- iltana kello puoli 8!!! Niin kateellisena olen katsonut viikonloppuisin urheilevia. Enää se ei ole utopiaa! Pieni juttu, mutta hyvä mieli!

Mä olen myös aina ollut kateellinen niille jotka aamusta aikasin tai illalla myöhään urheilee :open_mouth: huippufiilis olla samanlainen välillä!

Mutta tänään mun nuutuneen päivän piristi kaupassa nuori iloinen kassa! niin ihanan freesi ja pirteä nuori nainen! ystävällinen ja hymyilevä :smiley:

Mä taas olen aina säälinyt viikonloppuisin urheilevia ja surkutellut miten pinnallista ja tyhjää niiden elämä on. Mun elämänasenne on ollut että vain bilettäminen on sitä aitoa ja oikeaa täysillä elämistä. En ole tästä ajattelusta päässyt vielä eroon, en tiedä pääsenkö ikinä, mutta siihen olen havahtunut sentään että kaikki viikonloput ja toisinaan päivä keskellä viikkoakin krapulassa makaamista ei ole kovin hohdokasta.

Nyt on tuntunut jotenkin kurjalta lueskella täällä kun tuntuu etten löydä samastumiskohteita :frowning: Ajatteluni on jotenkin ihan kummallista ja erilaista kuin muilla. Olen friikki! :open_mouth:

Niin minäkin ihmettelin aikaisemmin ihmisiä jotka ei biletä eikä juo, että mitä ne sitten tekee vapaalla?! sääli on turhan voimakas sana sille mun tunteelle, kummastus parempi. Mutta niin vaan se ajatusmaailma on muuttunut asian suhteen. Nyt lähden kokeileen alkuviikon ajan lomailua ilman viinaa :open_mouth: ja mulle on aina ollut todellakin ihmetyksen paikka jos reissussa ei edes muutamaa drinksua ota :open_mouth:

Et sinä icetea friikki ole :laughing: moni ei vain sano noita ajatuksia rehellisesti ääneen. On noista joskus puhuttukin täällä, en vain muista kenen kanssa.

Ai niin päivän positiivisuus tietysti on LOMA!

Mäkään en oo, enkä eilen. Aion nyt kokeilla tipatonta viikkoa (varmaan olen kirjoittanut tämän tänne öbaut viiteentoista kertaan :laughing: ).

Mun ilot on semmoiset että tein reiluhkon pituisen työpäivän ja nyt makaan puhelimen kanssa kahden peiton alla lämmittelemässä ja odotan milloin kello on niin paljon että saan käydä nukkumaan.

Jännä miten olen ottanut tän tipattomuuteni nyt niin että mun pitää ikäänkuin hoitaa tai lohduttaa itseäni kuin lasta jolla on jokin pettymys tai kipu. Ajattelin niin että mä en nyt vaadi itseltäni yhtään mitään muuta. Jätin jumpan väliin, syön herkkuja, en kanna huonoa omaatuntoa tekemättömistä töistä, en suostu tapaamaan ketään…

Tämä on sinänsä ihan älytöntä koska en mä nyt mitenkään aina viikolla muutenkaan tissuttele :laughing: Niin nyt olen sitten heittäytynyt päihdekuntoutujaksi ihan kertakaikkiaan :laughing: :laughing: :laughing:

Miten tulitkin maininneeksi suklaan :unamused: Mä en yleensä edes ole mikään suklaaintoilija mutta tänään mietin oikeesti että olispa suklaats. Kävisköhän tuo perhe hakemassa jos täältä vällyjen alta huutelisin… :sunglasses:

Työn puolesta olleista ilmaisen viinan istujaisista kotiuduttu selvinpäin. Olin päättänyt tämän jo etukäteen niin ei ollut vaikeaa. Juttu luisti ilmankin :smiley: Toki olisin voinut ottaa 1-2 ja olo olisi melko sama kuin nyt, mutta kun olin jo päättänyt. Huomaan, että mulle on tosi tärkeää se, että jos päätän jotain niin siinä on pysyttävä. Plus että näissä työperäisissä kekkereissä saa kasvatettua viikkomäärää kummasti jos aina ottaa kun on tarjolla.

Vapaapäivä. Eikö siinä ole jo aika paljon positiivista?

On! Sopivan synkkä päivä kotona kynttilöiden valossa fiilistelyyn.

Täällä leipuri ryhtyy hommiin. 10- vuotiaalle Halloween ja toisille pyhäinpäivä. Sitruunamuffinseja ja kauhukoristelua päälle. :smiley: Ja ei ole Halloweenimäinen hangover :smiling_imp: :laughing: :smiley:

Raitis sunnuntai. Kävimme hoitokodissa vaimon kanssa syöttämässä pahasti dementoitunutta 90v anoppia ja häneltä tuli hymy ja ymmärrettäviä lauseita. Vaikutti siltä että hän ymmärsi ketä me olemme. Käymme syöttämässä hänen päivällisensä lähes päivittäin.

t. Juhani

Juhanikari. Hieno hetki teillä ollut! Minä fiilistelen eilistä luistelutapahtumaa, jossa tytön kanssa oltiin. Oli niiin huipputunnelma ja upeita esityksiä. Minun lävitseni vyöryi hyvänolon tunne. Tytär istui vieressä ja nautti samalla tavoin kuin minä. Olisin voinut olla turtuneena sohvan nurkassa. Parasta motivaatiota!