Kiitos ja kumarrus. Itse komppaan täysillä Kanteleen savusavottaa…
Ajattelin jättää tuon Narkkitehdin rauhaan ja jatkaa Avengerinä, ihan vaan siksi että Narkin alla on kirjoitettu sen verran asiaakin, ettei soisi niiden kaikkien kirjoitusten katoavan hetkellisessä DXM-huumassa!
Kaunis kiitos <3 Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että joku lukee näitä eikä ole kirjautunut, niin hänen olemassaolostaan ja diggauksesta ei voi tietää. Kiva kun rekkauduit ja tulit esiin!
Anyways unohdin Gripin listauksessa! Eli pisteitä hänellekin.
Mä olen yllättynyt kuinka paljon iloa, itkua, naurua, narkkaausta , vertaistukea ja muuta mukavaa tämä foorumi on elämääni tuonut. Ei ihan totta, joskus tuntuu että omat ajatukset eivät ole edes todellisia, ellei niitä saa kirjoitetuksi johonkin. Toisin sanoen, kun ne kirjoittaa ylös, niin joku (vaikka ei välittäisikään) tietää miltä musta tuntuu. Sen jälkeen se on todellista.
Oli kyllä itsellekin positiivinen yllätys, että mutkin mainittiin avausviestissä! Kuitenkin aika harvoin/jaksottaisesti kirjoittelen, kun usein ei tunnu olevan mitään sanottavaa tai jutut eivät kosketa itseä. jostain syystä kynnys kirjoittaa on noussut, mutten tiedä miksi…
Tulee aika harvoin kirjoiteltua mihinkään ylipäätään…mut jotenki tänne jämähtäny. Ekana hyvistä jutuista tulee mieleen Winston-84 ja kirkkaalla kovatasosta juttua sekä duudsoni ja kiva et mainitsit meikän 6 vuotta on pitkä aika kirjotella vaan benzoista ja huumeista nettiin…
Uskomatonta kun olin päässyt mukaan, kiitän kunniasta. Ei hirveästi enään kiinnosta kun väitetään valheeksi tai ainakin lapin lisästä. Ei sovi Pohjalaiselle moinen.
Ei kai niin ajattele kuin muutama kirjottaja. En mä ole ainakaan kyseenalaistanut sun uskottavuuttasi tai edes ajatellut valehdelleesi täällä. Jos muuten täällä viihdyt, niin ei kannata kuitenkaan muutaman suunsoittajan takia kokonaan eristäytyä pois. Ainakin toivon niin, sain sulta ja muilta paljon tukea n. vuosi takaperin kun se toinen jäljellä olevan vanhuskissani sairasti pahasti ja piti lopettaa lopulta. Tuskaisaa kun alkaa vuosipäivä lähestyä siitä.
Vuoden 2015 parhaaksi uudeksi saunojaksi ehdotan Torpanäijää! Mukavan symppis ja tsemppaava persoona.
Mitä tässä nyt noin vuoden bentsojen kanssa tapellut niin Winston, malibu, soikannel ja lucrenzialta olen saanut parhaimmat neuvot ja tsemppaamiset ja avut miten pääsisin asioissa eteenpäin ja pääsemään ns. umpikujasta eteenpäin.
Nöyrä kiitos vielä teille, ilma teitä olisin varmaan jäänyt siihen jumitukseen mikä kesti n. 7kk.tta ja muutenkin kiitos kun opastitte silloin kun bentsorefloissa tärisin
Kiitos Dude,että olit muistanut myös minut listaasi laittaa. Ja kiitoksia myös Winstonille maininnasta.
Itse jäin hieman kaipaamaan Iinan tarinointia,mutta parhaan saunojan pokaalia on vaikea valita ,koska täällä on useita, erittäin hyviä löylyn heittelijöitä ja vähemmän miellyttäviä löytyy tietenkin ,mutta ainaskin Lucrecia, Winston sekä Mick ovat minua kovasti viihdyttäneet tarinoillaan ,joten heille kaikille mun bojoni putoilee.
Tähän pitäisi listata jokainen vakikirjoittelija ja kiittää erikseen kaikkia heidän kirjoituksista.
Kannel on kyllä yrtin puolestapuhujana saanut mut ainakin vakuutettua,että ganjan lääkekäyttöä pitäisi täälläkin lisätä runsaasti.
^ Oi, Henkka! Sinähän olet paras <3. Kirjoittaisit vain joskus jotakin . Vastailen kysymyksiisi Henry-ketjussa ehkä joskus, kunhan saan pääni selvemmäksi.