Positiivista tänään

Onnea Varjolilja! Upea saavutus.

Mulla on tänään positiivista, että tavoilleni vastaisesti olen onnistunut ajattelemaan, että elämä kantaa. Olen tuntenut jonkinlaista onnistumisen tunnetta.

Se, että mahduin vanhoihin farkkuihin joita en ole voinut käyttää noin 5 vuoteen!

Olen kyllä huomannut käyttövaatteista ja vyöstä (vaa’an lisäksi), että laihtumista tosiaan on tapahtunut, mutta olen arastellut noiden farkkujen jalkaan vetämistä pettymyksen pelossa. Nyt sitten kuitenkin päätin tämä suorittaa ja nehän olivat suorastaan vähän löysätkin! Samalla sitten kokeilin muitakin vaatteita ja eräs hame mitä en ole käyttänyt myöskään moneen vuoteen oli oikein sopiva. Se on kyllä kesä hame, joten siitä ei nyt ole mitään hyötyä, mutta ilahdutti.
Myös yhdet caprihousut olivat oikein sopivat ja se on tosi hienoa, saan niistä hyvät housut tulevalle lomamatkalle.

Päivä alkoi siis tosi iloisissa merkeissä :stuck_out_tongue: . Tämä kannustaa jatkamaan järjettömän kalliin laihdutuslääkkeen käyttöä ja aktiivisesti seuraamaan ruokavaliota.

possari tänään on kaikkien teidän hyvät kuulumiset! Vilman löysiksi käyneet farkut ja Varjiksen 5 KUUKAUTTA!
ja tosiaan kaikkien, kaikkien hyvät jutut ja onnistumiset :stuck_out_tongue:
mulle tulee ystävä tänään yökylään - se on suuri ilo.

Ukko puhui tänään ihan vesiselvänä, että on ihan tosissaan lopettamassa alkoholin nauttimisen ainakin joksikin aikaa. :open_mouth: Kieltämättä olen kyllä pannut merkille, että oluen ja kotiviinin juonti on jossain määrin karannut hänellä käsistä (ollut hänelle joka iltainen huvi telkkarin katselun yhteydessä ja välillä aamut ovat alkaneet pahassakin krapulassa). En ole asiasta kuitenkaan viitsinyt sanoa, kun tiedän itsekin ettei muutosta synny jos sitä ei itse halua. Olen yllättynyt. Toivottavasti mies myös toteuttaa suunnitelmansa. :unamused:

Minä jo ala-asteella raahasin aina välitunneilla leikkeihin mukaan ne siellä syrjässä seisovat yksinäiset kaverit. Ja minä se aina pelastin kaikki kulmakunnan kissanpennut ja siipirikot linnut pelastettavaksi. Viime aikoina olen tajunnut, että se kaikki työ siihen ajatusmalliin on muuttunut. En minä voi koko maailmaa pelastaa. Olen mä sen jo oppinut joku aika sitten, mutta tänään tajusin ettei minulla tule huonoa omatuntoa siitä kun sanon EI ja vedän rajoja tekemisiin.

Ja voi että tämä ketju aina tekee myös iloiseksi kun saa lukea muitten positiivisuuksia!
Vaikka ne itkupotkuraivaritkin on välillä tarpeen niin on se positiivisuuskin yhtä tarpeellinen juttu :slight_smile:

Yöunet parantuneet roimasti. Tällä bibopotilaalla ei mania iskenytkään. Se vielä puuttuisi.

t. Juhani

ihana uutinen, Juhani. olen kiitollinen ja onnellinen puolestasi.

No tämä lomafiilis tietysti ja tipattomia päiviä muutama taas takana vaikka oonki reissussa. Ja jatkukoon ne vielä.

Positiivista: uskallan pitkän tauon jälkeen tänään harrastaa vähän liikuntaa.

S/C oli peräti aamulla käynyt kirjoittamassa ketjuunsa :open_mouth: eikä vain poistamassa kirjoituksia! ja aikoo vähentää juomistaan!
Sillehän pitää peukuttaa kovasti eikö vaan?
Ja vaikka mun sanoissa nyt on vähän hurttia huumoria mukana niin mua alkoi oikeasti heti aamusta hymyilyttään niin sehän on positiivista!
Eikä ole krapulaa. Sekin on mainio juttu se.

Nukuin pitkästä aikaa elvyttävää ja palauttavaa yöunta ja heräsin aamulla lähestulkoon virkeänä.

Mulla sama kuin Helenalla, tuli nukuttua oikein hyvin ja aamulla ei väsymystä. :slight_smile: Mulla on yleensä melkein joka ikinen aamu väsymystä, niin tuntui kyllä luksukselta tämä aamu. :sunglasses:

Tänään pelattiin D&D:tä ja sovittiin seuraava kerta 2 viikon päähän. Joten sosiaalista alkoholitonta harrastamista pääsin aloittamaan. Nyt sitten seuraavan homman toteuttaminen pitää aloittaa!

Luin tänään romukasan ketjua ja todella positiivisesti järjestit tämän raittiin peliharrastuksen. Itse en noista peleistä ymmärrä. Oma positiivisuuteni on toistaiseksi tehdyt lumityöt ja se että viikonloppuna meni vain yksi iso keskari!

t. Juhani

Aamulla oli hiukan nousuhumalan kaipuuta, mutta pitka lenkki kirkkaassa auringossa ja kylmassa ilmassa karkoitti ajatukset ja olo oli ihanan euforinen. Nukuin viela paivaunet ja sen jalkeen ollut mukavan laiska olo.

Putken jälkeinen pöhötys laskemaan päin. Ei tärisytä tänään. Ei särje joka paikkaa. Menin kauppaan enkä panikoinut.

Hyvö vodka. :sunglasses:

Klo 5 herääminen, klo 7 uimahallilla käynti, perjantai, huomiseksi sovittu ohjelma, alkoholittomuuden/vähäalkoholisuuden jatkaminen, kunnon yöunet.

Koti <3

Luin ensin Pecorinon uuden ketjun nimeksi krapulaKEIJU ja nauraa rätkätin sille. No nauroin mä lisääkin kun tajusin sen nimen.
Onkohan mulla jotenkin kumma huunorintaju kun tämmöset jutut naurattaa :laughing: :laughing: