Plinkki tekee hidasta/nopeaa kuolemaa

Plinkki tekee hidasta/nopeaa kuolemaa

• plinkki tekee hidasta kuolemaa
  • plinkki tekee nopeaa kuolemaa
  • plinkki tekee… kuolemaa
  • ei plinkki tee kuolemaa
  • uudistus oli hyvä juttu
  • uudistus oli huono juttu vaikka parantelua tapahtuisikin
  • mitä väliä?
  • toimitus toimii törkeästi
  • olen kyllästynyt jauhamaan tätä paskaa

0 voters

Ulkoasu o vaihtunu vaikka kui monta kertaa ja aina se aluks on tuntunu edellistä paskemmalta mut nopeesti siihe on tottunu, eiköhä niin käy tämänki kans. Miffyn potkiminen oli kyl typerä veto mut ei mitenkää yllättävä. Vakiokirjottajia on kyl haihtunu/hiljentyny mut uusia tullu tilalle. Eiköhä tää hengis pysy, keskustelunaiheet alkaa vaa käymää vähä vähii ko joka huume on käsitelty monee kertaa.

missä on vaihtoehto, “Plinkki On Jo Kuollut” ? :smiley:

Ok , ei mtn. no se olkoo mun vastaus tähän topicciin.

Muut vastaamaa kans!

OKEI, Vastasin: toimitus toimii törkeästi, ja ei plinkki tee kuolemaa.

Perustelut: toimitus vastaa hitaasti heille esitettyihin kysymyksii, jos ollenkaan.

…ja plinkki ei tee vittu kuolemaa koska se on jo kuollut.

Olen kyllästynyt jauhamaan tätä paskaa.

Sama vika, tullut oltua usein aivan liian avoin täällä kirjoittaessa…

Valistuksen syvällä rintaäänellä: Plinkkiä terrorisoi neljä persoonaa.

Rutto
MrPilvi
Isolation
Robosilmä

Angsteja teinihörhöjö, juu. SoLong.

Äänestin jo, mutta olen silti kyllästynyt jauhamaan tätä paskaa.

Täällä oli silloin todella asiallista tekstiä kun itse tutustuin plinkkiin, en kirjotellut juuri mitään, mutta seurasin usein. Silloin joskus puolitotuuden aikaan, kun mm. apo ja muut aktiiviset kirjottajat kirjoittivat mielenkiintoisia juttuja kaikesta mahdollisesta… Ja onhan niitä muita iso liuta mut ei jaksa luetella… Nykyään vain tota “voiko panacodia rännittää” tms. paskaa tai muuta ihana outoa tekstiä jos mitään järkeä… Käyköhän tämänkin loppu joskus kun huonoa julkisuuttakin saanut niin paljon… Pitäisi kai enempi itse siirtyä parille eräälle muulle “huumefoorumille” , jossa tekstin taso on hyvä. :unamused:

Mä en dikkaa täst uudest systeemist

uskoisin että kun talven pimeys, viima ja räkäkelit taas saapuvat ja kesänleikit on leikitty, plinkki herää
henkiin. pimeys avaa herkimmät tunteemme ja masennus saapuu kavereineen luoksemme. :smiley: :smiley: :smiley:

syksyllä nählään kavelit. :frowning:

Talvella pelleillään ja rutistaan, kesälla kysytään ja puhutaan asiaa.

Asian puhujat, no, ei tu ku minä mieleen. :mrgreen:

Ei vaa me tehdää kaikki hidasta kuolemaa, mä aika paljo nopeempaa ellei meno rauhotu. :neutral_face:

Ja ilpo, sä saat aina mulle hyvät mielen vaikka ootki dorka homo. :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeivaa.

olen minäkin jutuistasi saanut useat hyvät mielet SUPERGAYROBO. :smiley:

ei sentään mukava rauta kasa olet. :smiley:

Tästä asiasta on hampaita kiristelty joka ainoana vuonna. “Aina samat aiheet!”, “Pelkkää paskanjauhantaa!” “Kaikki hyvät kirjottajay lähtee!”

Se on sillä lailla, että nyt on se aika vuodesta kun tihrustetaan kyyneltä kun asiat vähän muuttuu. Vähän ajan päästä pirilaskuissa kiitetään taas luojaa kun plinkki on olemassa. Mikä pahan tappais.

Koskeeko tuo kuihtuminen vain saunaa, kuinkahan noilla lopettajilla ja kotikanavalla sitten menee, olis kiva tietää. Veikkaisin että kuitenkin melkonen tukiverkosto tänne on kehittynyt muihin paikkoihin ja niitä tarvitaan edelleen. Sauna vaan on tämmönen höpöhöpöpalsta. Ehkä näin…

Mistä haluatte keskustella tehkää siitä topic. Jos jokainen ajattelee aiheiden luomisen olevan aina muiden asia, niin miten sillai mistään mitään tulee?

samaa mieltä aiheita pöytään ja sassiin meikäläinen nyt luo topicin joka päähänpistosta. :laughing:

Tekiskö mieli? :wink:
(siis tehdä topikkeja…)