Terveisiä rantsusta. Viisi tuntia otin aurinkoa ja tein havaintoja. Tässäkin pikkukaupungissa on mahdottoman paljon hyväperseisiä muijia joilla vielä ihan kivannäköiset tissit. Onneksi eivät toivottavasti huomanneet, millaista vilinää vanhan miehen silmät pitivät aurikolasien takana 
Olin siellä viitisen tuntia, välillä tein uimalenkkejä, varmaan pari kilometriä tuli uiskenneltua todellakin lämpimässä järvivedessä.
"Lopussa-nimimerkin kirjoitustyyli on muuten hämmästyttävän samankaltainen kuin helisen itsensä. Lisäksi hän sanoo tässä samat asiat lähes samoilla sanoilla kuin helise on sanonut jo aiemmin.
Enhän minä mitään väitä, mutta jos vaistoni osuukin oikeaan, olisi kysyttävä jo että helise, miksi, miksi?
"
Vademadonitsi heitti pahan helisen suuntaan. Hän (helise) voisi vaikka loukkaantua, en ole hänen salanimimerkkinsä. Tuskin vattu sitä tosissaan edes ajatteli. Oon vain monissa asioissa samaa mieltä. Mutta toki joistakin erimieltä myös.
Olen tänne rekannut itseni viime syksynä ja jos en väärin muista helise heitti pikku piikin minunkin suuntaani joskus kevättalvella. Tyyliin, että ei kannata parin kuukauden raittiuden jälkeen paljon päätä aukoa. Ei se noin ollut, mutta näin sen tulkitsin.
Julia ja Metsien mies olivat samoilla linjoilla, ettei kannata väheksyä vähentäjiä. Ihan hienoa, jos joku tämän vertaistuen kautta saa edes vähennettyä. Kummallakaan puolella aitaa emme ole parempia, tai huonompia. Itse luen välillä vähentäjienkin keskusteluja, vaikka minusta ei miksikään vähentäjäksi olekaan. Sen verta on sitäkin yritetty, juu.
USA:n ja Venäjän pressojen tapaamisen voinee unohtaa. Eipä maapallo alkanut pyöriä toiseen suuntaan, vaikka Helsingissä kättelivätkin. Tuskin edes vattu tietää, mitä herrojen päässä liikkui ja mistä puhuivat. Tyhmäksi on turha kumpaakaan väittää. Pelureita, luulisin. Ydinsota ja maapallon tuho ehkä siirtyi tuonnemmaksi. Toivotaan niin.
Itse olen konservatiivi, umpi-isänmaallinen. Sain ihottumaa ja muita oireita, kun Haloska oli presidenttinä. Voi sitä riemua, mikä kodossamme oli, kun Niinistö voitti vaaleissa vihreiden Haaviston. Riemu oli tosin 50/50, koska silloinen vaimoni, nykyinen ystävättäreni äänesti fagottia. Olin silloin jyrkempi, mutta nykyään emme juuri politiikasta mielipiteitä vaihda. Tunnemme toisemme, eikä kumpikaan viitsi toista provosoida. Kutsuisin tätä suvaitsevaisuudeksi. Tunnen homoja lesboja ja ovat ihan mukavia ihmisiä. Ei kuitenkaan Suomen pressaksi silloin, ehkä myöhemmin. Mutta sen ei pidä olla vaaliteema. Mistä muuten tietää millainen pervo Sauli on, kenties harrastaa seksiä vaimonsa kanssa Kontio kumisaappaat jalassa
Mutta ei kuulunut hänen agendaansa vaalien alla. Eikä minusta sukupuolijuttujen pidäkään olla vaalien pääteema, vaikka yhdellä kakkonen oli ykkönen (huutonaurua) < hymiö puuuttui.
Lupasin muuten talvella lähteä entisen vaimon, nykyisen ystävättären, kanssa Helsinki-Prideen, mutta oli muita menoja silloin.
Ei hänkään prideä kauheasti arvosta. Juteltiin vähän aikaa sitten aiheesta ja olimme molemmat panneet merkille, että tavalliset homot/lesbotkaan eivät arvosta kyseistä juttua. Kun tavalliset haluavat olla vaan yhdessä oman sukupuolisen kaverin kanssa ilman isompaa mellastusta.
Pride ei edistä mielestäni suvaitsevaisuutta, koska kyseisesä kulkueessa näistä ihmisistä tehdään friikkejä. He kun haluaisivat kai olla ihan vaan tavallisia ihmisiä huolimatta sukupuolisista mieltymyksistään.
Muuten: Sanoudun kuitenkin irti Perussuomalaisista, tuttavallisemmin persuista. Siihen joukkoon on päätynyt melkoisen kahelia porukkaa. Jopa eduskuntaa myöten. Jos toki vihervassareihinkin.
Tällainen tonttu mää olen. Itse aloitin eilen, ettei politiikkaa plinkkiin, nyt näppäimistö sauhuaa kun itse sitä suollan 
Vadelmalle terveisiä, oot kuvitelmissani aika söpö ja hottis 
Voisin syödä kanssasi munkin kahvin kera ja jutella asioista. Pidän älykkäistä ihmisistä. Sellainen eittämättä olet. Vaikka sinulla onkin pönttojä mielipiteitä
Ne kuitenkin suvaitsen, minä avarasydän.