niin, enny tiedä että onko tässä kettinkissä mitään järkeä, mutta silti ajattelin sen luoda.
itseasiassa tämän vuoden ensimmäisen topikin pystytin … siis ihaa itee = )
elikkäs tähän vois vaikka laittaa tyyliin vuoden parhaat saunojat - ketään tietenkään väheksymättä,
mutta jotain tyyliin risuja ja ruusuja… kenelle juuri sinä haluat kertoa, että kuluneen vuoden aikana
joku nimimerkki on ollut avuksi sinulle, jakanut asiainfoa, ja tsempannut.
tsemppaamisella voidaan myös tarkoittaa sitä, että on ollut itse esimerkillinen tapaus, vähentämällä
itse käyttöä, tai pyrkinyt tavalla tai toisella haittojen minimoimiseen huimausaineiden kohdalla,
kertomalla siitä täällä, ja niin edelleen…
itse voisin mainita muutamia nickejä(Ihmisiä) tässä näin alkuun:
Soikannel, NeuroKipu, 1970, sekava/viekasnäätä, Lucrezia, Winston-84, Nnaana, Korkinkadottaja,
Nyyty, Iina, facsimile, hilbert, Petri687, solstagylle, grip, malibu, mietiskeliä, Buli-Mikko K-Mikko,
nasaalisti …
minun mielestäni nämä nimimerkit ovat olleet suht. aktiivisia, jeesannu uusia tulokkaita, jakanut
asiallista tietoa, ja muutenkin tsempannut, ja heitellyt mainioita löylyjä tänä vuonna 2014 !!!
varmasti epähuomiossa on jäänyt joitain nimimerkkeijä luettelematta, mutta kertokaa te muut,
ketkä ovat heittäneet parhaita löylyjä, ja miksi…? eli saa myös perustella toki!
Kiitän kaikkia Saunan viuhahtelijoita tästä kuluneesta vuodesta, kohtapa se on taas uusivuosi,
uusikuosi, vai mitenkä se meni.
Hyvää tulevaa vuotta, iiihan jokaiselle…!!