Positiivista tänään

Tehdäänpä meillekin oma ketju positiivisielle jutuille. Vaikka on olemassa niitä synkkiä päiviä niin yleensä aina jokin positiivinen juttu löytyy.
Välillä niitä saa etsimällä etsiä eikä niitten tarvitse olla kovin ihmeellisiäkään.
Tässä ketjussa on valittaminen kielletty :smiley:

Minä olin tänään niin iloinen saamastani palautteesta opiskelijalta. Kerrankin oli aikaa istua alas perehdyttämään ja juttelemaan.

Hei, varmasti on tosi hyvä fiilis opiskelijan palautteesta. Silloin tietää tehneensä jotain sellaista oikein millä on oikeasti väliä.

Mulla positiivista tänään. Perjantai-ilta, ei drinkkiä nenän alla vaikka talossa olisi alkoholia. Perjantait on pahimpia. Yritän opetella niistä “perjantai-pullo” -tavoista pois.

Positiivista on myös se, että on perjantai! Ja huomenna on krapulaton aamu, voisi päästä vaikka lenkille aamusta. Lisäksi menen huomenna yhteen kiinnostavaan paikkaan, odotan innolla.

Sellaista tänään :slight_smile: viikonloppu jeeee!

Tänään positiivista ollut tipattoman perjantain lisäksi puutarhatyöt. Karsimme vaimon kanssa suurta vuoristomäntyä oksaleikkureilla ja sahalla. Hiki lensi ja päälle sauna. Hyvä fiilis tuli! Hyvää viikonloppua kaikille!

t. Juhani

Nauti tästä hetkestä: ajattelin tehdä mega-aamupalan. Erilaisia värejä ja tuoksuja. Tietenkin jääkaapin sisältö vähän rajoittaa tämän toteutusta :slight_smile:

Don´t wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect.
Hain lehden postilaatikosta ja poimin muutaman punaisen omenan samalla aamupalalle. Ja taidanpa minäkin kehitellä jääkaapin sisällöstä mega-aamupalan. Vaikka kauppaan olen vasta päivän päälle menossa vaan eiköhän tuolta nyt jotain löydy :smiley:

eilisen minulle henk.koht varsin pitkän/vaativan iltalenkin jäljiltä vieläkin hyvä mieli varsinkin, kun reisissä alkaa tuntua pientä “tekemisen tunnetta”.
ei krapulaa. ei myöskään mielitekoja :smiley:

Heräsin pirteänä ennen kasia ja on ollut kiva touhuta kaikenlaista; pieni siivous sisällä, uima-altaan tyhjennys ja kesäpeitteen pesu, omena-rahka kakku uunissa, näyttää ja tuoksuu hyvältä. Nyt pieni tauko ja sitten paellaa ulkona terassilla kokkaillen. Tässä kohtaa otan drinksun ja vetäydyn terassille aurinkoon matkailulehden kanssa. Täyttä nautintoa tämä lauantai, ei vielä pienintäkään “pilveä” ole ollut haittaamassa. :sunglasses:

Uima-altaan tyhjennys… olin jo unohtanut että sulla on sellainen. Voi ihana miten haaveilenkaan sellaisesta. Jos nyt edes paljun saisi pihalle lähivuosina…

Lauantai-ilta kotona. Tyttären kanssa sohvalla löhöilyä. Sauna, suklaata, popcorneja ja viinirypäleitä. Alkoholia ei mahdu tähän viikonloppuun.

Mäkin istun tässä just sohvalla vanhemman lapsen kanssa, katsotaan leffaa (Tai mä nyt näpytän kännykkää :blush: ) ja juodaan kolaa. Mietin jos sulattaisi mansikoita? Ei alkoholia täälläkään. Monta positiivista asiaa :slight_smile:

Se kuuluisa sunnuntaimasennus meinaa iskeä. Niinpä täytyy miettiä jotain positiivista. Hm…
Syksy tulee. Aion illalla laittaa takkaan tulta ja syödä kanttarelleja jossain muodossa. Molemmat - takkatuli ja itse poimitut sienet - tuottavat mulle suurta tyydytystä.
Positiivista on tietty se, että on työ mihin mennä huomenna.

Lämmin kesä on kypsyttänyt tuon yhden myöhäisen omenapuunlajikkeen omenat todella makoisiksi. Voi sanoa, että niissä maistuu aurinko!

Lenkkeilyn lomassa pongasin puolivahingossa loistavan sienisaaliin. Tuli hyvää keittoa :stuck_out_tongue: positiivista myös, että en saanut kaatosadetta niskaani. Sorruin kalastelemaan varhaisteinin kanssa ja sitten oli syyllinen olo. Saatiin sovittua ja rauha maassa.

Huhhuh…hankala työpäivä ja vaikka oli vääntämistä asioista niin kuitenkin iloitsin hyvästä keskustelusta työkaverin kanssa. Fillarikin kulki lujaa tänään, kesän pyöräilyt tuottanu tulosta.
Tällä hetkellä positiivisin asia on oma sänky kun väsyttäääää niin kauheesti :sunglasses:

HIV-testin tulos.

Jaa, oliko positiivinen tulos vai oliko tulos positiivinen :slight_smile:

Tänään on positiivista se, että pääsen hierojalle. Niska-hartia jumi vaivannut jo pitkään ja aiheuttaa kauheita kipuja välillä. Hieronta helpottaa ainakin hetkeksi.

Toinen positiivinen asia on se, että yksi tietyö työmatkan varrelta on valmistunut. Edes ihan pikkaisen helpottaa ruuhkaa siinä kohdin.

Sain aamulla nukuttua yövuoron jälkeen. Keittelin kattilallisen puolukkahilloa. Nautiskelen viinin sijasta irtokarkkeja.

Päikkärit sateen ropistessa kattoon. Arjen luksusta :slight_smile:

Naapuri soitti aamulla ja kysyi vointiani. Oli huolestunut kun ei ollut nähnyt minua pitkään aikaan.