ööh, ok.
paskan jauhanta on vapauttavaa paitsi jos se tapahtuu jalalla sitten vituttaa.
hiekkalaatikko-topic pelastaa plinkin varmalta tuholta! keksin tämän juuri äsken, joten sen täytyy olla totta.
Eli toisin sanoen burjis pelasti plinkin tuholta yhdessä teekupin kanssa…
:mrgreen:
vie nyt sit se kunnia kun kerran haluat. mutta mulle hiekkalaatikko on aina oleva se sankari nro 1!
…
:mrgreen:
no hei, nyt ollaan plinkissä. eihän täällä mikään ole ikinä hyvin, vittu!
Mutta kukapa todella näkisi tulevaisuuteen?
tehdään yhdessä plinkistä plinkki herätetään se henkiin kuten minä kysyessäni onko tramalissa parastamoolia, ,tästä pahoitteluni kun järrki jättää mä yritän pitää siitä kii,se lähtee välillä siit mä en välitä
Hehe, mä oon ainoo joka on laittanu että uudistus oli hyvä juttu.
tää on jo aika kuollut. taso on nykyään sitä luokkaa että voi hohhoijaa. varsinaisia huume-topikkeja on aika vähän ja niissäkin kaikki vaan jauhaa off-topic paskaa. off-topic aiheetkin on nykysin aika huonoja. joskus 2003 täällä oli mielenkiintosta juttua niin off-topiceissa kuin itse huumeita käsittelevissä. tai sanotaanko että kun tää ulkoasu vaihtu siihen mikä oli tää toisiks uusin ulkoasu niin sen jälkee tää on ollu aika huono.
Vaikee se kai samoista huumeista on jauhaa jotain uutta asiaa vuodesta toiseen ja sen luulen selittävän osaltaan tätä off-topic keskustelun määrää. Täälä kun on nää vakikäyttäjät (siis plinkin vakikäyttäjät), jotka tietää varmaan suurimmaks osaks kaiken, mitä tarvii ja miks sit pitäis sitä samaa tietoo jakaa vuodesta toiseen ja vielä kiinnostavasti. Eli eiköhän huumeet oo jo niin “loppuun käsitelty” et ei niistä vaan riitä sitä “tasokasta” juttua.
Jos saisin bongihin joka kerralta kun päihdelinkin kuolemaa on surtu kymmensivuisissa ketjuissa, milloin minkäkin ulkoasun ja/tai käyttäjien vaihtumisen takia, niin olisin todennäköisesti se maailman ensimmäinen kannabisövereihin kuukahtanut ihminen.
Eipä se haittaa että samat kysymykset toistuvat vuodesta toiseen Luonnollinen prosessi, kun uusia käyttäjiä tulee koko ajan lisää.
Kaikkea joutavanpäiväistä kuraa täällä kyllä on nykyään tavanomaista enemmän. Chattia ja topiceja tyyliin “Käytätkö sukkia?” tai “Kumpi vai Kampi?”
Ajatelkaa asiaa näin että tässä viisastuu koko ajan saunoessa, niin ei tee plinkki kuolemaa. Ja mitä enemmän viestejä taulassa sen viisaampi kuosittaja. Ja sen palikampi.
Sori palikka, ei mitn henk kohtasta.
EDIT: No ei kyl tosiaan koko aikaa viisastu, mut aika ainaki palaa.
No jooo viisastuu ja viisastuu Ehkä mä oon sellai välimalli Palikka ku viesteiki on kertyny plakkarii vast vähä reilu tuhat…
…Ja suurin osa viesteistä todella surkeaa läpänheittoa, sanoo palikka kun vetää korvillee peittoa. Ehhehe! :mrgreen:
Mitä vittua? Täytyy kirjautua ennen kuin näkee toimituksen tiedot tosta sivun alareunan linkistä? Toimitus, haloo, mitä helvettiä te touhuatte? Käyttäydytte kuin jumalasta seuraava keisari jonka ei tarvitse alentua samalle tasolle tavallisten kuolevaisten kanssa. Kieltäydytte ylimielisesti osallistumaan keskusteluun. Ette edes yritä luoda hyvää yhteishenkeä, päinvastoin. Muistatteko lainkaan, minkä vuoksi tämä koko foorumi on olemassa? Tätä ei ole keksitty siksi että teillä olisi duunia, ja kannattaisi nyt hieman laskeutua jalustalta.
Sitäpaitsi: käyttäjätiedot kuuluvat viestin vasemmalle puolelle, koska se on käytännöllistä. Toiseksi tämä sivusto on ihan saatanan hidas.
Milloin muuten aiotte mahdollistaa sen, että omista tiedoista saisi pysyvästi paikalla olemisen piilotettua muilta kävijöiltä? Ja saisiko nuo helvetin käyttäjätiedot näkymään ilman kirjautumista, edes nyt henkilökunnalta? Haloo, järki käteen >_<
No niinpä. Se on rasittavaa luettavaa kun joka asiasta pitä vinkua milloin mistäkin. Mitä enemmän tästä plinkin tasosta nitkuilee, niin sitä heikommaksi taso laskee. Se on ihan käyttäjistä kiinni minkälainen taso täällä on. Ainakin turha chattääminen pitäisi jättää täältä pois ja topicit joissa on edes vähän asiallista keskustelua, niin ne muuttuu aina parin ihmisen paskanjauhamiseksi. Ensi sijaisesti foorumin taso on käyttäjistä kiinni, eikä toimituksen luomista säännöistä.
Täh? Saahan sen omista tiedoista ihan normaalisti muutettua. Se on ihan yleistä että nykyisin näissä uusissa foorumien ulkomuodoissa käyttäjätietoihin pääsee käsiksi vasta kirjauduttua.
Plinkki mihinkään kuole. Kausiluontoisestihan asiat kuin asiat yleensä toimivat. Välillä ollaan kingejä, välillä kusipäitä.
Mä oon jo ihan tottunu tähän uuteen ulkoasuun! Alkuun vitutti kaikki, mut enää ei kai mikään. Mä ymmärrän kyl miks toimitus vitkuttelee tän muuttamisen kans: Miksi tehä hirveesti heti, kun porukka on vielä shokissa isoista muutoksista, kun voi venailla, et väki tottuu uuteen ja sit ei tarvi tehä kun ihan pakolliset muutokset.