Positiivista Tänään

Jääkiekon MM-skabat Venäjällä 2016

Alkulohkot

Perjantai 6.5.2016
16.15 Ruotsi-Latvia A Ice Palace, Moskova
16.15 USA-Kanada B Yubileiny, Pietari
20.15 Tshekki-Venäjä A Ice Palace, Moskova
20.15 Suomi-Valko-Venäjä B Yubileiny, Pietari

Lauantai 7.5.2016
12.15 Sveitsi-Kazakstan A Ice Palace, Moskova
12.15 Slovakia-Unkari B Yubileiny, Pietari
16.15 Norja-Tanska A Ice Palace, Moskova
16.15 Ranska-Saksa B Yubileiny, Pietari
20.15 Latvia-Tshekki A Ice Palace, Moskova
20.15 Valko-Venäjä-USA B Yubileiny, Pietari

Sunnuntai 8.5.2016
12.15 Kazakstan-Venäjä A Ice Palace, Moskova
12.15 Unkari-Kanada B Yubileiny, Pietari
16.15 Norja-Sveitsi A Ice Palace, Moskova
16.15 Suomi-Saksa B Yubileiny, Pietari
20.15 Ruotsi-Tanska A Ice Palace, Moskova
20.15 Ranska-Slovakia B Yubileiny, Pietari

Maanantai 9.5.2016
16.15 Latvia-Venäjä A Ice Palace, Moskova
16.15 Valko-Venäjä-Kanada B Yubileiny, Pietari
20.15 Ruotsi-Tshekki A Ice Palace, Moskova
20.15 Suomi-USA B Yubileiny, Pietari

Tiistai 10.5.2016
16.15 Sveitsi-Tanska A Ice Palace, Moskova
16.15 Slovakia-Saksa B Yubileiny, Pietari
20.15 Kazakstan-Norja A Ice Palace, Moskova
20.15 Unkari-Ranska B Yubileiny, Pietari

Keskiviikko 11.5.2016
16.15 Sveitsi-Latvia A Ice Palace, Moskova
16.15 Slovakia-Valko-Venäjä B Yubileiny, Pietari
20.15 Ruotsi-Kazakstan A Ice Palace, Moskova
20.15 Suomi-Unkari B Yubileiny, Pietari

Torstai 12.5.2016
16.15 Tshekki-Norja A Ice Palace, Moskova
16.15 USA-Ranska B Yubileiny, Pietari
20.15 Venäjä-Tanska A Ice Palace, Moskova
20.15 Kanada-Saksa B Yubileiny, Pietari

Perjantai 13.5.2016
16.15 Tshekki-Kazakstan A Ice Palace, Moskova
16.15 USA-Unkari B Yubileiny, Pietari
20.15 Tanska-Latvia A Ice Palace, Moskova
20.15 Saksa-Valko-Venäjä B Yubileiny, Pietari

Lauantai 14.5.2016
12.15 Norja-Ruotsi A Ice Palace, Moskova
12.15 Ranska-Suomi B Yubileiny, Pietari
16.15 Venäjä-Sveitsi A Ice Palace, Moskova
16.15 Unkari-Valko-Venäjä B Yubileiny, Pietari
20.15 Kazakstan-Latvia A Ice Palace, Moskova
20.15 Kanada-Slovakia B Yubileiny, Pietari

Sunnuntai 15.5.2016
16.15 Tanska-Tshekki A Ice Palace, Moskova
16.15 Saksa-USA B Yubileiny, Pietari
20.15 Sveitsi-Ruotsi A Ice Palace, Moskova
20.15 Slovakia-Suomi B Yubileiny, Pietari

Maanantai 16.5.2016
16.15 Venäjä-Norja A Ice Palace, Moskova
16.15 Kanada-Ranska B Yubileiny, Pietari
20.15 Tanska-Kazakstan A Ice Palace, Moskova
20.15 Saksa-Unkari B Yubileiny, Pietari

Tiistai 17.5.2016
12.15 Tshekki-Sveitsi A Ice Palace, Moskova
12.15 USA-Slovakia B Yubileiny, Pietari
16.15 Latvia-Norja A Ice Palace, Moskova
16.15 Valko-Venäjä-Ranska B Yubileiny, Pietari
20.15 Venäjä-Ruotsi A Ice Palace, Moskova
20.15 Kanada-Suomi B Yubileiny, Pietari

Pudotuspelit

Torstai 19.5.2016
16.15 Puolivälierä Ice Palace, Moskova
16.15 Puolivälierä Yubileiny, Pietari
20.15 Puolivälierä Ice Palace, Moskova
20.15 Puolivälierä Yubileiny, Pietari

Lauantai 21.5.2016
16.15 Välierä Ice Palace, Moskova
20.15 Välierä Ice Palace, Moskova

Sunnuntai 22.5.2016
16.15 Pronssiottelu Ice Palace, Moskova
20.15 Loppuottelu Ice Palace, Moskova

^ Tuo on todella positiivista lähiviikkoina. :slight_smile:

Muuta positiivista minulla nyt:

• Perjantaina palkkapäivä. Fyrkka rules ok! Aion ostella jotain kivaa, vaikkapa kesävaatteita. :sunglasses:
  • Viikonloppuna bänditreenit. Lainapiisirepertuaariin on suunnitteilla Lords of tne new churchin “Holy war”, :astonished:
  • Vappuna ei ole mitään pakottavaa tarvetta juoda alkoholia. En tosin koskaan ole piitannut “pakkoryyppäys”-juhlapäivistä. :unamused:
  • Oon kuulemma vähän söpö. :blush:
  • Nyt sataa vettä. Ilma puhdistuu eikä niin paljon aivastuta. :bulb:

Pitkä lenkki mukavassa säässä ja hyvässä seurassa. Se, ettei tarvitse miettiä otanko vai enkö ja jos otan niin miten paljon ja onko sitten vähän vai paljon krapula ja otanko huomennakin muutaman kun on oikein vappuaatto ja herttinen sentään niin edelleen. Positiivista on myös se että yo-lakki on jo aikoja sitten hävinnyt se kun on niin helvetin ruma päähine :smiley:

^ Kiitos muistutuksesta. Otampa huomenna lätsän mukaan liikenteeseen, ainakin kassiin. :smiley: Julkisilla paikoilla en sen kanssa ehkä liiku, mutta voisimpa vetää bänditreenit valkolätsä päässä keikkuen.
On kyllä lähinnä jo keltainen.

t. nimim. Gaudeamus igituur 2000

Tää huhti alkaa vetelee viimesiään ja päästään toukotöihin aika pian, jo ylihuomenna.
Myös Vapun likelläolo on kiva juttu, kun amatöörit dokaa ja voipi pahoin. Itse en
tosin saa toisten tyhmyydestä kiksei. Pysyn puhtoisena, siihen pystyn kevyesti.
Rikkomattomat pullot ja siisti mestat on positiivinen asia, aina.

Vappuaatto !? jos vaan kadut pysyy pullolasista puhtaana, hah ! taitaa taas olla turha toivo mansessa.

Mut siis lauantai lauantaiden joukos, ei niin välii ja täällä on tätä Tapparafestarii ollut pitkin viikkoa
ja se on näkynyt riehakkuutena ja metelinä ja ihan asiallisena riemuna ja epäsuomalaisena ystävällisyytenäkin…

Ootan lätkäkendokisojen alkua, mutta pitää vaan mennä maksukortti vaihtamaan, joten ei oikein positiivista…

Atarixittomat unet lyhentää multa tunnin tajuttomutta. Oon kuitenkin ihan okei päällä heti aamusta kahvineni.

Wappuja vaan monikansallisen ja suuryrityksen mittoihin kasvaneen Lopettamo-organisaation väelle,

eikä tarvii tintata itteensä hengiltä tai tiedottomaan tilaan - ite ryystän vain saskian vesiä. ja joojoo tiedetään teini-amatöörien juhla, mutta muistaakseni alunperin työläisten juhla ja opiskelijoiden arvokas lakkihaalaritapahtuma…

Oli hyvä päivä, lauantaiksi - jotka olivat talvella vaikeita minusta riippumattomista syistä, ah ah…
Päivällä kului rutosti aikaa, kun etsin koiralle sopivaa palloa, jolla itekin voin futailla, en vaan
sellaista sitten mistään löytänyt, mutta vastineeksi ja vastikkeelliseksi mielihyväksi kartutin
aurinkolasikokoelman määrää kolmeen ja ostin koskarin sievältä tytöltä asialliset pokat.

Kysyn usein naisen mielipidettä vaatevalinnoissa ja vastaavista, se on tullut varmaan siitä perinteestä, että olen vaatetehtailijan tytär, sitä kestää vain hamaan loppuun asti. En toivo hamaa vielä saapuvaksi, voisin hengailla
joitain aikoi tääl planeetal. vaattehia oon hiplannut ilman erityisempää intohimoa joitain vuosia elämäni aikana,
ne ovat mulle räteilumpui, mutta kyllä pukeutumiseen on tullut enempi satsattua parina viime vuotena.
Enhän mää enää makaa roskiksen vieressä tai aaltopahvin alla hetkellisesti koisaamassa, vaan liikun melko ryhdikäästi ja siististi pukeutuneena katuja ja mestoja mittaillen ja puheenikin on korrektia.
Suuri muutos on sillä, että sössöttävä paskasakka ja puistokemistitiedekunta on delautunut
mun elämästä viime vuosikympillä…

Iltasella koiralenkillä tuli haastateltuu lievästi juovukkeista pariskuntaa, ja taideväkee menos pileisiin ja
valkolakkiteinei ja oli siinä terkkaripoppoossa ihan naisenkin mittaisia beibejä. Kaikki mainitut juhlijat
käyttäytyivät asiallisesti, olivat ihan puhekuntoisia ja pystyivät huolehtimaan itsestään ja tervehtivät
iloisesti, mutta syynä lienee toi mun mukana hengaava blondi, joka herkistää monet eläinystävät…
käristettyi prince-nakkei tuli ahmittuu, ja toivon todella, ettei pytty mee hurtalla sekaisin ens yönä klo 03.00.

okei, meno äityy ja muuntuu ehkä tos puolen yön aikaan ja aamuyöstä, ninhän se menee, siis osalla änkyröitä.

Paavo Väyrystä mukaillen, on muutoksen aika. Vihdoin sain perseen alle totuutta, useasta lähteestä. Ja lupauksen tuesta. Nyt alkaa oikea elämä.

Aurinko paistelee, kaikki on suht koht ookoo, kesä tulee kohisten, joten mikäs tässä on ollessa. Viikon kuluttua eli 8.5. aukeaa myös Uimastadion, tuo kesäinen tyyssijani.

Jollain hassulla tavalla tunnen olevani täynnä lempeyttä ihmisiä ja elämää kohtaan. Joskus olen kova, joskus olen pistävä, mutta sisälläni lepattelee sellainen rakkauden liekki. Etenkin tänä ihanana kesäsunnuntaina, jolloin ei ole kiire minnekään, tuntuu tältä.
Olen kiitollinen huomenna koittavasta arjesta, ja arjen tuomista haasteista. Yritän tehdä siinäkin parhaani, jotta toiminnastani koituisi ihmisille jotakin hyvää.

Joskus mietin, onko minulla oikeus olla näin onnellinen, kun olen saanut elämässä niin paljon hyvää, josta joku muu onkin osaton. Minulla on mieluisa ammatti ja työ, rakas harrastus, rakkaita ystäviä, ja olen about suunnilleen terve… (no, yläpäästä voi aina olla monta mieltä, : ))) ja jotakuinkin sillä tavoin ihmisen näköinen, etten pelästytä vastaantulijoita.

Kaikilla ei ole näitä hyviä asioita, eivätkä ne ole itsestäänselvyyksiä. Jokuhan voisi puolestaan sääliä minua siitä, kun olen sinkku ja lapseton, mutta minä koenkin senkin seikan vapautena. :sunglasses: Toki arvostan heitä, jotka jaksavat perustaa perheen ja tehdä lapsia.

PS. Jottei elämä oisi liikaa netissä pyörimistä, taidan pitää pienen Plinkki-paaston. Palailen astioille keskiviikkona tai torstaina, jolloin ollaankin jo jännän äärellä ennen MM-kisoja.

^ Plinkki-paasto voi olla vaarallinen, onko sitä tarpeeksi paljon tutkittu… siihen voi jäädä uudenlaiseen koukkuun…
mä oon onnistunut vieroittumaan melkein puoleksi vuodeksi täältä, mutta riippuvuuksieni kirjossa tämä on pientä.
MM-skaboi mää venaan kovasti, mut huomen pitää taas mennä metsästämään jotain näkyvää korttisysteemiä…

• runsaslenkkinen viikonloppu ja alkuviikon päivinäkin tuli tunteja neljääpuolta
  • vappu meni mukavissa tunnelmissa, heila tulee sit kaikkuun myöhemmin
  • sen sijaan näin pääsiäistipunoidan tai ihan jees nainenhan hän on - jollekin
  • keli hellii ja lisää on luvattu, eikä hallitus taida näitä pystyä leikkaamaan
  • asiat sujuu ja hommat on mieluisia, vaikka fysiikka vähän krakaakin
  • amusella lähetään taas neiti kevään kaa talsimaan jonnekin suuntaan ja
  • ehkä se toinenkin neito kevät tulee vastaan, mutten ota kahta enempää ja
  • mun mielestä moniavioisuus on jees juttu jos äijällä on vain pinkka kunnos
    ja pystyy elättämään sellasen futisjoukkueellisen eri tehtäviin spesifioituneita
    naisia ja olemaan vakuuttava joukkueenjohtaja ja uskollinen aviomies,
    ettei heti hanki toista pelijoukkueellista eri muotoisia muijia varalle… joo…

Kotiviidakkoni on täysmääräinen, 25 uhkeaa kasvia, joista suurin osa tuliteriä
ja yksi sutipuu sittenkin joukossa ja voisin melkein perustaa nettikukkakaupan.
Pakastimessa safkaa pitkäksi aikaa ja aion pitää pintani ja nylkeä imelän-
himoni ja pamituksia en tule sallimaan, kun ei niistä mitään hyvää seuraa.

Tulkoon raittius ja ottakoon minut rajusti ja kokonaan ja aion pysyä ittelleni rehellisenä.

jelppasin juopunutta neitoa kahdella eemelillä laukontorilla, kun oli naisparka sanojensa mukaan
hukannut nyssekorttinsa ja miksipä mää häntä epäilisin, kaljaa tuo hoippuva suttura ei mistään
kaupasta enää siihen kellonaikaan ainakaan saanut ja näin en edistänyt hänen mahdollista
alkoholiongelmaansa ja päivän päätteeksi pääsin tällä infolla kohottomaan turhamaista itsetuntooni.

Taas heräsin kello kuuteen
krapulattomaan päivään uuteen
ei maistu enää kossu
olisin aivan possu
eikä viini
jolloin voisi jäädä auki tissiliivi
sidukkaa jos joisin
silloin vituttaa alkaa voisi.

Aploodeja kiitos :laughing:

Kiitos^ :smiley: :smiley: :smiley:
Ottakaahan oksennuspussit esiin ni määää kirjotan lisääää. Hulluilla on halvat ja niin edelleen. Aurinko paistaa niin kirkkaalta taivaalta, nurtsi tuoksuu ja linnut laulaa, koirankin pesin tuoksuvalla shampoolla. Kaikki on niin hyvin just nyt.

Ihana raittiusruno!

Olen hikiseltä retkeltä palannut böndelän syvyyksiin nauttimaan kevään ihanuudesta. Linnut lauleloo ja kukat kasvaa, hiirenkorvatkin näkyy jo. Nurtsille tulossa niin paljon valkovuokkoja ettei siellä oikein voi kävellä. Jee jee jee

Kiitti helisee :smiley: Luin muuten eilen tuon Kalle Lähteen Happotestin. Totuudenmukaista kaunistelematonta kerrontaa mut kyllä mä välillä nauroin ihan ääneen. Ostin opuksen omaksi niin voin tarpeen tullen lukea uudelleen. Ei ole onneksi itsellä tullut koskaan kännissä pskat housuihin…

Aurinko paistaa, ja kaikki näyttää kirkkaalta ja selvältä.

Mahtavaa kun ei tarvi enää juoda
Eikä olla viinan huora
Diggaan elämästä tästä
kun lakkasin läträämästä
Ei houkuttele viinakaupan ovi
sieltä saattaisi tulla raittiuteen lovi
Aamuisin ei ole tärinä ja tutina
viikon morkkikset muistoissa kaukana
Nostan maljan tälle
päivälleni vesiselvälle.

^ okei, lissu :smiley:

olipa huono aamuyö, heräsin sohvalta vartin yli kolme.
koitin melatoninoida itteni ataraxin kera jatkouneen,
muttei siitä mitään tullut - tokkuraisena koin surkeutta.
2½ timmanen lenkki paransi oloani, mutta vasen olka-
varsi on näemmä hajonnut, tähän hätään oli döfistävää
ryssien heppamajoneesia voidella pintaan, jotta kivut
lähtivät - ja onneksi on tää helallinen torstai, enkä
TOD. hanki mitään lätkäskabapakettei, mutta
saatan lähteä kisoihin yöjunalla, jos vain reissun
rahoitus järjestyy, sekä majoitus ja muonitus.

Juuri tulin kaupungilta…kaikki olivat joko kännissä tai pilvessä tai muuten vaan hyvin anxiety free oloisia…
Piereskelin muutaman tunnin, söin jotain hiton kolmioleipiä ja banaanin…ja litran maitoa.
Nyt tulin koneelle dataamaan :smiley: Hyvää päivää kaikille!