Oon päässyt ohi ja yli näistä talven ja kevään böönistä ja jo aiemmin rouva syksystä viime vuodelta, eikä nää mua liikuta enää erityisemmin - ei oo mukava fiilis aatella ketään, kun se ajatusmalli on toistuva ja mua pommittaa,
eikä mitään anna, ottaa vaan ja haittaa ajatuksen muutenkin irtonaista karkailua ja kaaoksen johdannaisia.
Rienaavan häiritsevää, on asia mikä vaan, aikansa ottaa ja sitten hajoo atomeiksi, muuttuu tomuksi, eikä merkitse mitään, sillä voin sanoa, ettei jäänyt mainittavaa, ja tulikin vain kokemusta. liika erilaisuus on ihmisiä etäällä pitävä tekijä, enkä itse useinkaan päästä ketään todella likelle. hyvin harvoin on tosiasiassa aihettakaan.
suurin osa on pettymyksiä, tavissäpinäjuntteja. so… why bother ?? for fucking shit, man ?? aye ??
Tuli hyvä asetelma lisätyistä palmuvehkoista ja kultaköynnöksistä, voisin mennä johonkin joukkueeseen
näitä sisustamaan. Kuusi pahvista taidekuvaa teippasin intohimolla valittuihin paikkoihin seinällä, okei…
- lisäksi tää kuluva huhti alkaa vetelee viimesiään ja vaikkei siltä juuri nyt tunnukaan, niin lämpökelejä
on jo matkalla Suomeen ja joka mesta saa omansa, vaikka finskeille piisaiskin tollanen 7+ kelikin.
Lähenpä lenkille, just siellä mua jo oottaakin just around the next fuckin´ corner the lady of my life !
elämäni nainen esittelee itsensä ja lankeaa huokaisten isot silmänsä sulkien syliini ja
pyytää kantamaan himaani… jääkin loppuiäkseen mua palvellen ja ollen kultsikkaakin
pyyteettömämpi ja hellä, nappisilmäinen nainen, joka miettii vain kauniita asioita ja
ihailen hiljaa hänen pitkää ruskeantummaa tukkaansa, joka välillemme sängyssä
kiertyy kuin koulutettu käärme ja autuus on sydämessämme ikuisesti…
- yeah ! right man… and sure honey, right away, SIR ! – jouza…
===>
There she goes
There she goes again
Racing through’ my brain
And I just can’t contain
This feelin’ that remains
There she blows
There she blows again
Pulsing through my vein
And I just can’t contain
This feelin’ that remains
There she goes, there she goes again