Positiivista on se, että olen tänään viikkokausiin vähän pirteämpi. Jospa saisin luettua ja kommentoitua täälläkin enemmän! Huomasin juuri, että on ollut teitä mahtavia tyyppejä ikävä.
Hieno päivämäärä:
[size=200]9.1.19[/size]
Mä meen siivoamaan autotallia! Autotallia!!
kaksi vuotta ollaan oltu käyttämättä keittiöremontin jälkeen. Kesällä lähti 2 peräkörryä roskaa pois, nyt loput järjestykseen! Hirveen fiksua omistaa näillä leveysasteillä lämmin autotalli romppeelle ja pitää auto hangessa. Se on loppu ny!
nauraa makeasti Nätsyn kommentille, mutta jää sitten päätään rahnuttaen ihmettelemään, miksi oma varasto on “tyhjennyssiivouksen” jälkeen EDELLEEN kattoon asti täynnä
Mua kans nauratti tuo auto-raukan kohtalo
Ja sitten tuli vähän hämillinen olo kun mulla sama tilanne
Kävin kaupassa. Tarpeet lämppäreihin, makaroni- ja kaalilaatikkoihin, siskonmakkarakeittoon, leivät, murot, kukkia, kirja, kynttilöitä, leivontatarvikkeita pariin kakkuun ja 2 paitapuseroa ja iso lyhty. Ja kaikki vähemmällä kuin normilauantaina kaljoineen ja viineineen.
seksi
Viina vei halut. Viimeksi…noh…taisi olla lehti puussa. Joku muukin on talossa tyytyväinen tipattomaani
Olen tässä koneella notkunut ja plinkkiäkin samalla tuijotellut. Pari kertaa tulin muka jotakin kirjoittamaan vaan tajusin ettei mulla ole mitään sanottavaa ei tänne eikä minnekään muualle.
On semmonen rauhallinen olo. Ei itketä eikä naurata. Se on muuten positiivista sekin, että just nyt riittää tämä hetki tässä
Hömöttäminen!
erillisessä puskurirahastossa oli enemmän rahaa kuin kuvittelin! erittäin positiivinen yllätys.
säästöpossussa edelleen se 50 e. tarkoitus olisi että kuun lopussa seillä olisi 80 e. se onnistuu.
muutoinkin positiivinen meininki.
Hymyilin aamulla kun heräsin.
Onnellinen ja luottavainen olo.
Taistelin viikonlopun läpi ja sunnuntain järvellä kököttäminen omissa ajatuksissa latasi akkuja enemmän kuin ikinä uskoinkaan.
Viime viikon epätoivoiset ajatukset muisto vain.
Vaikkei ulkona aurinko paistakaan, tuntuu että sisälläni aurinko helottaa.
Myskimalvalla iso sydän <3
Itselläni tänään on ällöttävän tehokas energia päällä. Oikein semmonen pois tieltä risut ja männynkävyt! eilen ihmettelin mun kadonnutta kalenterinlukutaitoa ja tänään olen aikatauluksen mestari jepjep. Mutta ilo herätä vapaapäivään aikaisin ja hypätä surutta auton rattiin!
Tuossa teputtelin kukkakaupan ohi ja oli niin houkuttelevan näköistä, että piti ihan poiketa sinne. Ihastelin kukkia ja teki mieli ostaa tulppaaneja vaan se kympin hinta kauhistutti. Vieressä oli nimittäin marketti josta niitä olis saanut paljon halvemmalla.
Ihan ääneen taisin hörähtää kun ajattelin sitä viiniin mennyttä rahaa.
Ostin kimpun. Jonka myyjä sitoi vihreän kanssa mulle valmiiksi eikä tarvinut itse tehdä sitä kotona.
Sain miellyttävää asiakaspalvelua ja jopa karkinkin vielä
Heissan, jotenkin mukava pvä. Iloitsin kun sain taltutettua alkavan flunssan vihreällä teellä, inkiväärillä ja levolla. Aurinkokin pilkisteli tänään ja oli mitä parhain lenkkeilysää.
Useasti mun tipaton on kosahtanut tähän keskitalven tylsyyteen näihin aikoihin. Nyt kuitenkin olen nauttinut vain hetkessä olosta, en ole kummemmin viiniä miettinyt. Selkeästi mielala on parempi kuin silloin kun juo. Ongelmaratkaisukyky pelaa paremmin, ei tule turhaa riitaa miehen kanssa ja muka " keksin uusia mukavia juttuja".
Mulle niin sopis tää täysraittius, mutta nautiskelijana haluan aina välillä juoda viiniä. Kohtuudessa pysyminen on myös taitolaji.
Suomen talvi. Michelin-akka aamulenkillä. Maisema kaunis kuin taulu. Luontoäiti maalannut puut paksulla valkoisella maalilla, usva nousi joesta, ja teki sen lumoavan näköiseksi. Avantouintia 27 asteen pakkasessa superkuun alla klo 6.40, täydellinen ajoitus. Nyt kädessä kuppi kuumaa lattea ja jalassa lämpimät villasukat.
oi että Ulpukka, annoit iki-ihanan mielikuvan päivääni! suorastaan runollisten kaunista. ja hyvä olosi tuntuu täällä saakka.
Olihan se aamulla seiskan jälkeen tosi kaunista tuolla ulkona kun kävin ihmettelemässä ja kuvaamassa sitä superhyperkuuta, mutta että avantoon uimaan ai kamala sentään
tiedän kyllä muitten puheesta sen avantouinnin ihanuuden vaan se jääköön multa kokematta
Yks tosiaan tämän päivän positiivisuuksista on tuo niin kaunis pakkasen huurruttama luonto <3 ja onni omistaa kunnon talvivaatteet
Ulpukka, pystyn miltei eläytymään tuohon aamufiilikseesi avannon kyllä jättäisin väliin, hrrrrr…
Nötsyn hienot uutiset!
Aamulla kun starttasin auton lasta kouluun viedäkseni aivoissa välähdys ja hyvä mieli kun ei krapuloita ollut piiiitkään aikaan. Keskiviikkona kampesin itseni jumppaan ja tänään menen uimaan. Illalla katson Voice of Finlandin perjantain kunniaksi. Kohta lähestyy 5 kuukautta raittiina. USKOMATONTA. Todellakin!
Ihan mieletön juttu Varjolilja tuo 5 kuukautta! ajatella kun se parin viikon tauko aluksi pelotti sua ja nyt jo näin monta kuukautta takana! iso peukku sille