piriöverit?

Kokemusta?

No eipä muuta kuin että hyvää tavaraa kiskoessa ei edes huomaa kuinka se alkaa vaikuttaan. on niin tasasta. sit onkin vanne pään ympärillä ja ihan :open_mouth:

Minä taas tykkään täysin erillaisesta piristä, pitää tulla sellaiset nousut että tietää vetäneensä.

Minusta paras annos on viittä vajaa yliannostus ja suoneen, totta kai. Tosin en kyllä enää koske amfetamiiniin.

samaa mielta apon kanssa. piriin en enaa koske, vaikka himottaisi. tiedan millaiseksi siita tulen ja sita en halua, en todellakaan. kaiken kukkuraksi parjaan varsin hyvin ilman.

Miksi painaa kaasua, kun jarrukin on olemassa?

Koska vaihtelu virkistää…

No piri ainakin virkistää - kunnes nousut loppuvat.

Huomenna piti vähän maistella, mutta tiedä sitten jaksaako.

Riippuu opiaatista/opioidista. Esim. tramadoli on oivallinen pohjustus juhlille.

Näin on, erittäin sosiaalisen päihtymyksen tuo tämä tramadoli.
Työpaikan juhlissa olen käyttänyt kun viinaa ei ole huvittanut juoda.

Jos joku näyttää vetänen överit, eli sydän hakkaa LIIAN kovaa, hengitys on LIIAN tiehää ja pyörryttää, eli verenpaine heittelee, niin silloin pitää päästä makaamaan ja ottaa Diapamia, maata niin kauan, kunnes olo tasoittuu. Kyllä se yleensä siitä tasottuu. Enpä ole nähnyt ketään piriövereissä ambumalanssiin vietävän…
t.KH

mä oon taas nähny sellasta et kaveri vetää piriä ku sieni, mut ei piristykkään, vaan sammahtaa siihen paikkaan… överitkö?

Överitpä hyvinkin…

Siis kuoliko tuo heppu? Tiedän yhden tapauksen.

Tuli ihan hyvää porsketta imettyä muutamat lainit eilen. Muuten siistii, mut sydän jyskii vielki aika tahtii.

ei se kuollu, nukku pari tuntia sit heräs ja rupes vetään lisää…

Mites muuten, piriövereihin ei ilmeisesti ainakaan kovin helpolla voi kuolla?

Polleenhan nyt voi paskalla tuurilla ihan vaan laadun vaihtelun takia heittää lusikan nurkkaan, mut mites pirin kanssa?

Mutta tämän tapauksen veressä olikin 10mg/verilitra, että huh huijaa.

Taannoin tapahtui niin että olin ottanut piristettä ihan huolella ja hieman savuja, aamulla havahdun sohvalla (ei tietoa olinko nukkunut vai ollut vaan jossain ihme koomassa) ja huomaan että olen hikoillut sen kohdan missä makaan +10cm joka suuntaan ihan märäksi, sitten yritän nousta mutta kropasta veto täysin pois ja laatta samantien + kaikkia niveliä särkee älyttömästi, tosi huono ja sekava olo muutenkin, laahaudun vessaan ja oksennan koko aamupäivä. Todennäköisesti vaan nestehukka iskenyt mutta ei kovin miellyttävä kokemus :unamused: